Ik dacht dat ik dit zou posten omdat ik niet echt een vergelijkbare thread kon vinden. Aan de forums admins: indien dit niet op de juiste plaats staat, verplaats het maar

Ik kocht mijn gloednieuwe MY 2020 V Strom in september 2020 bij de lokale dealer. Ik heb er een maand of twee op gereden; toen was het tijd om hem op te bergen voor de winter. Ik heb nooit in de regen of sneeuw gereden. Dus mijn v strom heeft ook nooit pekel gezien. De motor heeft heel de winter in de garage gestaan.
Gisteren, toen ik de motor weer rijklaar maakte, merkte ik wat roest op de originele uitlaat. Denk eraan, de motor is amper 6 maanden oud.
Dit lijkt me schokkend. Ik denk dat het een beetje vroeg is voordat roest zich begint op te bouwen ...: S Heeft iemand anders dit probleem ondervonden? Enig idee om dit onder de aandacht van Suzuki te brengen? Laat het me weten in de reacties hieronder! Ik heb al wat zaken gelezen van Iron Horse en Sparkle black Peter, dus ik houd mijn hart al vast voor de reactie van de dealer..
Met vriendelijke groeten,
L.