Ook ik had wat last vn roest- en oxidatievlekken. Met name aan de buizen naar de dempers was erg veel roestvorming net zoals aan de remschijven. Er waren ook verschrikkelijke oxidatievlekken aan mijn voetjes gekomen. Ik heb dan een collega-motard om raad gevraagd en deze heeft me het volgende aangeraden: de J&R Wondersteen... Natuurlijk onmiddelijk gaan kopen en het resultaat is gewonweg fantastisch.. Terug gelijk nieuw dus..
Ik denk wel dat er verschillende Strommers kunnen geholpen worden met dit produkt.. Krijgt een 10/10 van mij. (Wel niet te gebruiken op het lak-gedeelte!)
En nee.. ik krijg er geen percentjes op
Hier vindt je meer info mocht je interesse hebben:
http://www.jr-wondersteen.be/ned/
Verwijderen roest- en oxidatievlekken
- Iron Horse
- Forum-moderator - Ex DL650 berijder
- Berichten: 7590
- Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
- Mijn motor is een: Geen meer.
- Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)
Ziet er uit als een goede reclame, maar wat doet het met echte pitten in het chroom? Wanneer die heeeel klein zijn en alleen maar roest "lekken" dan ziet het er erger uit dan dat het is. Maar wat, wanneer er "vulkaantjes" staan? Heb je daar iets van ervaren?
Groeten, Rob.
Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.
Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Hey Ijzeren Paard..
Ik herken je probleem niet echt.
Als ik uit mijn ervaring moet putten vermoed ik dat er met jouw moto een produktiefout gebeurd is. Ik heb in het verre verleden namelijk voor een lakfirma gewerkt en als een lak te lang of te heet werd gebakken ontstonden er kookblaasjes (die 'vulkanen' waarover je het hebt). Deze voertuigen dienden dan na het afschuren volledig herspoten te worden.
Misschien dat er met jouw motor ook iets dergelijks is gebeurd??
Ik herken je probleem niet echt.
Als ik uit mijn ervaring moet putten vermoed ik dat er met jouw moto een produktiefout gebeurd is. Ik heb in het verre verleden namelijk voor een lakfirma gewerkt en als een lak te lang of te heet werd gebakken ontstonden er kookblaasjes (die 'vulkanen' waarover je het hebt). Deze voertuigen dienden dan na het afschuren volledig herspoten te worden.
Misschien dat er met jouw motor ook iets dergelijks is gebeurd??
- Iron Horse
- Forum-moderator - Ex DL650 berijder
- Berichten: 7590
- Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
- Mijn motor is een: Geen meer.
- Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)
Ik bedoel het chroom van de voorpoten. Er staat namelijk ook dat het daar erg goed voor zou zijn. Maar ik denk dat die pitten er nooit mee kunnen worden weggehaald. De lak is wel op diverse al eerder genoemde plaatsen doorgeroest, maar dat is gewoon door slechte voorbehandeling lijkt het.
Groeten, Rob.
Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.
Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.