Om mijn 1000K4 onder garantie te laten hermappen.
Hierbij is de injectmapping gewijzigd omdat deze tussen de 3000 - 4500 rpm te arm is afgesteld om aan de emissieeisen te voldoen. Hoewel mijn Strom uit Duitsland geimporteerd is was dit geen enkel probleem.
Hij is, tijdens het nuttige van een bakkie, door dhr. Hulzebos van Nimag onder handen genomen en loopt nu echt als een zonnetje.
Prima service van Nimag .
Mag ook wel eens gezegd worden!
Groet,
Mark
Gisteren bij Nimag langsgeweest...
- Sanscorp
- DL1000 berijder
- Berichten: 1144
- Lid geworden op: vr 20-06-2008, 16:32
- Mijn motor is een: DL1000 K2
- Woonplaats: Almere
hoe heb je dat voor elkaar gekregen als ik mag vragen?
ik neem aan dat je het hier over de hik hebt die optreed bij 3000rpm?
wat ik zelf ook heb is dat de motor nog wel eens in wil houden, gebeurd eigenlijk willekeurig maar meer als ik met 2 personen rij (zijn beide niet zwaar!)
ook als ik nog wel eens vlot inhaal op de snelweg (van 100 naar 140) wil hij wel eens inhouden, ik ben benieuwd waar ik terecht kan voor garantie, niet iedereen heeft een bank staan.
ik neem aan dat je het hier over de hik hebt die optreed bij 3000rpm?
wat ik zelf ook heb is dat de motor nog wel eens in wil houden, gebeurd eigenlijk willekeurig maar meer als ik met 2 personen rij (zijn beide niet zwaar!)
ook als ik nog wel eens vlot inhaal op de snelweg (van 100 naar 140) wil hij wel eens inhouden, ik ben benieuwd waar ik terecht kan voor garantie, niet iedereen heeft een bank staan.