scheveningen uitwaaien.

Met wie is waar wat te doen?
Forumregels
  1. Om ritten fantastisch, leuk en vooral veilig te maken, gezien vaak een wisselend ervaringsniveau, is het wenselijk, voor de veiligheid en om de groep bij elkaar te houden, om je aan de volgende regeltjes te houden.
  2. Heb genoeg benzine in de tank om de rit uit te rijden zonder te tanken, en zorg dat je motor in goede staat is.
  3. De voorrijder heeft altijd gelijk; hij bepaalt de route, de stops, het tanken, etc.
  4. Voorrijder: zorg dat je weet wat je in je groep hebt, vraag daar naar.
  5. Eerste forumrit, meldt het bij je voorrijder.
  6. Minder ervaren voor in de groep, meer ervaren achterin.
  7. Tijdens een pauze/lunch kun je van groep wisselen indien gewenst (door jezelf of door de groep).
  8. Rij alsof alleen de voorrijder de route weet en we zonder navigatie rijden.
    1. Hou de persoon achter je in de gaten; zie je hem/haar niet dan stop je op de eerst volgende afslag!
    2. Afslag is waar je normaal je knippers aandoet, rotonde included dus.
    3. Rij je rechtdoor, dan hoef je niet te stoppen (behalve op een rotonde).
    4. Jouw voorligger let ook zo op jou.
  9. Stunten doe je maar in je eigen tijd.
  10. Inhalen binnen de groep in principe niet. Tenzij je bijvoorbeeld wilt filmen, maar maak dat van tevoren aan je groep duidelijk.
  11. Rij nooit naast iemand of in de dode hoek; als je zijn/haar ogen in zijn/haar spiegels kan zien, dan ziet hij/zij jou ook.
  12. Rij zoveel mogelijk in baksteenformatie; dat geeft meer zicht en remweg; de eerste ''steen'' rijdt linksvoor.
  13. Oh ja, en de voorrijder heeft altijd gelijk!!!
Plaats reactie
Sander

scheveningen uitwaaien.

Bericht door Sander »

Vanmiddag even uitwaaien op scheveningen.. lekker bakkie doen. stukie lopen en uitwaaien.. nog stoomers die zin hebben...???
wilfred

Bericht door wilfred »

Prima plan!

Was vanmiddag toch al van plan even op stap te gaan. Scheveningen is vlak bij, dus da's geen probleem. Heb je een voorstel voor een tijd en plaats?

Volgens mij hebben we elkaar al even gezien bij de meeting in De Meern. Ik was die lange gast op die oranje KLV :-)

Tot vanmiddag
Sander

Bericht door Sander »

ja daar was ik ook...ik stap een uurtje of 1300 op de fiets uurtje of 1400 daar... enig idee wat een makkelijke plek is om aftespreken???
wilfred

Bericht door wilfred »

We kunnen wel afspreken op de hoek van de vissershavenweg en de strandweg. Ik weet niet of je daar bekend bent, maar dat is in feite als je langs de havens rijdt richting de zee en dan het punt waar je tegen de boulevard aan rijdt.

In feite het eind (of begin) van de boulevard en dan aan de kant van hoek van holland. Ik ben dus op een oranje KLV.

Ik zal je nog wel een PB-tje sturen met m'n 06 nummer mochten we elkaar toch mislopen.

Tot vanmiddag 2 uurl
Sander

Bericht door Sander »

super dan ben ik daar ook rond die tijd.. jammer dat mijn vrouw niet mee kan maarja.. nu wel lekker ff lekker scheuren!!!.. tot vanmiddag.!
Sander

gezellig

Bericht door Sander »

Was leuk... moeten we vaker doen maar dan met wat meer stroompjes.. dus als er stom rijders uit de buurt komen en een keer zin hebben om uittewaaien.. prikken we een datum en maken we er een leuke middag van met wat lekkers in de big ben.!! ik hoor graag
Xavier
DL650 berijder
Berichten: 298
Lid geworden op: di 28-08-2007, 00:16
Mijn motor is een: BMW R1200 GSA LC

Bericht door Xavier »

Verdorie, als ik dat eerder had geweten, ritje Scheveningen is altijd lekker! Gistermiddag heb ik ook nog een rondje Westland gedaan, lekker zonnetje, dus perfect om de brommer uit te laten. Ik zal trachten in de weekenden dit forum te bekijken, zodat ik volgende keer op tijd ben.

P.S. Sander, begreep dat jij Kay (Joyce) kent, toevallig zeg!! Hellevoet zit ik ook met regelmaat, bezoek bij vrienden, dus misschien zien we elkaar daar nog wel eens rijden.
wilfred

Bericht door wilfred »

Was zeker gezellig en de moeite waard om nog eens te herhalen. Prima plan om zo'n spontane meeting op het forum te gooien.
Sander

wat gaan we zondag doen!!!!!

Bericht door Sander »

nou misschien even weer kijken op scheveningen!!!! :lol:
TT-Strom
EX- V-Strom berijder
Berichten: 1252
Lid geworden op: vr 07-12-2007, 20:32
Mijn motor is een: BMW R1200GS Adventure
Woonplaats: Assen

Bericht door TT-Strom »

Mmm, had ik moeten weten, ben zelf over zoetermeer, leiden, voorburg, door naar vlaardingen gereden en binnendoor weer terug naar B&R.

Anders was ik ook wel even over scheveningen gereden, had bij voorburg zo de LOI op kunnen gaan..:-)
Wie altijd met beide benen op de grond staat, komt nooit een stap verder.
Plaats reactie