eerste ongelukje
eerste ongelukje
Heb mijn v strom 3 dagen, vandaag wezen rijden daarna poetsen. Daarbij viel hij van zijn zijstandaard . paar krasjes op spiegel en handkap dat leek mee te vallen. Helaas koppelings handle gebroken (knopje eraf). Ik heb nog helemaal geen ervaring en geen werkplaatsboekje , hoever moet je dit vervangen en is dit makkelijk zelf te doen. Ben er wel ziek van, als je zuinig probeert te doen lijkt het wel of er altijd wel iets fout gaat.
- Bacchus
- DL1000 berijder
- Berichten: 826
- Lid geworden op: ma 24-09-2007, 18:29
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000
- Woonplaats: Weert
Afhankelijk van je koppelingshendel (verstelbaar of niet). Ik was voor een remhendel 47 euro kwijt excl 19% btw. Deze is in 7 stappen verstelbaar. Eentje die niet verstelbaar is zal een stuk goedkoper zijn. Een goede valbeugel of "valdoppen van rubber" (de laatse heb ik nog liggen voor de liefhebbers) Zwarte valbeugels zijn weer makkelijk bij te werken en mooier op je v-strom! Deze voorkomen bij een val veel beschadigingen aan je motor!
En met dank aan Erik Hostee: http://www.connexs.nl/dl1000/files/Suzu ... l_2002.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
De manual
Maar hopelijk heb je het niet meer nodig Doet toch even pijn lijkt me als je je nieuwe v-strom ziet wegglijden.
En met dank aan Erik Hostee: http://www.connexs.nl/dl1000/files/Suzu ... l_2002.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
De manual
Maar hopelijk heb je het niet meer nodig Doet toch even pijn lijkt me als je je nieuwe v-strom ziet wegglijden.
- Peterzeeland
- KLV1000 berijder
- Berichten: 848
- Lid geworden op: za 12-08-2006, 10:32
- Mijn motor is een: KawasaKickX KLV 1000
- Woonplaats: Vlissingen-ZL
balen zeg. maar gelukkig geen verfschade ofzo, dan wordt het pas echt duur.
doet me wel denken aan mezelf, eerste nieuwe motor ooit, binnen een week laten droppen (schijfremslot) en knipperlichtje a 45 euro kapot. nog mazzel achteraf.
maar het is vooral de morele klap, he? deuk in ego is niet zo gemakkelijk te repareren!
doet me wel denken aan mezelf, eerste nieuwe motor ooit, binnen een week laten droppen (schijfremslot) en knipperlichtje a 45 euro kapot. nog mazzel achteraf.
maar het is vooral de morele klap, he? deuk in ego is niet zo gemakkelijk te repareren!
CX500-SR500-XT500-R75/7-V65SP-R100RS-GuzziSP2-FJ1200-ex-KLV-Strom!... Triumph Sprint 900... BMR R100
Weet iemand of dit moeilijk is om zelf te repareren, ik zie ze bij hein gericke staan voor 8.95 alleen lijkt het fotootje niet op wat er op de motor zit. misschien als ik hem uit elkaar haal dat het in meerdere delen is en dat ik dan wel genoeg heb aan dat deel wat op de hein gericke site en motozoom site staat (hopenlijk wel). Zoals jullie zien heb ik er nog niet zoveel verstand van.