Wie heeft een Dl1000 en woont in omgeving huizen/hilversum

Met wie is waar wat te doen?
Forumregels
  1. Om ritten fantastisch, leuk en vooral veilig te maken, gezien vaak een wisselend ervaringsniveau, is het wenselijk, voor de veiligheid en om de groep bij elkaar te houden, om je aan de volgende regeltjes te houden.
  2. Heb genoeg benzine in de tank om de rit uit te rijden zonder te tanken, en zorg dat je motor in goede staat is.
  3. De voorrijder heeft altijd gelijk; hij bepaalt de route, de stops, het tanken, etc.
  4. Voorrijder: zorg dat je weet wat je in je groep hebt, vraag daar naar.
  5. Eerste forumrit, meldt het bij je voorrijder.
  6. Minder ervaren voor in de groep, meer ervaren achterin.
  7. Tijdens een pauze/lunch kun je van groep wisselen indien gewenst (door jezelf of door de groep).
  8. Rij alsof alleen de voorrijder de route weet en we zonder navigatie rijden.
    1. Hou de persoon achter je in de gaten; zie je hem/haar niet dan stop je op de eerst volgende afslag!
    2. Afslag is waar je normaal je knippers aandoet, rotonde included dus.
    3. Rij je rechtdoor, dan hoef je niet te stoppen (behalve op een rotonde).
    4. Jouw voorligger let ook zo op jou.
  9. Stunten doe je maar in je eigen tijd.
  10. Inhalen binnen de groep in principe niet. Tenzij je bijvoorbeeld wilt filmen, maar maak dat van tevoren aan je groep duidelijk.
  11. Rij nooit naast iemand of in de dode hoek; als je zijn/haar ogen in zijn/haar spiegels kan zien, dan ziet hij/zij jou ook.
  12. Rij zoveel mogelijk in baksteenformatie; dat geeft meer zicht en remweg; de eerste ''steen'' rijdt linksvoor.
  13. Oh ja, en de voorrijder heeft altijd gelijk!!!
Plaats reactie
GKroezinga

Wie heeft een Dl1000 en woont in omgeving huizen/hilversum

Bericht door GKroezinga »

Ik ben op zoek naar een vstrom dl 1000 rijder die in de buurt van hilversum/huizen woont.

Ik heb net een jaar een Vstrom DL 1000 en wil mijn motor vergelijken met een andere van het zelfde type/bouwjaar...

Ik heb al tijden vage problemen met ploffen rond de 2800 toeren (misschien verholpen sinds afgelopen vrijdag) en een ferme tik in het blok.
(mij is verteld dat dit door een kleplichter komt die tijdens het starten een klepje open laat staan voor makkelijker starten)

Wil gewoon even gerust gesteld worden!

Groeten
Geert
V-rider

Bericht door V-rider »

Hallo Geert,

Als geboren en getogen Huizer had ik je graag willen helpen. Ik woon ook in Huizen, maar heb recent (Mei) mijn 1000 uit 2002 verkocht ivm aanschaf auto
Toevallig zag ik vanmorgen een grijze 1000 voorbij komen toen ik stond te wachten op de bus.
Ben benieuwd of jij het was.

Mocht je vragen hebben, stel ze gerust, desnoods doen we een bakkie :D
GKroezinga

Bericht door GKroezinga »

V-rider schreef:Hallo Geert,

Als geboren en getogen Huizer had ik je graag willen helpen. Ik woon ook in Huizen, maar heb recent (Mei) mijn 1000 uit 2002 verkocht ivm aanschaf auto
Toevallig zag ik vanmorgen een grijze 1000 voorbij komen toen ik stond te wachten op de bus.
Ben benieuwd of jij het was.

Mocht je vragen hebben, stel ze gerust, desnoods doen we een bakkie :D
Hey

Vstrom verkocht ? auto gekocht ? dat zijn 2 wielen te veel heh !
Nee ik was dat niet, ik heb een compleet zwarte vstrom !
Misschien kan jij eens naar mijn blok luisteren, wie weet kun je zeggen of het goed of slecht is wat je hoort...
V-rider

Bericht door V-rider »

Stuur maar berichtje met waar en wanneer en ik zal eens even mijn oor ten luister leggen.
Misschien heb ik nog wel tips
Plaats reactie