Nu 2 keer problemen met het ABS systeem.
De eerste keer heeft de dealer, onder garantie, de unit vervangen en dat heeft zeker 6 weken gewerkt!
De tweede keer heeft de dealer alle stekker verbinding gecontroleerd en schoongemaakt en dat heeft 1 week gewerkt.
Natuurlijk direct weer bij Motoport Hippo aan de bel getrokken, waar ik mijn motor overigens niet gekocht heb, en daar van Edwin, chef werkplaats te horen gekregen dat hij het nu echt niet meer wist. Hij zou contact opnemen met NIMAG.....
Twee dagen later belt NIMAG mij op. Zeer incidenteel blijken er problemen in de kabelboom te kunnen ontstaan. De probleem delen van de kabelboom gaan nu vervangen worden.
Het is heel vervelend dat je storingen hebt, maar ik vind de manier waarop Motoport Hippo en NIMAG het denken te gaan oplossen toch netjes!
Het enige wat ik me nog afvraag is of het gaat werken. Echt druk maak ik me niet, ondanks het feit dat mijn brommer tegen het einde van zijn garantie aanhikt. Tussen de regels door al wel begrepen dat ze doorgaan totdat de boel goed werkt en ik ik tevreden ben.
Nimag!!
Re: Nimag!!
Zou het geklaag hier dan toch helpen? Ik vind het niet anders dan normaal dat ze hun uiterste best doen tijdens de garantie periode. Wel lof voor de dealer.
- Dyrck
- DL650 berijder
- Berichten: 1125
- Lid geworden op: za 27-01-2007, 17:20
- Mijn motor is een: DL650 'De CAMOleon' (2006) en een DL650A (2019)
- Woonplaats: Almere
Re: Nimag!!
Nimag heeft ook wel wat goed te maken hier.Korsan schreef:Zou het geklaag hier dan toch helpen?
Dan kun je nog zulke leuke reisjes voor journalisten betalen, de echte gebruikerservaringen lezen potentiele kopers toch op forums (zoals hier). En reken maar dat het hele roestverhaal al geresulteerd heeft in klantenderving!
Groeten;
Dyrck
VStrom '06: Olive is the New Black
Vstrom '19: Mooi rood is niet lelijk
Dyrck
VStrom '06: Olive is the New Black
Vstrom '19: Mooi rood is niet lelijk