BOS Uitlaat
BOS Uitlaat
Ik ga binnenkort een BOS uitlaat onder mijn DL650 (model 2007) laten steken. Maar blijkbaar moet de originele afgezaagd worden !!!
Klopt dit?
Klopt dit?
Re: BOS Uitlaat
KLOPT!loxos schreef:Ik ga binnenkort een BOS uitlaat onder mijn DL650 (model 2007) laten steken. Maar blijkbaar moet de originele afgezaagd worden !!!
Klopt dit?
Zo vreemd is dat toch niet?
Met de montage van mn Devil pijp moest ook
de orginele uitlaat eraf gezaagd worden.
Hallo Loxos
als jij een 2007 model hebt, dan is het volgens mij niet mogelijk hem zo te monteren als op de vorige modellen. dit omdat de uitlaat veranderd is, de pijp die omhoog gaat naar de demper was altijd rond, maar nu is hij daar heel breed en nogal onregelmatig van vorm. daardoor kun je volgens mij alleen maar een uitlaatsysteem nemen dat ook een stukje van de voorste pijpen vervangt, want als je kijkt zie je dat je na de bochten vanaf je cilinders je de uitlaat los kunt schroeven.
dan blijven volgens mij de volgende systemen over:
Arrow
BSM
Laser
MIVV
Devil
volgens mij hebben de anderen nog geen systeem voor het 2007 model, maar ik kan het mis hebben, dan wordt ik vanzelf gecorrigeerd door de andere forum gebruikers
groeten
Erik
als jij een 2007 model hebt, dan is het volgens mij niet mogelijk hem zo te monteren als op de vorige modellen. dit omdat de uitlaat veranderd is, de pijp die omhoog gaat naar de demper was altijd rond, maar nu is hij daar heel breed en nogal onregelmatig van vorm. daardoor kun je volgens mij alleen maar een uitlaatsysteem nemen dat ook een stukje van de voorste pijpen vervangt, want als je kijkt zie je dat je na de bochten vanaf je cilinders je de uitlaat los kunt schroeven.
dan blijven volgens mij de volgende systemen over:
Arrow
BSM
Laser
MIVV
Devil
volgens mij hebben de anderen nog geen systeem voor het 2007 model, maar ik kan het mis hebben, dan wordt ik vanzelf gecorrigeerd door de andere forum gebruikers
groeten
Erik
Wat heb je gedaan met de Katalysator?
Hoi bos uitlaat eigenaar.
Wat het je gedaan met de katalysator en de Lamdazonde van het orginele systeem?
Dat kan je toch niet zomaar afknippen en klaar is kees?????!!!!!!
Volgens mij raakt dan de gehele computer van slag!
Wat het je gedaan met de katalysator en de Lamdazonde van het orginele systeem?
Dat kan je toch niet zomaar afknippen en klaar is kees?????!!!!!!
Volgens mij raakt dan de gehele computer van slag!
Re: Wat heb je gedaan met de Katalysator?
Don't shoot me if I'm wrong:rocket schreef:Hoi bos uitlaat eigenaar.
Wat het je gedaan met de katalysator en de Lamdazonde van het orginele systeem?
Dat kan je toch niet zomaar afknippen en klaar is kees?????!!!!!!
Volgens mij raakt dan de gehele computer van slag!
Katalysator zit in de standaard demper, die wordt dus vervangen door de nieuwe uitlaat. De Lambdasonde zit lager op de uitlaatbuis, die wordt niet vervangen (toch niet bij slip/bolt-ons).
Plaat lamdazonde
Ik ben mijn geweer aan het zoeken want..........
Bij de nieuwe modellen zit de sonde in het gedeelte vlak voor de eigenlijke demper. Maar het is één geheel met die einddemper. Je ziet hem zitten net voor de voetsteun van de passagier. Dus die gaat er echt af en zou dus een nieuw plaatsje moeten vinden.
Bij de nieuwe modellen zit de sonde in het gedeelte vlak voor de eigenlijke demper. Maar het is één geheel met die einddemper. Je ziet hem zitten net voor de voetsteun van de passagier. Dus die gaat er echt af en zou dus een nieuw plaatsje moeten vinden.
Laatst gewijzigd door rocket op ma 15-09-2008, 16:32, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Wat heb je gedaan met de Katalysator?
Mijn DL650 /2007 heeft Bos gebruikt als pasmotor voor een compleet uitlaatsysteem , dit idd imdat de sonde in 1 geheel zit met de einddemper.rocket schreef:Hoi bos uitlaat eigenaar.
Wat het je gedaan met de katalysator en de Lamdazonde van het orginele systeem?
Dat kan je toch niet zomaar afknippen en klaar is kees?????!!!!!!
Volgens mij raakt dan de gehele computer van slag!
En deze was/is nog niet op de markt.
Het is dus 1 geheel.
Gegroet Gerrit