Xenon verlichting 2013
Xenon verlichting 2013
Momenteel zijn de dagen nog lang, en de nachten kort maar dit gaat weldra veranderen.
Om goed verlicht de donkere dagen in te gaan heb ik Wouter gevraagd om een nieuwe actie op te starten voor xenon verlichting. Hij heeft aangegeven hier op in te willen gaan en zal spoedig met een bericht komen.
Binnen enkele weken komt er een nieuwe serie lampen in omloop met een verhoogde lichtopbrengst.
Daarnaast is Wouter in staat om nog sneller (goedkoper) de Xenonverlichting voor je in te bouwen.
Dus nog even geduld op de berichtgeving van Wouter, en laten we er voor gaan om de verlichting vroegtijdig op de Strom gemonteerd te hebben.
Groeten,
Dennis
Om goed verlicht de donkere dagen in te gaan heb ik Wouter gevraagd om een nieuwe actie op te starten voor xenon verlichting. Hij heeft aangegeven hier op in te willen gaan en zal spoedig met een bericht komen.
Binnen enkele weken komt er een nieuwe serie lampen in omloop met een verhoogde lichtopbrengst.
Daarnaast is Wouter in staat om nog sneller (goedkoper) de Xenonverlichting voor je in te bouwen.
Dus nog even geduld op de berichtgeving van Wouter, en laten we er voor gaan om de verlichting vroegtijdig op de Strom gemonteerd te hebben.
Groeten,
Dennis
-
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650
Re: Xenon verlichting 2013
Als redelijk rcent lid van dit forum weet ik nog niet wie Wouter is , en waar dat inbouwen gebeurt - maar ik heb wel interesse!
Ik lees mee..
Ik lees mee..

-
- V-Strom 1050 berijder
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Wouter levert de projectors. >> http://www.retrofitlab.com/xenon-projectors
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Ieder zijn ding hoor, maar de strom heeft zeer goed zichtbare koplampen. Waarom zou je dat verklooien met Xenon?
Hier dan een post van Wouter van Motorsticker/Retrofitlab 
Het voordeel van projectors is dat je veel meer lichtopbrengst hebt, en het licht beter geprojecteerd wordt op de weg. Je hebt geen last van strooilicht, wat je wel hebt met xenon lampen gemonteerd in reflectors die voor halogeen ontworpen zijn.
[youtubehd]http://www.youtube.com/watch?v=X5-b_ZDulT4[/youtubehd] [youtubehd]http://www.youtube.com/watch?v=r3p5jedQcjg[/youtubehd]
Er komt nu een nieuwe/betere versie van de projectors uit, die weer een betere lichtopbrengst geeft dan de projectors uit de vorige actie (en die waren al goed, zie filmpje). Deze gebruiken geen D2S lampen maar H1 lampen. Ook is er weer een vertragings relais leverbaar, wat de xenon verlichting pas inschakelt 10 seconden na inschakelen van het contact, wat je tijd geeft om de motor eerst te starten. Het is niet goed voor xenon als het in korte tijd uit en ingeschakeld wordt.
Normale prijzen:
Dubbele projectorkit met slim ballasten, afhankelijk van shrouds, vanaf € 179,95 (heb je zelf al ballasten, dan gaat hier € 60 vanaf).
Vertragingsrelais € 12,50
Kortingen op de kits:
5 deelnemers 15% korting
10 deelnemers 20% korting
15 deelnemers 25% korting
De kortingen op de kits is iets lager dan in de vorige actie, ik was daar iets te enthousiast geweest met de kortingen toen ik het narekende.
Inbouw
Een belangrijk kopje, bij de vorige actie is het openen van de koplampen helaas verkeerd gegaan. De ombouw van de koplampen heb ik eerder ook al verzorgd voor een paar mensen, en door de routine die ik inmiddels heb ontwikkeld kan ik deze koplampen snel ombouwen. Voor deze actie wil ik daarom een extra scherp tarief van € 60,- inbouwkosten aanbieden (normaal € 100). De koplamp los aanleveren, langs brengen in Ermelo of via pakketpost opsturen. Ombouw kan op dezelfde dag plaats vinden, eventueel als je er op wacht.

Het voordeel van projectors is dat je veel meer lichtopbrengst hebt, en het licht beter geprojecteerd wordt op de weg. Je hebt geen last van strooilicht, wat je wel hebt met xenon lampen gemonteerd in reflectors die voor halogeen ontworpen zijn.
[youtubehd]http://www.youtube.com/watch?v=X5-b_ZDulT4[/youtubehd] [youtubehd]http://www.youtube.com/watch?v=r3p5jedQcjg[/youtubehd]
Er komt nu een nieuwe/betere versie van de projectors uit, die weer een betere lichtopbrengst geeft dan de projectors uit de vorige actie (en die waren al goed, zie filmpje). Deze gebruiken geen D2S lampen maar H1 lampen. Ook is er weer een vertragings relais leverbaar, wat de xenon verlichting pas inschakelt 10 seconden na inschakelen van het contact, wat je tijd geeft om de motor eerst te starten. Het is niet goed voor xenon als het in korte tijd uit en ingeschakeld wordt.
Normale prijzen:
Dubbele projectorkit met slim ballasten, afhankelijk van shrouds, vanaf € 179,95 (heb je zelf al ballasten, dan gaat hier € 60 vanaf).
Vertragingsrelais € 12,50
Kortingen op de kits:
5 deelnemers 15% korting
10 deelnemers 20% korting
15 deelnemers 25% korting
De kortingen op de kits is iets lager dan in de vorige actie, ik was daar iets te enthousiast geweest met de kortingen toen ik het narekende.
Inbouw
Een belangrijk kopje, bij de vorige actie is het openen van de koplampen helaas verkeerd gegaan. De ombouw van de koplampen heb ik eerder ook al verzorgd voor een paar mensen, en door de routine die ik inmiddels heb ontwikkeld kan ik deze koplampen snel ombouwen. Voor deze actie wil ik daarom een extra scherp tarief van € 60,- inbouwkosten aanbieden (normaal € 100). De koplamp los aanleveren, langs brengen in Ermelo of via pakketpost opsturen. Ombouw kan op dezelfde dag plaats vinden, eventueel als je er op wacht.
Om de spits af te bijten zal ik hierbij aftrappen:
1: Thamanece; (Dennis) Complete kit 4300K / geen angel eyes / GTI-R / led stadslampen / inbouwen / niet spuiten / vertragingsrelais
Wouter, mogen wij er van uitgaan dat de verzendkosten inc zijn?
Kosten voor de ledlampen zijn nog 7,95?
Bedankt voor je aanbieding.
1: Thamanece; (Dennis) Complete kit 4300K / geen angel eyes / GTI-R / led stadslampen / inbouwen / niet spuiten / vertragingsrelais
Wouter, mogen wij er van uitgaan dat de verzendkosten inc zijn?
Kosten voor de ledlampen zijn nog 7,95?
Bedankt voor je aanbieding.
Bekijk het eerste filmpje nu eens bij 8.45. Wil je achter zo'n puist licht rondrijden? Ik niet.
-
- DL650 én DL1000 berijder
- Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL1000 & 650
Heb je het zelf of heb je er mee gereden, en dan wel als alles goed staat afgesteld?
Ik rij iets minder dan de helft van mijn woonwerk kilometers in het donker, en ik wil niet meer zonder xenon verlichting. Eerst enkel xenon verlichting gehad en later de projectoren ingebouwd. De projectoren geven een veel prettiger licht voor mij als bestuurder, en voor de medeweggebruikers die er niet door verblind worden. Dit omdat het lichtbeeld juist zo scherp is, terwijl de lichtopbrengst hoger is.
Medeweggebruikers hebben in mijn opinie meer last van het halogeenlicht, dan van de projectoren.
Daarnaast staat het de strom gewoon goed vind ik persoonlijk
Het is trouwens niet verplicht om deel te nemen aan deze gezamenlijke inkoopactie hoor ..
Ik rij iets minder dan de helft van mijn woonwerk kilometers in het donker, en ik wil niet meer zonder xenon verlichting. Eerst enkel xenon verlichting gehad en later de projectoren ingebouwd. De projectoren geven een veel prettiger licht voor mij als bestuurder, en voor de medeweggebruikers die er niet door verblind worden. Dit omdat het lichtbeeld juist zo scherp is, terwijl de lichtopbrengst hoger is.
Medeweggebruikers hebben in mijn opinie meer last van het halogeenlicht, dan van de projectoren.
Daarnaast staat het de strom gewoon goed vind ik persoonlijk

Het is trouwens niet verplicht om deel te nemen aan deze gezamenlijke inkoopactie hoor ..
Gr. Chiel
-
- DL650 berijder
- Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL650A
Succes met de actie.
Mijn 2012 actie leverde bijna 20 dln op.
Helaas heb ikzelf mijn koplamp verkloot en was mijn eigen voordeel gelijk verdwenen.
Mijn 2012 actie leverde bijna 20 dln op.
Helaas heb ikzelf mijn koplamp verkloot en was mijn eigen voordeel gelijk verdwenen.

Groeten Erik
DL650A K9 | Zilvergrijs | Topkoffer | Valbeugels | Carterbeschermer | GIpro | ER6N | Handkappen | HVV | Witte knippers | Fork brace | Hyperpro | Footpeg & Control lowering kit | Kloontje & airflow | TTR 450 | A40 | Xenon
DL650A K9 | Zilvergrijs | Topkoffer | Valbeugels | Carterbeschermer | GIpro | ER6N | Handkappen | HVV | Witte knippers | Fork brace | Hyperpro | Footpeg & Control lowering kit | Kloontje & airflow | TTR 450 | A40 | Xenon
-
- DL650 berijder
- Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 Black Rhino
Ik heb met de vorige inkoopactie mee gedaan... alleen staat alles nog precies in doos zoals ik heb ontvangen van Wouter. Iemand die dus niet kan wachten kan het kopen of ophalen bij mij voor de inkoopactieprijs van vorig jaar...
Ik moet ff zien hoeveel dat was, dat weet ik niet meer... maar als iemand interesse heeft?
Ik moet ff zien hoeveel dat was, dat weet ik niet meer... maar als iemand interesse heeft?
Ik zat net een beetje te surfen, kijkend naar bi-xenon........ en wat zien ik hier op het V-Strom forum?
hhhm staat ook op mijn VFR mooi.... en dan enkel links voor de "NR" look....

Zodra het aantal van 15 in de buurt komt besluit ik of er er in spring of niet.
In tijden van kriezus anti-cyclisch denken.... rollen met die euro's... en dan is het nog een NL bedrijf ook!!!
Meer licht? Waarom?
Because we can!!!!

hhhm staat ook op mijn VFR mooi.... en dan enkel links voor de "NR" look....

Zodra het aantal van 15 in de buurt komt besluit ik of er er in spring of niet.

In tijden van kriezus anti-cyclisch denken.... rollen met die euro's... en dan is het nog een NL bedrijf ook!!!

Meer licht? Waarom?
Because we can!!!!

Het koplampglas in mijn motor is niet egaal/helder, er zit een structuur/ribbels aan de binnenkant die het licht gaan verstrooien. (zoals het linkerglas in de NR)
Dus een no-go voor mij...
suc6 met de actie

-
- Mijn motor is een: Suzuki DL1000 V-strom (2008)
Dag allemaal,
even kijken of ik het allemaal goed gelezen heb, een volledige set is dus 180 euro? Dan heb ik projectoren, ballasten, lampen etc etc? of zie ik nog wat over het hoofd?
Wellicht is deze actie nogmaals op te zetten?
Greetz Roel
even kijken of ik het allemaal goed gelezen heb, een volledige set is dus 180 euro? Dan heb ik projectoren, ballasten, lampen etc etc? of zie ik nog wat over het hoofd?
Wellicht is deze actie nogmaals op te zetten?

Greetz Roel
-
- EX- V-Strom berijder
- Mijn motor is een: Tenere 700
Zie motorsticker.nl.
Stuk goedkoper dacht ik.
Stuk goedkoper dacht ik.
-
- Mijn motor is een: Suzuki DL1000 V-strom (2008)
Heb vandaag de boel besteld. Voor de volledigheid niet meer te bestellen op http://Www.motorsticker.nl" onclick="window.open(this.href);return false; maar op http://Www.Retrofitlab.nl" onclick="window.open(this.href);return false; maar is dezelfde club nog steeds.. Nu morgen een koplamp bakken
Greetz Roel

Greetz Roel
-
- DL650 berijder
- Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL650A
Succes maar pas op met de hitte. Niet te hoog. Het heeft mij n unit gekost 
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Groeten Erik