Dat is het op het nieuwe model 2010 geloof ik standaard maar zou erg mooi zijn op mijn eigen matzwarte K8

Kon het niet vinden op de suzuki site.
Dank en groet,
Franc
Ja. en volgens mij moet je alleen de bovenste en de onderste losdraaienPDvD schreef:Zie al dat dit een heel andere kap is dan degene die er bij mij omheen zitten. De mijne zit vast gepopnageld.
Weet iemand hier of als ik de imbussen in het zwarte gedeelte achter los draai (rondom) de hele beschermkap er af kan pakken?
Dat is ook de reden waarom ik bezig ben om langzamerhand alle metaalkleurige delen zwart te spuiten.RedStrom schreef:Super mooi!
Zo'n matzwarte fiets is ook wel erg mooi.
FF een kleine correctie:RedStrom schreef: 3/ Heb je het achterste kapje/deksel ook meegespoten zoals dat op de DL1000 van Dyrck te zien is?
Dus, ondanks alles, stop jij er wel diverse lichaamsdelen en uitsteeksels inFramomile schreef:dat die fluor verf niet meer geleverd mag worden. Schijnt nogal een fout goedje te zijn voor de particulier.
Heb nu fluor handschoenen, helm, delen in jas en een onderbroek .
En die 4 witte knippers, dat zijn er nu al 8RedStrom schreef:Zadel, bandenspanning, hoeveelheid benzine en kilometerstand?