Garmin Zumo 660

Van Garmin tot TomTom, en alles daar tussenin
Plaats reactie

Groepsaankoop Zumo 660

Geïnteresseerd, ongeacht de prijs
0
Geen stemmen
Geïnteresseerd, minstens 5% korting
0
Geen stemmen
Geïnteresseerd, minstens 10% korting
3
12%
Geïnteresseerd, minstens 15% korting
2
8%
Geïnteresseerd, minstens 20% korting
7
27%
Geïnteresseerd, meer dan 20% korting
14
54%
 
Totaal aantal stemmen: 26

Kwakkel-BE
DL650 berijder
Berichten: 171
Lid geworden op: za 21-02-2009, 18:13
Mijn motor is een: DL650 L6
Woonplaats: 't Stad

Garmin Zumo 660

Bericht door Kwakkel-BE »

Introductie van dit apparaat is waarschijnlijk niet meteen nodig. Weet je echt niet waar het over gaat, kijk dan even op http://motornieuws.blogspot.com/2009/06 ... gator.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Nu had ik opgevangen dat Waypoint (één van de bekendere GPS leveranciers in NL) niet echt geneigd was extra korting te geven bij groepsaankopen van de Zumo 550.
Weet iemand hoe dit zit voor de 660?

Er vanuitgaand dat ze hun standpunt niet veranderden, hoeveel mensen zijn er hier eventueel geïnteresseerd in een groepsaankoop van de Zumo 660? Bij 5, en zeker bij 10 geïnteresseerden, is deze leverancier wel bereidt om te kijken wat hij kan doen (volgens zijn site). Als er voldoende geïnteresseerden zijn, wil ik wel eens informeren wat hij met de standaardprijs van 599 (enkel GPS) kan doen. Indien mogelijk, zet er misschien ook bij aan welke prijs je zeker (niet) meedoet: zo kan ik redelijk snel zeggen of het de moeite is om door te gaan met de aktie of niet :)

Ivm de poll: ik heb (nog) geen flauw idee welke % er min of meer mogelijk zijn. 20% lijkt mij bvb al onmogelijk, maar je weet maar nooit :)

Bij voldoende interesse, kan er misschien ook naar de paketten worden gekeken waarbij de Zumo wordt gekoppeld met een headset.
Gebruikersavatar
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5027
Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Woonplaats: Bij Tilburg

Re: Garmin Zumo 660

Bericht door Sparkle Black Peter »

Hoi Kwakkel,

Ik heb in mei 2008 een soortgelijke actie opgezet voor de Zumo 550. We konden toen een Zumo 550 kopen voor € 525,= Dat was toen € 150,= goedkoper dan Waypoint. Er hebben toen een aantal Strommers daar een Zumo besteld incl. mijzelf. Ik heb dit bedrijf 2 maanden geleden weer benadert voor een prijs van de Zumo 660. Zie: http://www.amdparts.nl/ Omdat er toen in de 660 nogal wat fouten zaten, wilde hij eerst de nieuwe up-date afwachten die deze fouten oplossen. Ik hoop binnenkort een prijs te krijgen voor een 660.
Even afwachten dus!

Peter
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
Kwakkel-BE
DL650 berijder
Berichten: 171
Lid geworden op: za 21-02-2009, 18:13
Mijn motor is een: DL650 L6
Woonplaats: 't Stad

Re: Garmin Zumo 660

Bericht door Kwakkel-BE »

Hey Rhino,

Dat is toch al heel snel 22% goedkoper dan de 'normale' prijs.
Ik zal even informeren bij Point2paal (moet er binnenkort/vandaag toch zijn), en dan posten wat hij ons eventueel kan bieden. Dan kunnen we alvast vergelijken met de aanbieding van amdparts :)

Groetjes,

Erik
Jokapo

Re: Garmin Zumo 660

Bericht door Jokapo »

ik ben benieuwd wat de bodem beoordeling gaat worden :worship: :worship: :worship:
Kwakkel-BE
DL650 berijder
Berichten: 171
Lid geworden op: za 21-02-2009, 18:13
Mijn motor is een: DL650 L6
Woonplaats: 't Stad

Re: Garmin Zumo 660

Bericht door Kwakkel-BE »

Tja, het moge duidelijk zijn: als amdparts weer met zo'n aanbieding komt, kan point2paal er niet onder. Voor hen is dat hun volledige marge.
Hij kon volgende kortingen geven:
vanaf 5 stuks (550/660 - combinatie mogelijk): 5%
vanaf 10 stuks (550/660 - combinatie mogelijk): 6%

Als er headsets (Scala rider) bij worden besteld:
vanaf 5 stuks (550/660 - combinatie mogelijk): 6%
vanaf 10 stuks (550/660 - combinatie mogelijk): 8%

Combinaties waren steeds mogelijk. Bvb: 1 550 + 1 550 met headset + 2 660 + 1 660 met headset.
De korting wordt dan voor ieder afzonderlijk bepaald.
Facturen konden afzonderlijk worden opgemaakt, zodat iedereen zijn eigen factuur had.

Naar eigen zeggen liggen hun prijzen al iets lager dan normaal, waardoor de korting vanaf 10 stuks met headset op een 10% komt tegenover wat men normaal (in België) in de winkel betaalt.

Ik denk (hoop) echter dat amdparts wel in staat zal zijn meer korting te geven, en dat we best daar even op wachten :)
Savages

Re: Garmin Zumo 660

Bericht door Savages »

ik ben zeer geinteresseerd, maar ik zie nu al overal op internet prijzen van rond de 500 euro... Er moet dus inderdaaad behoorlijk wat van die prijs af kunnen met wat grotere aantallen! Count me in! 8)
Gebruikersavatar
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5027
Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Woonplaats: Bij Tilburg

Re: Garmin Zumo 660

Bericht door Sparkle Black Peter »

Heb ondertussen bericht gekregen van AMD-Parts:

Helpen doe ik jullie natuurlijk graag en een redelijke prijs zit er bij mij zeker in.
Wat die prijs op dit moment gaat worden weet ik nog niet, wordt vervolgd.
Als jij een aantal weet kan ik gaan shoppen.

Met vriendelijke groet,

Abel
AMDparts
Heerhugowaard
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
Kwakkel-BE
DL650 berijder
Berichten: 171
Lid geworden op: za 21-02-2009, 18:13
Mijn motor is een: DL650 L6
Woonplaats: 't Stad

Re: Garmin Zumo 660

Bericht door Kwakkel-BE »

Momenteel zijn er (volgens de poll) blijkbaar al 5 personen geïnteresseerd ;)
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4211
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: Garmin Zumo 660

Bericht door Frank »

Kwakkel-BE schreef:Momenteel zijn er (volgens de poll) blijkbaar al 5 personen geïnteresseerd ;)
6!
Ik ben zeker geïntereseerd, ik heb al spijt van mijn TTR2 sinds de aankoop van mijn motor vorig jaar... :roll:
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Knitremmal

Re: Garmin Zumo 660

Bericht door Knitremmal »

Hoi Mannen,

Ik en een vriend van mij hebben in juni de 660 gekocht bij http://www.redcoon.nl" onclick="window.open(this.href);return false; en deze was de allergoedkoopste en een keurige levertijd van 2 dagen.
De prijs van dit apparaat is € 510,00.

Lijkt mij een aanbieding waar Waypoint niet aan kan tippen.

Groetes,
Martin
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4211
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: Garmin Zumo 660

Bericht door Frank »

Daar kost ie nu 519,99 (incl. verzendkosten)

De prijzen varieren nu van 519,99 tot 667,00
zie: http://shopping.kelkoo.nl/ss-Garmin-Zum ... totalprice" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Savages

Re: Garmin Zumo 660

Bericht door Savages »

Ik wil graag ook het aparaat gaan gebruiken icm met een bluetooth headset. Nu hebben ze bij 4Lauch de 660 met de Cardo Scala Rider Q2 voor 603,- euro. Mooie combi lijtk me toch? :D
Gebruikersavatar
Raymond
DL650 berijder
Berichten: 17
Lid geworden op: di 13-03-2007, 20:56
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL650 K7
Woonplaats: 52.530600, 6.056016

Re: Garmin Zumo 660

Bericht door Raymond »

De goedkoopste die ze op voorraad heeft is op dit moment volgens mij http://www.navi.nl (incl verzendkosten € 500,-).

Het wisselt vaak (vorige week was Pixmania de goedkoopste), ik kijk al regelmatig op http://www.kieskeurig.nl/navigatie_syst ... 2/#prijzen, maar onder de € 520,- incl verzendkosten kun je altijd wel ergens terecht. Een inkoopaktie moet daar naar mijn idee dus onder zitten wil het interessant zijn voor ons. Wie heeft goede connecties, ik hou me aanbevolen :D
V-Strom DL-650 ABS K7 met middenbok, RVS carterbescherming, handkappen, handvatverwarming, valbeugels, witte pinkerglaasjes, V-Strom tankpad, Quicklock GS-tanktas, ARO Adventure koffers, Garmin Zümo 660
Pepper

Re: Garmin Zumo 660

Bericht door Pepper »

Momenteel excl. verzendkosten: EUR 492,50. op http://www.navi.nl" onclick="window.open(this.href);return false; Zit er dan nog wel marge in? Indien deze Garmin nog goedkoper kan, dan "count me in".

groeten,
Marcel
Savages

Re: Garmin Zumo 660

Bericht door Savages »

Pepper schreef:Momenteel excl. verzendkosten: EUR 492,50. op http://www.navi.nl" onclick="window.open(this.href);return false; Zit er dan nog wel marge in? Indien deze Garmin nog goedkoper kan, dan "count me in".

groeten,
Marcel
Ik vind em bij 4Lauch in combinatie met die Cardo Q2 toch nog interessanter hoor... ;)

Daarnaast heb ik al wat ervaring met dat bedrijf, en die komen in mijn ogen erg profi over. Op oa kieskeurig en Tweakers.net zijn de ervaringen erg positief. 8)
Kwakkel-BE
DL650 berijder
Berichten: 171
Lid geworden op: za 21-02-2009, 18:13
Mijn motor is een: DL650 L6
Woonplaats: 't Stad

Re: Garmin Zumo 660

Bericht door Kwakkel-BE »

Heb zelf al een Q2, dus heb niet meteen een 2de nodige :D
Margon
Berichten: 1052
Lid geworden op: zo 16-08-2009, 23:01
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom L5 650xta Grijs
Woonplaats: s`Gravendeel

Re: Garmin Zumo 660

Bericht door Margon »

Wat zijn de ervaringen met 660 en 550.
Doe het nu met een pda tje..
Hou deze topic in de gaten..
Motorijder

Re: Garmin Zumo 660

Bericht door Motorijder »

hoi ik weer (het lijkt wel of ik niet anders doe dan op dit forum zitten) wel ik ben overgestapt van mijn tomtom one naar een zumo 550. resultaat gisteren 2 keer een afrit gemist, omdat zumo geen rijstroken aangeeft (dit zou veranderd zijn met de 660) verder krijg ik te stil geluid in mijn helm (een caberg systeemhelm). met uitzondering dat het toestel nu vast op mijn dl staat en ik niet meer moet zoeken achter mijn stroomkabel ben ik niet echt tevreden over dit toestel en wacht ik tot de tomtom ridder uitkomd met een vast geheugen (dus zonder kaartje erin). maar dit is mijn mening, want anderen die nooit iets anders hebben gebruikt zijn wel tevreden.
groeten
Savages

Re: Garmin Zumo 660

Bericht door Savages »

Maar is er nu al meer info bekend over mogelijke korting bij een inkoopactie? Anders ga ik binnenkort eens rondkijken, en zelf wat aanschaffen.. Het geld brand in mn broekzak, en ik erger me ook steeds meer aan mijn huidige helm... O:-)
Gebruikersavatar
Schumi6627
DL1000 berijder
Berichten: 52
Lid geworden op: do 25-06-2009, 11:22
Mijn motor is een: DL1000
Woonplaats: IJsselstein (UT)

Re: Garmin Zumo 660

Bericht door Schumi6627 »

Ben ook voor zo'n apparaat aan het kijken.
Als er inderdaad een prijs gemaakt kan worden van rond de €500.- (op dit moment) dan doe ik mee.
Hou dit topic in de gaten.
Waarom staat er 'Paneel buiten bedrijf' op het paneel boven de weg?
TenCats

Re: Garmin Zumo 660

Bericht door TenCats »

Schumi6627 schreef:Ben ook voor zo'n apparaat aan het kijken.
Als er inderdaad een prijs gemaakt kan worden van rond de €500.- (op dit moment) dan doe ik mee.
Hou dit topic in de gaten.
Dan zou je 'm al hier kunnen bestellen als je heel erg snel bent (tot pakweg 23:15 vanavond).
Weliswaar komt-ie dan uit Engeland en moeten er nog wat verzendkosten bijgerekend worden, maar gezien de pond/euro koers komt het apparaat op 475 euro.
Alleen jammer dan de Nederlandse importeur gaat steigeren bij problemen, maar dat risico zou je op de koop toe kunnen nemen.

:bye: Erik
Gebruikersavatar
Schumi6627
DL1000 berijder
Berichten: 52
Lid geworden op: do 25-06-2009, 11:22
Mijn motor is een: DL1000
Woonplaats: IJsselstein (UT)

Re: Garmin Zumo 660

Bericht door Schumi6627 »

TenCats schreef:]

Dan zou je 'm al hier kunnen bestellen als je heel erg snel bent (tot pakweg 23:15 vanavond).
Weliswaar komt-ie dan uit Engeland en moeten er nog wat verzendkosten bijgerekend worden, maar gezien de pond/euro koers komt het apparaat op 475 euro.
Alleen jammer dan de Nederlandse importeur gaat steigeren bij problemen, maar dat risico zou je op de koop toe kunnen nemen.
Dan zit je zoals je zelf inderdaad al aangeeft met eventuele garantie. Dan kan ik hem dus weer opsturen naar GB en daarbij ken ik de winkel in zijn geheel niet die de aanbieding doet.
Ben daar met internet aankopen toch altijd wel voorzichtig mee, zeker met elektrische apparatuur.
Bedankt voor de tip, maar koop hem liever in Nederland.

:bye:
Waarom staat er 'Paneel buiten bedrijf' op het paneel boven de weg?
TT-Strom
EX- V-Strom berijder
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr 07-12-2007, 20:32
Mijn motor is een: BMW R1200GS Adventure
Woonplaats: Assen

Re: Garmin Zumo 660

Bericht door TT-Strom »

@Kwakkel-BE en anderen:

Gaat hier nog een gezamenlijke inkoopactie uit voortkomen, of blijft het alleen een discussie over waar de Zumo 660 het goedkoopst te verkrijgen is?
Anders kunnen we dit topic beter verplaatsen naar het GPS forum.
Wie altijd met beide benen op de grond staat, komt nooit een stap verder.
Hunter6
EX- V-Strom berijder
Berichten: 722
Lid geworden op: wo 26-10-2005, 19:42

Re: Garmin Zumo 660

Bericht door Hunter6 »

Motorijder schreef:hoi ik weer (het lijkt wel of ik niet anders doe dan op dit forum zitten) wel ik ben overgestapt van mijn tomtom one naar een zumo 550. resultaat gisteren 2 keer een afrit gemist, omdat zumo geen rijstroken aangeeft (dit zou veranderd zijn met de 660) verder krijg ik te stil geluid in mijn helm (een caberg systeemhelm). met uitzondering dat het toestel nu vast op mijn dl staat en ik niet meer moet zoeken achter mijn stroomkabel ben ik niet echt tevreden over dit toestel en wacht ik tot de tomtom ridder uitkomd met een vast geheugen (dus zonder kaartje erin). maar dit is mijn mening, want anderen die nooit iets anders hebben gebruikt zijn wel tevreden.
groeten
Haha, ik moest even lachen toen ik dit wat oudere bericht las, en dan met name de verklaring voor het missen van de afslag.

Het is niet dat je de afslag mist omdat de Zumo wat verkeerd doet, je mistte hem omdat je niet op zat te letten!!! :wink:

Ik rij al 3 seizoenen met de Zumo en ook ik mis wel eens een afslag. In vrijwel alle gevallen was dat mijn eigen schuld.
En ik heb in het verleden ook andere systemen gebruikt dus ik weet ook hoe het met andere systemen werkt :lol:
Gebruikersavatar
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5027
Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Woonplaats: Bij Tilburg

Re: Garmin Zumo 660

Bericht door Sparkle Black Peter »

Heb nog even bij AMD parts geinformeerd en die kan niet verder gaan dan 5% korting op een verkoopprijs van €599,- Komt dus neer op € 560,- Zijn wel Nederlandse Zumo's. Navi is dus hier de goedkoopste.

Kun je 'm beter zelf bij Navi bestellen dan gezamelijk inkopen. Ben je overal van af en ligt de verantwoording van versturen e.d. bij Navi en niet bij een forumlid.

Maar dat is mijn bescheiden mening O:-)

Peter
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4211
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: Garmin Zumo 660

Bericht door Frank »

Bij Navi.nl kost ie nu 501,00

http://navi.nl/product_info.php?cPath=3 ... cts_id=331" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
TT-Strom
EX- V-Strom berijder
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr 07-12-2007, 20:32
Mijn motor is een: BMW R1200GS Adventure
Woonplaats: Assen

Re: Garmin Zumo 660

Bericht door TT-Strom »

Door de snel wisselende prijzen van de GPS-en en de lage (extra) marge, zal dit waarschijnlijk niet uitlopen op een inkoopactie.

Daarom heb ik dit topic verplaatst naar "GPS".
Een ieder die een concrete inkoopactie wil starten, kan dit natuurlijk alsnog doen! :-)}
Wie altijd met beide benen op de grond staat, komt nooit een stap verder.
Kwakkel-BE
DL650 berijder
Berichten: 171
Lid geworden op: za 21-02-2009, 18:13
Mijn motor is een: DL650 L6
Woonplaats: 't Stad

Re: Garmin Zumo 660

Bericht door Kwakkel-BE »

Ik denk dat het verplaatsen inderdaad het beste was.
De leveranciers kunnen blijkbaar niet de gewenste kortings-% geven die men hier wenst. Een gezamelijk actie lijkt mij dus ook onwaarschijnlijk.
In ieder geval: succes iedereen bij de eventuele aankoop. Mocht er toch nog interesse zijn om een gezamelijk inkoopactie te doen bij point2paal (korting staat vermeld in een post hierboven), laat het me even weten en dan start ik een nieuw topic.
Kwakkel-BE
DL650 berijder
Berichten: 171
Lid geworden op: za 21-02-2009, 18:13
Mijn motor is een: DL650 L6
Woonplaats: 't Stad

Re: Garmin Zumo 660

Bericht door Kwakkel-BE »

Ow, op Pixmania.nl kan je hem nu krijgen voor 487

http://www.pixmania.nl/nl/nl/3024272/ar ... ePromo=oui" onclick="window.open(this.href);return false;
Hunter6
EX- V-Strom berijder
Berichten: 722
Lid geworden op: wo 26-10-2005, 19:42

Re: Garmin Zumo 660

Bericht door Hunter6 »

Ik hoor al geruchten dat de Zumo's deze winter nog een prijsdaling mee gaan maken.
Wie niet percé nu een Zumo nodig heeft kan dus beter nog even geduld hebben
Gebruikersavatar
Raymond
DL650 berijder
Berichten: 17
Lid geworden op: di 13-03-2007, 20:56
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL650 K7
Woonplaats: 52.530600, 6.056016

Re: Garmin Zumo 660

Bericht door Raymond »

Je kunt de eerste signalen al langzaam merken. Bij 4Launch koop je hem nu met Cardo Scal Rider Solo BT voor € 561,-
http://www.4launch.nl/shop/#p-3-subshop ... ull-tax-in
Het begint steeds leuker te worden :mrgreen:
Hunter6 schreef:Ik hoor al geruchten dat de Zumo's deze winter nog een prijsdaling mee gaan maken.
Wie niet percé nu een Zumo nodig heeft kan dus beter nog even geduld hebben
V-Strom DL-650 ABS K7 met middenbok, RVS carterbescherming, handkappen, handvatverwarming, valbeugels, witte pinkerglaasjes, V-Strom tankpad, Quicklock GS-tanktas, ARO Adventure koffers, Garmin Zümo 660
Nero

Re: Garmin Zumo 660

Bericht door Nero »

De Standaard schreef er een artikel over :
Prijserosie nekt TomTom
donderdag 29 oktober 2009Auteur:
(ap) BRUSSEL - Het aandeel van gps-bouwer TomTom moest vandaag ruim 20% prijsgeven na teleurstellende resultaten. Ook het nieuws dat Google een gratis gps-programma zal leveren voor Android-gsm's, deed het papier geen goed. Door prijsdalingen zakte de winst van TomTom in het derde kwartaal met 48%. Topman Harold Goddijn zei dat hij denkt dat de prijzen nog zullen zakken. Concurrent Garmin stond na vier uur handel op -15,5%.
Plaats reactie