Schubert C3 en Riche fluojas

Van Gore-tex jassen tot kinky leren laarsjes...
Plaats reactie
Hartm848

Schubert C3 en Riche fluojas

Bericht door Hartm848 »

http://www.richa.be/nl/textieljassen/rix.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Wie heeft deze jas en wat is hiermee de ervaring, geldt ook voor de C3.....

http://www.schuberthc3.nl/?gclid=CLjZxN ... kwodghHpBg" onclick="window.open(this.href);return false;

Greetz

Michel
Hartm848

Re: Schubert C3 en Riche fluojas

Bericht door Hartm848 »

Vandaag de knoop doorgehakt v.w.b. de jas. Super, lekker fluor en laat ze maar denken dat je oom agent bent, ze zien me wel! Verder gewoon lekker, groot verschil met de Difi, die was eigenlijk ook te groot en dat veraangenaamd het rijden ook niet.

Nu nog de helm, ben er wel uit dat het een C3 gaat worden.... ook fluorgeel?

Mzzl
Michel
Blueberry

Re: Schubert C3 en Riche fluojas

Bericht door Blueberry »

Nolan N103 is er als special ook in fluo, gepast, degelijk ding.
PvdBogaard
EX- V-Strom berijder
Berichten: 350
Lid geworden op: zo 26-08-2007, 15:38
Mijn motor is een: KTM 1190 Adventure
Woonplaats: Haarlo

Re: Schubert C3 en Riche fluojas

Bericht door PvdBogaard »

Ik heb een Magna fluorgeel "overtrek vest" Een nadeel: ik kan mijn ZUMO nauwelijks lezen door de gele achtergrond... Mogelijk een puntje waar je nog niet aan gedacht hebt.
Hartm848

Re: Schubert C3 en Riche fluojas

Bericht door Hartm848 »

Heb geen ZUMO :wink:
Jas vandaag 180 km getest in het altijd mooie Friesland, waaien tot en met maar voldeed prima!
De C3 vind ik kwalitatief een erg sterke helm. Alleen heel apart dat een matzwarte via motozoom of lous (zelfde firma, net een tientje goedkoper) € 449.- moet kosten en de fluoriserende bij bijvoorbeeld motoport € 599.-! Is nogal een verschil.
Iemand de fluo al in een webshop gezien?

Mzzl
Michel
Dgr

Re: Schubert C3 en Riche fluojas

Bericht door Dgr »

De fluor is pas net uit, dus dat duurt even voordat ie in de aanbieding gaat.
Informeer even bij Termaat motoren in Nijmegen, die kunnen misschien al wel een prijsje maken.

Zag pas iemand rijden met fluorgele jas en fluor C3. Het verkeer erachter hield zich verdacht goed aan de snelheid... toen ik hem passeerde bleek het een motorscootertje te zijn :lol:
Plaats reactie