Wat is jouw meest angstigste moment op de motor geweest?
Re: Wat is jouw meest angstigste moment op de motor geweest?
Ik vanmiddag nog de afrit nemen met een kilometertje of 100 p/u en ineens een auto vrolijk de AFrit, OPkomen rijden dacht dat het gewoon een straat was waar hij rechtskon voor hetzelfde geld vlam je er vol boven op bij zon mafkees.
En dan nog boos woorden ook toen ik er iets van zij.
En dan nog boos woorden ook toen ik er iets van zij.
Wel vorige zondag in onze ardennen met 3 op pad, komt er van links een hert uit de bosberm gesprongen, ik zag mij er volledig tegenaan gaan als ik mijn knie 3 cm naar buiten had gebracht had dat beest een hersenschudding gehad. Volgens mijne collega achter mij trok dat beestje zijn noodrem op, stond met zijn achterpoten voor zijn voorpoten, en toen dacht ik, dat hij nog tegen u ging knallen zei hij.
Kwestie van geluk te hebben, reageren ging niet, je ziet ineens de kop van een hert bijna voor het voorwiel, wachten op de zijdelingse inslag komt niet pfffffffffff en dan toch even den daver op u lijf, heel effkes he
Daar zijn we toch maar mooi weggekomen, tegen 70km/u op een hert van +/-80 cm hoog
, dank u wel hert voor de noodstop. 
Kwestie van geluk te hebben, reageren ging niet, je ziet ineens de kop van een hert bijna voor het voorwiel, wachten op de zijdelingse inslag komt niet pfffffffffff en dan toch even den daver op u lijf, heel effkes he

Daar zijn we toch maar mooi weggekomen, tegen 70km/u op een hert van +/-80 cm hoog

gelukkig heb je niets en de motor ook niet.MacB schreef:Wel vorige zondag in onze ardennen met 3 op pad, komt er van links een hert uit de bosberm gesprongen, ik zag mij er volledig tegenaan gaan als ik mijn knie 3 cm naar buiten had gebracht had dat beest een hersenschudding gehad. Volgens mijne collega achter mij trok dat beestje zijn noodrem op, stond met zijn achterpoten voor zijn voorpoten, en toen dacht ik, dat hij nog tegen u ging knallen zei hij.
Kwestie van geluk te hebben, reageren ging niet, je ziet ineens de kop van een hert bijna voor het voorwiel, wachten op de zijdelingse inslag komt niet pfffffffffff en dan toch even den daver op u lijf, heel effkes he![]()
Daar zijn we toch maar mooi weggekomen, tegen 70km/u op een hert van +/-80 cm hoog, dank u wel hert voor de noodstop.
Als je de hert wel had geraakt had je wel gratis avondeten gehad

Ook al is het lastig om de hert mee te nemen op de motor.
Had je toch mee kunnen slepen op de buddy
Het is inderdaad angstig maar zie toch liever een hert zo dichtbij als de koplampen van een auto of vrachtwagen

Het is inderdaad angstig maar zie toch liever een hert zo dichtbij als de koplampen van een auto of vrachtwagen
-
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1000 ABS 2017 zwart
Dit is wel een leuke topic om op te frissen; of heb ik een recentere chat gemist?
Anyway voor de liefhebbers
Op de N11 bij Alphen. 4 weken geleden met die stevige wind.
Op de N11 is het met wind altijd werken; toen ook. Vooraan voor t stoplicht op de binnenbaan; naast mij een auto.
Ik trek niet bijzonder op, schakel naar 2 en mijn 'buurman' heeft zit in een wedstrijdje...zucht...
Dus ik trek m vol open.......
Nu heb ik een hoog windscherm (+18cm) en de wind was noordwest tegen.
Vliegt ie toch op zn achterwiel zeg! Ik schok me helemaal de tandjes, reed op dat moment ook over een oneffenheid ofzo en moest met beide benen los en het ging nog maar net goed....ahum
Kon me gelukkig snel weer 'relaxed' herpakken, waardoor het net leek of het gepland was, hoop ik
, maar had dus blijkbaar geen profijt van mn hoge scherm met deze tegenwind...maar wel steeds verstelt van de power, die ouwe 1000 uit 2003 
Andere keer op de A12 Utrecht-Bodegraven;
ik rij met 40-50 door de file, komt er een K100 15m voor me zonder te kijken met 10 invoegen; slippen tussen de auto's, das niet lache.
Ik heb m niet meer kunnen inhalen, want hij reed onverantwoord hard voor me uit door de file....
Tenslotte
in Leiden, dubbelbaans, 50km/h, veel stoplichten en controle.
Dame voor me zit links (ik ook dus) en, denk ik, wil net na een stoplicht nog snel even rechts invoegen voor rechtdoor.
Pruttel er dus achteraan en 10m voor het stoplicht gaat t stoplicht op oranje; je snapt m al..
die 'muts' (sorry) gaat echt vol in de ankers!
Hart in mn keel en na een seconde ik dus ook....nou echt een centimeter scheelde het....deze dame een berisping gegeven, al dacht ik later dat ik er misschien zelf iets te 'vanzelfsprekend' mee was omgegaan; ze stond in haar recht, maar moet ook rekening houden met achterliggers toch?
Hoop op vervolg (al ben ik hier niet vaak
)
Anyway voor de liefhebbers
Op de N11 bij Alphen. 4 weken geleden met die stevige wind.
Op de N11 is het met wind altijd werken; toen ook. Vooraan voor t stoplicht op de binnenbaan; naast mij een auto.
Ik trek niet bijzonder op, schakel naar 2 en mijn 'buurman' heeft zit in een wedstrijdje...zucht...
Dus ik trek m vol open.......
Nu heb ik een hoog windscherm (+18cm) en de wind was noordwest tegen.
Vliegt ie toch op zn achterwiel zeg! Ik schok me helemaal de tandjes, reed op dat moment ook over een oneffenheid ofzo en moest met beide benen los en het ging nog maar net goed....ahum
Kon me gelukkig snel weer 'relaxed' herpakken, waardoor het net leek of het gepland was, hoop ik

Andere keer op de A12 Utrecht-Bodegraven;
ik rij met 40-50 door de file, komt er een K100 15m voor me zonder te kijken met 10 invoegen; slippen tussen de auto's, das niet lache.
Ik heb m niet meer kunnen inhalen, want hij reed onverantwoord hard voor me uit door de file....

Tenslotte
in Leiden, dubbelbaans, 50km/h, veel stoplichten en controle.
Dame voor me zit links (ik ook dus) en, denk ik, wil net na een stoplicht nog snel even rechts invoegen voor rechtdoor.
Pruttel er dus achteraan en 10m voor het stoplicht gaat t stoplicht op oranje; je snapt m al..
die 'muts' (sorry) gaat echt vol in de ankers!
Hart in mn keel en na een seconde ik dus ook....nou echt een centimeter scheelde het....deze dame een berisping gegeven, al dacht ik later dat ik er misschien zelf iets te 'vanzelfsprekend' mee was omgegaan; ze stond in haar recht, maar moet ook rekening houden met achterliggers toch?

Hoop op vervolg (al ben ik hier niet vaak

Beter één V Strom in de hand, dan .......
-
- DL650 berijder
- Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 (2004)/Suzuki DR 750 Big/ AJP pr4 enduro pro
In het donker wilde ik op een saaie steenweg een trage voorligger inhalen. Ik zie een tegenligger (moto) aankomen die mooi rechts rijdt. Mooi, een andere motorrijder dacht ik. Kan ik vlot inhalen. Pas op het aller ALLER laatste moment gezien dat het een auto was met een defecte lamp. Daver op mijn lijf zeg.
-
- EX- V-Strom berijder
- Mijn motor is een: Honda CRF1000A dè Africa Twin
Kwam Sven tegen met een hanenkam op z'n helm 

Groeten, René
It was only when I bought a motorbike that I found out that adrenaline is brown.
V-Strom 2011 DL650A GS Honda CRF1000A dè Africa Twin
It was only when I bought a motorbike that I found out that adrenaline is brown.
-
- DL650 berijder
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL650A L2 zwart
Een aantal jaren terug tijdens een toerrit van de Suzuki Owners Club in het Oosten van het land. 3 Paarden in een weiland sloegen op hol door de herrie pijpen. De paarden sprongen door de afrastering de weg op, 1 paard vlak voor me en een ander paard vlak achter mij. Potverdrie wat zijn de beesten dan groot zo dichtbij. Al met al niemand gewond, ook de paarden liepen daarna weer een beetje gekalmeerd in een wei aan de andere kant van de weg.
L2 zwart, onderkuip, topkoffer, Full LED, OSCO, valbeugels, MRA varioruit, HVV, middenbok, enduro steps, koplampbeschermer, ER6N spiegels, Quicklock tanktassen GS + Daypack, TT-410
Check: het Molen en V-stromalbum
Check: de V-Strom Molenkaart
Check: het Molen en V-stromalbum
Check: de V-Strom Molenkaart
-
- V-Strom 1050 berijder
- Mijn motor is een: 2023 Suzuki DL800DE
Tja, da's toch met 70 km/uur op een voorrangsweg rijden terwijl er een tegenligger besluit linksaf te gaan. Eenmaal haaks t.o.v. besluit mevrouw te stoppen omdat ze mij aan ziet komen. Vol erin geklapt, 3/4 salto gemaakt over die auto heen en mijn rugbeschermer getest.
Resultaat. Motor total loss maar dat was niet zo erg (10 jaar oud en 85.000 km op de klok) maar die auto van 2 weken oud óók total loss 1-1 dus!
Resultaat. Motor total loss maar dat was niet zo erg (10 jaar oud en 85.000 km op de klok) maar die auto van 2 weken oud óók total loss 1-1 dus!
Honda CBR600F '91| Honda CBR900RR '97| Honda VTR 1000 SP1 '01| Honda CBR900RR '01| Kawasaki KLV 1000 '05| Kawasaki Z1000SX '18| Kawasaki Versys 1000 '19| Suzuki V-Strom 1050 '20| Suzuki V-Strom 1050 '21| Suzuki X-Strom 650 '04 | Kawasaki Z900 RS '22 | Suzuki DL800 DE '23 | Suzuki GSX-S1000GX '24
-
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000 (2008)
In Januari mijn V-strom DL 100 uit 2008 gekocht, reed hiervoor een Intruder uit '86. Eerst rit samen met mijn broer moest ik even op hem wachten omdat hij een paar fietsers voorrang moest verlenen. Toen hij eraan kwam reed ik net een tunnel in, ik dacht MOOI en trek mij gas vol open.
Mijn voorband kwam zeker 40 CM omhoog en ik schoot vooruit en omhoog! Gelukkig had ik nog genoeg controle over de motor om hem netjes met beide banden op de grond te krijgen.
Lesje geleerd, een chopper is toch wat anders dan een V-strom
en 700cc minder dan 1000cc
Mijn voorband kwam zeker 40 CM omhoog en ik schoot vooruit en omhoog! Gelukkig had ik nog genoeg controle over de motor om hem netjes met beide banden op de grond te krijgen.
Lesje geleerd, een chopper is toch wat anders dan een V-strom

rijd
zoals je bereden wilt worden 

-
- DL650 berijder
- Mijn motor is een: BMW R1150RT (2003)
Aantal jaren geleden op een Yamaha Fazer 600 midden op de A16 met ca.110 km/u onderuit, waarschijnlijk iets op de weg gelegen. Motor glijdt voor me uit en ik op mijn rug erachter aan, dat ging zowaar nog goed dacht ik. Tot je stil komt te liggen, je omdraait en dan al het snelweg verkeer op je af ziet komen.......gelukkig een paar vrachtwagens de banen geblokkeerd en me de vluchtstrook opgeholpen.
Motor total, week daarna V-Strom opgehaald
Paar maanden geleden, tussen de file door in de ochtendspits op de A13, bestelbusje gaat ineens rechtsaf linker baan af naar de middelste zonder richting aangeven. Kon hem nog net, maar dan ook echt nog net ontwijken, voor mijn gevoel schampte mijn jas langs zijn spiegel. Volgens mij heeft hij mij nooit gezien want hij stuurde op geen enkel moment terug.
Paar weken geleden, een fietser vond dat hij voorrang had en niet ik ondanks haaientanden aan zijn kant. Stond denk 10 cm voor hem stil, hij geschrokken en ik ook.
Motor total, week daarna V-Strom opgehaald

Paar maanden geleden, tussen de file door in de ochtendspits op de A13, bestelbusje gaat ineens rechtsaf linker baan af naar de middelste zonder richting aangeven. Kon hem nog net, maar dan ook echt nog net ontwijken, voor mijn gevoel schampte mijn jas langs zijn spiegel. Volgens mij heeft hij mij nooit gezien want hij stuurde op geen enkel moment terug.
Paar weken geleden, een fietser vond dat hij voorrang had en niet ik ondanks haaientanden aan zijn kant. Stond denk 10 cm voor hem stil, hij geschrokken en ik ook.
Ex-V-Strom rijder
-
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650
...tussen de file op de A27 door, auto op linker strook gaat abrupt zonder knipperlicht richting een gat op de rechterstrook.
Ik vol in de ABS geremd, en tegelijkertijd meesturen de vluchtstrook op.
Ik wist niet dat ik dat kon
Ik ging niet te hard, de motor bleek wendbaar genoeg, geluk en ABS..
Het ging allemaal zo snel dat ik niet eens de kans had een boos gebaar te maken naar die druiloor.
Misschien heeft hij me geen moment gezien. Ik was zo druk met sturen dat ik geen brein capaciteit overhad om te toeteren oid.
Ik vol in de ABS geremd, en tegelijkertijd meesturen de vluchtstrook op.
Ik wist niet dat ik dat kon

Ik ging niet te hard, de motor bleek wendbaar genoeg, geluk en ABS..
Het ging allemaal zo snel dat ik niet eens de kans had een boos gebaar te maken naar die druiloor.
Misschien heeft hij me geen moment gezien. Ik was zo druk met sturen dat ik geen brein capaciteit overhad om te toeteren oid.
-
- DL650 berijder
- Mijn motor is een: Suzuki V-strom 650 ABS L1
Tja, tis niet fijn natuurlijk.
Maar als je zoiets is overkomen dan weet je weer waarom je voor een motor met ABS hebt gekozen.
Dan kan je i.i.g. direct beide remmen vol inknijpen/indrukken zonder na te denken over 'aanleggen, opbouwen etc.'
Maar als je zoiets is overkomen dan weet je weer waarom je voor een motor met ABS hebt gekozen.
Dan kan je i.i.g. direct beide remmen vol inknijpen/indrukken zonder na te denken over 'aanleggen, opbouwen etc.'
"There is no such thing as bad weather, only wrong clothes" [Billy Connolly]
-
- EX- V-Strom berijder
In Schotland rond rijden. Daar rijden ze links en dan met een Pan achter nog een Pan European rechts rijden met een snelheid van om en nabij de 80. Dan een automobilist in een flauwe bocht naar rechts tegen komen (gezien vanuit onze/mijn "rij-richting")
. Hielden er beiden een kapotte linker buitenspiegel en een ' veeg' krasje over de linker zijde aan over. Hij op het portier en ik op de zijkoffer. Kan je verzekeren dat je daar even wat tijd voor nodig hebt om dat een plekje te geven
..... We konden overigens beiden de reis vervolgen, zij het met de schrik in de benen. Degene die voor mij reed ?? Die kwam er met de schrik vanaf, mede omdat hij alles als eerste op zich af zag komen.
Soort van Dumoulin/Kelderman moment in de Giro.

Groeten Barry/Stroom2.
-
- Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650
ik een paar jaar geleden op weg in de ochtend naar me werk op mijn vorige motor NTV650 ik rij altijd tussen door naar me weer ik rij richting het t zand van af schagen net voor het spoor over gang en der over natuurlijk komt er een diep lader aan racen het spoor over net daar na de bocht om hobbelde bobbel waar ik kom aan rijden al wat meer aan de kant verliest hij zijn stop hout ik al wat in de ho houwers maar niet echt te beremmen over de balken het leek wel of ik op een wild paart zat kon hem nog maar net houden ik denk dat ik met bille mans soms wel een halfe meter los kwam van de budie maar veilig tot stil stand ik heb denk ff gouw 2 peuken op gerookt om tot rust te
komen me hart ging goed te keer
komen me hart ging goed te keer
-
- Forum-moderator - DL1000 berijder
- Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Hoi John, zou je, als dat mogelijk is, punten in de zinnen willen gebruiken. Dat leest voor sommige wat makkelijker. 

HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
-
- EX- V-Strom berijder
- Mijn motor is een: KAWA Z1000SX Vorige: DL1000 L4,SuzukiDL1000 2005,ZZR1100, FZR600R,TDM850
Vanmiddag had ik wel een apart schrikmomentje. Ik rij net thuis weg door een redelijk smalle straat met aan beide zijden geparkeerde auto's en ben nog met vanalles bezig behalve motorrijden. Jas goed doen, helm vizier goed zetten ed. Dit doe ik ook met mijn rechterhand en op het moment dat ik met mijn rechterhand weer naar het gas wil grijpen tik ik met mijn handpalm het gas vol open terwijl ik stapvoets wat rolde. Resultaat: Een onbedoelde wheelie die behoorlijk hoog was terwijl ik links het stuur ook maar losjes vast hield. Puur op automatisme gas dicht en koppeling intrekken en hij kwam gelukkig ook weer meteen omlaag.
Zo'n niet geplande wheelie is niet fijn maar hij kan het dus wel, dat is duidelijk. De les die ik geleerd heb: maak je kleding en al het andere klaar voordat je aanrijdt
Zo'n niet geplande wheelie is niet fijn maar hij kan het dus wel, dat is duidelijk. De les die ik geleerd heb: maak je kleding en al het andere klaar voordat je aanrijdt
Met een helm op nooit te oud voor........ (niemand ziet meer hoe lelijk je bent)
Groeten Rene
Camino komt nog uit mijn buikschuiverstijd, Spaans voor (snel)weg.
Groeten Rene
Camino komt nog uit mijn buikschuiverstijd, Spaans voor (snel)weg.
-
- EX- V-Strom berijder
- Mijn motor is een: HONDA crf1100dct + suzuki drz 400S +?????
Tc op 1 zetten dan komt het voorwiel minde snel naar boven. Bij regen staat het bij mij op 1 en droog weer meestal uit. En ja dan gaat het voorwiel omhoog...
Verstuurd vanaf mijn HTC One_M8 met Tapatalk
-
- V-Strom 1050 berijder
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Waarom zou je het uitzetten? Heb hem eigelijk altijd op 2 staan...
Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
-
- EX- V-Strom berijder
- Mijn motor is een: HONDA crf1100dct + suzuki drz 400S +?????
Omdat naar mijn mening de tc vaak veel te vroeg ingrijpt.
-
- V-Strom 1050 berijder
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Dat vind ik wel meevallen. En hij kan beter ingrijpen dan niet en op je plaat gaan... En als de tractioncontrol aan staat, krijg je geen onbedoelde wheelies... 

Groetjes,
Frank
Frank
-
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000 (2002)
Klink bekend. Ik was met mijn Vulcan 800 ook gewend het gas gewoon vol open te kunnen draaien... dat heb ik goed afgeleerd op de DL1000.Kokws schreef: ↑za 08-04-2017, 21:09 In Januari mijn V-strom DL 100 uit 2008 gekocht, reed hiervoor een Intruder uit '86. Eerst rit samen met mijn broer moest ik even op hem wachten omdat hij een paar fietsers voorrang moest verlenen. Toen hij eraan kwam reed ik net een tunnel in, ik dacht MOOI en trek mij gas vol open.
Lesje geleerd, een chopper is toch wat anders dan een V-stromen 700cc minder dan 1000cc

Bij een auto die kennelijk zin had in een wedstrijdje meteen het voorwiel in de lucht, door naar 2, gas weer open, wéér het voorwiel de lucht in! Sindsdien ben ik toch wat huiverig dat dit weer gebeurd en ik 'm dan niet houd dus geef maar gewoon wat minder gas.

KFFR - Metal!
-
- Mijn motor is een: BMW F850GS Adventure Rally (2020)
Was niet heel erg schrikken maar als ik met de auto was dan ging dit niet, weg is breed zat om met 2
auto's langs elkaar heen te kunnen.
Net over een spoorovergang in een bocht komt een busje met aanhanger aan rijden, ik had het voor gevoel dat
ik goed rechts moet blijven rijden waarom dat weet ik nu want vlak achter dit busje reed een auto in
de binnen bocht.
Als je beelden bekijkt kun je zien dat ik die auto ook pas op het laatste moment kon zien rijden,
heb geen gas los gelaten of wat ook maar na dien wel even mijn arm uitgestoken met een gebaar blijf op je eigen weg helft.
En weer lekker verder
naar mijn werk.
[YouTube]http://www.youtube.com/watch?v=Q0LsHlQY ... tion=share[/YouTube]
Wim.
auto's langs elkaar heen te kunnen.
Net over een spoorovergang in een bocht komt een busje met aanhanger aan rijden, ik had het voor gevoel dat
ik goed rechts moet blijven rijden waarom dat weet ik nu want vlak achter dit busje reed een auto in
de binnen bocht.
Als je beelden bekijkt kun je zien dat ik die auto ook pas op het laatste moment kon zien rijden,
heb geen gas los gelaten of wat ook maar na dien wel even mijn arm uitgestoken met een gebaar blijf op je eigen weg helft.
En weer lekker verder

[YouTube]http://www.youtube.com/watch?v=Q0LsHlQY ... tion=share[/YouTube]
Wim.
-
Vorig jaar juni een keer op motor naar werk (doe ik nooit). Snelweg, file in een onoverzichtelijke bocht, dus ik besluit om eens braaf achteraan aan te sluiten(doe ik anders ook nooit). Sta stil, kijk in spiegel en zie alleen een vrachtwagen die snel groter wordt. Wil nog gas geven maar dat is te laat. Terwijl ik door lucht vlieg denk ik maar aan 1 ding, die vrachtwagen die zo dadelijk over mij heen gaat rijden. Stuiterend op het asfalt begin ik meteen richting vangrail te kruipen en half daartegenaan zie de vrachtwagen stil staan. Pffffff. Had geen tijd om mijn leven voorbij te zien komen, want had het te druk met de angst overreden te worden of dood te gaan.
Hééééeééééééél veel geluk gehad. Rug gebroken , stabiele breuk. Sindsdien voelt de linkerkant van mijn lichaam anders dan de rechter (niets medisch te vinden). Mijn geliefde duc st2 total loss, en ben nu op zoek naar een rechte zit (V Strom?)
Maar dit was eigenlijk pas angstig toen ik al door de lucht vloog.
Op de motor dan: Op motor vakantie in Cambodja met een maat. Op een LEGE weg hij 50 meter voor mij. Staat een vader met kind links van de weg, zien mij want oogcontact met vader. Als mijn maat voorbij is tikt hij zijn kind aan en die neemt een sprint de straat over. En ja met een snelheid zodat ie recht voor mijn wiel komt. Ik wijk uit naar rechts zover ik kan en probeer nog wat extra km/h uit de Honda Win 100 te persen om het kind niet te raken. Remmen is geen optie. Maar het kind versneld ipv stopt. Loopt zelfs gericht naar mijn voorwiel. De angst het kind te raken is onbeschrijfelijk. Het zijn mm, maar ik raak het kind gelukkig niet. Afgeremd om mijn hart weer door te slikken en die kerel verrot te schelden als uitlaatklep. Dit was (in mijn ogen) duidelijk opzet. Krijg nog elke keer rillingen als ik er aan denk.
Hééééeééééééél veel geluk gehad. Rug gebroken , stabiele breuk. Sindsdien voelt de linkerkant van mijn lichaam anders dan de rechter (niets medisch te vinden). Mijn geliefde duc st2 total loss, en ben nu op zoek naar een rechte zit (V Strom?)
Maar dit was eigenlijk pas angstig toen ik al door de lucht vloog.
Op de motor dan: Op motor vakantie in Cambodja met een maat. Op een LEGE weg hij 50 meter voor mij. Staat een vader met kind links van de weg, zien mij want oogcontact met vader. Als mijn maat voorbij is tikt hij zijn kind aan en die neemt een sprint de straat over. En ja met een snelheid zodat ie recht voor mijn wiel komt. Ik wijk uit naar rechts zover ik kan en probeer nog wat extra km/h uit de Honda Win 100 te persen om het kind niet te raken. Remmen is geen optie. Maar het kind versneld ipv stopt. Loopt zelfs gericht naar mijn voorwiel. De angst het kind te raken is onbeschrijfelijk. Het zijn mm, maar ik raak het kind gelukkig niet. Afgeremd om mijn hart weer door te slikken en die kerel verrot te schelden als uitlaatklep. Dit was (in mijn ogen) duidelijk opzet. Krijg nog elke keer rillingen als ik er aan denk.
Once I thought I was wrong, but I was mistaken.
-
- EX- V-Strom berijder
- Mijn motor is een: Honda CRF1000A dè Africa Twin
Heftig Iwan. Hier ook kippenvel. Ik reis regelmatig in Azië en jouw Cambodja verhaal heb ik eerder gehoord van een relatie in Zuid China. Mensen zijn daar zo wanhopig dat ze er kinderen voor opofferen. Vreselijk.
Groeten, René
-
Ja echt triest...
Once I thought I was wrong, but I was mistaken.
-
- Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Te gek voor woorden 

HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
-
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Wooooowwww
...........

Greetings, Heleen.
Smiling all the way