Warme handen

Van Gore-tex jassen tot kinky leren laarsjes...
Plaats reactie
Biker

Warme handen

Bericht door Biker »

Oké het zijn dan wel geen echte motorhandschoenen maar hier http://www.heslinga-honders.nl/zanier.html" onclick="window.open(this.href);return false; vind je handschoenen met ingebouwde vewarming op een accu. Ik heb hier geen ervaring mee of zo maar kwan het tegen in de Kampioen.
Laatst gewijzigd door Gast op do 20-01-2005, 22:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Pale Rider

Bericht door Pale Rider »

Elders op het forum is door iemand al aangegeven dat er bij een val niets van de handschoenen (en je vingerafdrukken :shock: ) zal overblijven. Maar wel lekker warm!

Tom.
The V

Bericht door The V »

Ik heb van Odlo onderhandschoenen gekocht. Perfect! Ook maar gelijk ondersokken erbij. Deze icm een paar goede sokken (aan je voeten natuurlijk :idea: ) en alles blijft heerlijk warm :!:
Leipo

Bericht door Leipo »

Pale Rider schreef:Elders op het forum is door iemand al aangegeven dat er bij een val niets van de handschoenen (en je vingerafdrukken :shock: ) zal overblijven. Maar wel lekker warm!

Tom.
IDD: ga dan voor verwarmde handschoenen van Gerbing
WEL speciaal voor op de motor
Lapkes

Bericht door Lapkes »

Leipo schreef:
Pale Rider schreef:Elders op het forum is door iemand al aangegeven dat er bij een val niets van de handschoenen (en je vingerafdrukken :shock: ) zal overblijven. Maar wel lekker warm!

Tom.
IDD: ga dan voor verwarmde handschoenen van Gerbing
WEL speciaal voor op de motor
Vorige week op t'salon in Brussel heb ik er de nieuwe modellen
gezien en gepast eigenlijk vond ik ze precies beter dan die van mij (Klan)
maar ja ,te laat ik ga eerst die slijten :roll:
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5099
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

lapkes schreef:
Leipo schreef:
Pale Rider schreef:Elders op het forum is door iemand al aangegeven dat er bij een val niets van de handschoenen (en je vingerafdrukken :shock: ) zal overblijven. Maar wel lekker warm!

Tom.
IDD: ga dan voor verwarmde handschoenen van Gerbing
WEL speciaal voor op de motor
Vorige week op t'salon in Brussel heb ik er de nieuwe modellen
gezien en gepast eigenlijk vond ik ze precies beter dan die van mij (Klan)
maar ja ,te laat ik ga eerst die slijten :roll:
:arrow: Jammer.......... je had gewaarschuwd kunnen zijn.......... na mijn ervaringen met Klan :cry: deze winter duidelijk gekozen voor de Gerbings :lol: ........en ik heb er over geschreven hier op het forum :!:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Pale Rider

Bericht door Pale Rider »

lapkes schreef:
Leipo schreef:
Pale Rider schreef:Elders op het forum is door iemand al aangegeven dat er bij een val niets van de handschoenen (en je vingerafdrukken :shock: ) zal overblijven. Maar wel lekker warm!

Tom.
IDD: ga dan voor verwarmde handschoenen van Gerbing
WEL speciaal voor op de motor
Heb ik al een paar jaar :P :P :P

Tom.
Plaats reactie