Mooie helm en vooral weer helemaal in jouw stijl. Volgens mij zijn KTM spullen ook wel in jouw straatje

Gr Franc
Nog niet, maar ik loop wel met de plannen om me er ééntje aan te schaffen.Patriek schreef:Nu sinds een week de nieuwe Shoei Neotec in het wit (net als mijn vstrom)
DIK, maar dan ook DIK tevreden.
zonnebril, sluiting en windgeruis (turbulentie) is enorm afgenomen!
Vorige helm. schuberth rhyno
Nooit meer Schuberth als ik de eerste 300 km moet geloven met de Shoei!
Andere leden deze helm ook al?
Zeker dat het een Schuberth was? Geen Caberg Rhyno?Patriek schreef:schuberth rhyno
Same here! Ultieme helm!Clau schreef:ik heb ook een schubert, c3, bevalt me erg goed, ik heb ook het communicatie systeem in de kraag van de helm
SysteemhelmClau schreef:..
de mijne is wel zo'n klaphelm... hoe noem je zon eentje .....
yep vond ik ook, nooit spijt gehad van deze aanschafWullebolle schreef:
Chique helm op die foto
Helm gekocht bij Motoport Wateringen.Joskestiller schreef:Nog niet, maar ik loop wel met de plannen om me er ééntje aan te schaffen.Patriek schreef:Nu sinds een week de nieuwe Shoei Neotec in het wit (net als mijn vstrom)
DIK, maar dan ook DIK tevreden.
zonnebril, sluiting en windgeruis (turbulentie) is enorm afgenomen!
Vorige helm. schuberth rhyno
Nooit meer Schuberth als ik de eerste 300 km moet geloven met de Shoei!
Andere leden deze helm ook al?
Waar heb je hem gekocht en wat was de prijs?
Ik zoek een verkooppunt waar ik de helm kan proefrijden, volgens de meeste zouden de testmodellen pas over een paar maanden geleverd worden!
De Neotec is inderdaad een mooie helm. Ik zoek nog steeds een verdeler waar ik hem eens kan gaan proefrijden!Leville schreef:Vandaag eens de X-Lite 702 en de Shoei Neotec gaan passen. Die Shoei zit als gegoten, is licht en praktisch. Mooi gerief, zeg.
Onverwacht kreeg ik de dag voor ik op verlof vertrok een foontje dat de witte Shoei Neotec aangekomen was. Nog vlug afgehaald en 's avonds mijn Scala Rider G4 omgebouwd. Vervolgens gedurende 10 dagen en 3.300km de nieuwe helm kunnen testen. Ik ben tevreden met de aankoop. De helm is bevalt me goed. Het zonnevizier is makkelijk in gebruik en dat is handig als in de bergen achter een bocht plots een onverlichte tunnel opduikt.Joskestiller schreef:Vandaag de Neotec opgehaald bij Felix en Jos om enkele dagen te testen. Tijdens de eerste rit viel me op dat hij toch niet zo stil is als mijn huidige Shoei integraal. Ik reed (met dit weer) wel met alle verluchting open en dat scheelt ook wel. Morgen eens een ritje met de nieuwe en onmiddellijk erna met de oude helm maken.
Het zonnevizier is wel top. Geen verkleurd of vervormd beeld van de gps. Tijden met de helm open is ook goed te doen.
Vermits ze in België voorlopig niet van plan zijn om de gele te verkopen gaat de keuze naar een witte. Die staat, jammer genoeg, reeds vele weken in bestelling. De kans is dus klein dat ik volgende week met een nieuwe witte Neotec de bergen in trek!
Bij fietshelmen is dit ook zo. Maar gerenomeerde merkenAren schreef:Verrassend is daarbij dat prijs en /of merk weinig met veiligheid te maken heeft omdat zeer gerenommeerde merken lang niet altijd de hoogste score behalen.
De Nolan N104 ook, alleen vangt die met het kinstuk omhoog wel wat wind natuurlijk. Tot ca 100 km/h geen hinder achter m'n Airflow schermCamino schreef: Zelf ben ik al jaren fan van de Shark evoline serie. Het is de enige helm die zowel als systeemhelm als jethelm goedgekeurd is.
Ajb http://www.testberichte.de/a/motorradhe ... 07971.htmlGary schreef: iemand nog tips voor andere soorten tour helm met een kap?