Geretourneerd voor testen en binnen twee weken een kompleet nieuwe broek.
Kijk daar houd ik van

Ofwel gewoon top!!
Hunter6 schreef:En laat dit nu net de jas zijn waarover ik het hebFuriousz schreef:Komend seizoen maar eens kijken voor een mooi nieuw pak. Vooral de Revit Cayenne Pro vind ik erg gaaf.
Furiousz schreef:
Opties zijn welkom!!
Dane vind ik ook erg mooi, en als ik zo her en der op internet lees is dat kwalitatief ook erg goed spul. De kleuren maken me niet echt heel veel uit, ik wil alleen dit keer eens iets anders dan helemaal zwart.Remko schreef:Ik heb een Dane nog wat pak. Was toen iets van 800 euro, maar is na 4 jaar nog steeds als nieuw en, nog belangrijker, nog waterdicht.Furiousz schreef:
Opties zijn welkom!!
Ik gebruik het pak iedere dag en rij tussen de 15 en 17 k per jaar, weer of geen weer.
D'r zit een speciaal goretex membraan in wat beter ventileert. Zomers erg prettig en als het koud wordt gaat de binnenvoering er weer in.
Als je het niet erg vindt om in de kleurtjes van 1 of 2 seizoenen geleden te krijgen, dan is er voor minder ook goed spul te vinden.
De beurs ga ik zeker heen (vrouwtje wil weer een nieuwe helm)peterzeeland schreef:Tip: Motorbeurs Utrecht.
Opm.: hoe meer km's, hoe meer je goede kleding gaat waarderen. En bereid bent ervoor te betalen.
Ik heb een pak van BMW. Een textielen jas en broek waarbij het wind en waterdichte membraam er uit kan worden gehaald waardoor je van je allweather pak meer een zomer pak maakt. Met membraam en fleecetrui (van bwm mèt handige rits zodat je met trui aan over je broek nog steeds je jas en broek aan elkaar kunt ritsen) is het een heerlijk winterpak. Voor het geheel heb ik zo'n 600 euro betaald. Dat is inclusief 50% (!) korting...Furiousz schreef:Dan ben ik natuurlijk benieuwd welk pak jij hebt!!!Suuz schreef:Ik vind mijn pak helemaal top! Maar je moet dan ook niet kijken wat ie normaal gesproken kost...
Ik doe heel goed mijn best mij in te houden elke keer. Het is dat er zulke aardige meiden bij de kleding afdeling lopen bij mijn motordealer...anders was ik al vreselijk uit mijn slof geschoten.peterzeeland schreef:Zeer nuttig topic!!! ik blijf het volgen.
@Eric: jij bent wel volhardend zeg! Wanneer krijg je je geld nou eens terug, al die jaren gratis testwerk voor Revit doen.....
Deze zomer bij Hein Gericke in Almere een zwarte lederen broek en een lederen Jas gekocht met een zgn TFT cool system. Er zit een speciaal pygment in het zwart verwerkt dat warmte tegen houdt en bovendien zitten er in de jas extra ventilatieritsjes. Tot nu toe bij warm weer erg tevreden hierover.Paul schreef:Ik heb er zelf geen ervaring mee maar hoor van veel collega's dat zij zeer te vreden zijn over de pakken van Hein Gericke.
Iemand hier met een HG pak?
Oh ik geloof best dat het wel goed gaat. En ik hoop inderdaad voor Revit dat er ook mensen zijn waarbij de boel wel heel blijft.Furiousz schreef:Om nog even weer terug te komen op de Revit Cayenne Pro, ik heb wat reviews doorgelezen, en een groot aantal mensen is toch zeer tevreden over hun kleding.
Zo ook een aantal mensen op het Adventure Rider forum:
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=324184" onclick="window.open(this.href);return false;
Die jas ga ik me binnenkort voor ik naar de Vogezen vertrek ook nog aanschaffen denk ik. Ik heb al bijna heel het gamma van Rev'it aangehad en die stond me het meeste aan.Furiousz schreef:Vandaag eindelijk een nieuwe jas gekocht! Gisteren op de beurs al rondgekeken, maar vond niet wat ik zocht.
Dus vandaag maar even langs de dealer gereden, en daar de Rev`it Cayenne Pro en de Rev`it Sirocco gepast.
Het is de Rev`it Sirocco geworden, mede dankzij de wat lagere prijs (en de korting die ik nog kreeg).
Dat is ook 1 van de redenen waarom ik deze kleuren combi heb gekozen. Nu nog een nieuwe broek en een paar nieuwe laarzen, en dan kan ik er weer een paar jaar tegen aanMonsterman schreef:Ik twijfel ook nog over welke kleur ik ga nemen. De zwarte vind ik het mooiste maar de kleur die jij gepost hebt valt dan weer veel beter op in het verkeer.
Suuz schreef:
Ik heb een pak van BMW. Een textielen jas en broek waarbij het wind en waterdichte membraam er uit kan worden gehaald waardoor je van je allweather pak meer een zomer pak maakt. Met membraam en fleecetrui (van bwm mèt handige rits zodat je met trui aan over je broek nog steeds je jas en broek aan elkaar kunt ritsen) is het een heerlijk winterpak. Voor het geheel heb ik zo'n 600 euro betaald. Dat is inclusief 50% (!) korting...