KIA > goeie keuze!

De mijne:

PS: de grapjes over het kenteken ken ik al!

Speciaal voor jouw de laptop ff aangeslingerd!!! Zie http://v-strom.nl/forum/viewtopic.php?f ... 50#p133860Spurm schreef:Foto's mensen, foto's!
De Croma is inderdaad een hele fijne (ondergewaardeerde) auto.R.Vanmeegen schreef:De caravan op de foto bij Rene zit er wel strak uit! Ook een mooie combi. De Fiat moet de sleurhut dan ook prima de baas kunnen.
VG
Rembrandt
even aanpassen picasso is ondertussen al 2 jaar vervangen door een Kia sportage 2013Jon schreef:naast mijn dl 1000 een citroen c4 picasso en een ford fiesta. jon
Bedankt voor tips. Ik heb inmiddels al e.e.a. uitgezocht. Vorige eigenaar gesproken. Auto komt hier uit het zuiden. Eerste (Nederlandse) eigenaar komt uit het Limburgse land en heeft de auto in 2012 laten importeren uit Belgie door een bedrijf. Hier tegen de Belgische grens zie je dat heel veel. Mijn eigen auto is ook uit Belgie geïmporteerd.Weerman schreef:Ik zie dat de Benz in 2012 is geïmporteerd dit soort auto's moet je meestal extra alert wezen.
Zo op een foto ziet hij er netjes uit maar hier kun je weinig van op aan,
waar je evt nog op kunt letten is dat als je de Benz op contact zet of het motor controle lampje wel brand dat ze deze niet om een of andere reden hebben uit gezet
er wil soms wel een storing in de motor zitten die hardnekkig is en dan wordt wel eens het motorlampje uit gezet zodat het lampje niet meer gaat branden.
ook evt ABS en SRS controlelampje's moeten branden op contact natuurlijk.
Over het algemeen zijn dit verder wel goede auto's vooral met deze tellerstand zou dit geen probleem moeten zijn.
Kijk ook even onder auto ivm evt olielekkage's
vaak is het wel aan te raden om een aankoop keuring te laten doen bij een dealer.
succes met je beslissing.
Wim.
Oooooo, die is pas halverwegeMikevdm schreef:Bij mij staat een barrel uit 1997 voor de deur met 230.000 kilometer op de teller (Honda Civic 1.5 V-TEC E)
Geweldig ding zo'n Traction Avant, maar uh matzwart? Meestal glimmen ze tochFrokko schreef:Een oudje..1939 en samen met mijn vrouw zelf gerestaureerd.
Mooi man, zo'n TA!Frokko schreef:Een oudje..1939 en samen met mijn vrouw zelf gerestaureerd.
Hmmm, dit lijstje mag wel iets aangepast worden, BMW is al een jaar ingeruild voor een V-Strom 1000 2014, in januari is er een Honda CB750 uit '95 bijgekomen, in augustus is de oude 650 weggegaan en sinds kort staat er ook een Kawa ZZR1400 in de garage....Spip70 schreef:Vandaag het assortiment aangevuld met een BMW R1200RT (en ja de V-Strom staat er ook nogSpip70 schreef:Yes, vandaag eindelijk de Coupe ingeruild voor de i30 CW!Spip70 schreef:Hybride fiets
Mountain bike
Racefiets
Nu nog een Hyundai Coupe, wordt een Hyundai I30 CW
Ik droom nog van een oude Moto Guzzi, misschien wel een NATO V50 om lekker aan te knutselen...
Motorgroet![]()
Johan F.)
Motorgroet![]()
Johan F.