Zaterdag naar Essen naar Louis wie wil???

Met wie is waar wat te doen?
Forumregels
  1. Om ritten fantastisch, leuk en vooral veilig te maken, gezien vaak een wisselend ervaringsniveau, is het wenselijk, voor de veiligheid en om de groep bij elkaar te houden, om je aan de volgende regeltjes te houden.
  2. Heb genoeg benzine in de tank om de rit uit te rijden zonder te tanken, en zorg dat je motor in goede staat is.
  3. De voorrijder heeft altijd gelijk; hij bepaalt de route, de stops, het tanken, etc.
  4. Voorrijder: zorg dat je weet wat je in je groep hebt, vraag daar naar.
  5. Eerste forumrit, meldt het bij je voorrijder.
  6. Minder ervaren voor in de groep, meer ervaren achterin.
  7. Tijdens een pauze/lunch kun je van groep wisselen indien gewenst (door jezelf of door de groep).
  8. Rij alsof alleen de voorrijder de route weet en we zonder navigatie rijden.
    1. Hou de persoon achter je in de gaten; zie je hem/haar niet dan stop je op de eerst volgende afslag!
    2. Afslag is waar je normaal je knippers aandoet, rotonde included dus.
    3. Rij je rechtdoor, dan hoef je niet te stoppen (behalve op een rotonde).
    4. Jouw voorligger let ook zo op jou.
  9. Stunten doe je maar in je eigen tijd.
  10. Inhalen binnen de groep in principe niet. Tenzij je bijvoorbeeld wilt filmen, maar maak dat van tevoren aan je groep duidelijk.
  11. Rij nooit naast iemand of in de dode hoek; als je zijn/haar ogen in zijn/haar spiegels kan zien, dan ziet hij/zij jou ook.
  12. Rij zoveel mogelijk in baksteenformatie; dat geeft meer zicht en remweg; de eerste ''steen'' rijdt linksvoor.
  13. Oh ja, en de voorrijder heeft altijd gelijk!!!
Plaats reactie
Bleustrom

Zaterdag naar Essen naar Louis wie wil???

Bericht door Bleustrom »

FF een toertje Essen wie wil mee,ik ga met een mede cbf-er uit Den Haag en verzamelen om 9 uur te Reeuwijk tot nu toe is dit bekend.

2,5 uur op en 2,5 uur af.

Koffie een happie en een drankje onderweg moet kunnen.

Of is het jullie te koud of te ver????
Gebruikersavatar
RvGS
EX- V-Strom berijder
Berichten: 798
Lid geworden op: do 25-08-2005, 09:06
Mijn motor is een: Previously CB500-CX500T-FJ1200-TDM850-DL1000GT'04-F800GS+A| Actual BMW
Woonplaats: Dé Liemers

Bericht door RvGS »

Helaas heb ik andere bezigheden (=familie man) en ik was afgelopen weekend al bij Polo in Kleve is dichterbij.
Waarom ga je niet naar Wesel, is kleiner dat weet ik, of naar Louis in Düsseldorfdaar hebben/hadden zo ook rest partijen e.d. (maar dit moet je even checken) toen ik er was in iedergeval wel. Misschien krijg ik m'n ega zover en kan ik zaterdag wel me ...dan meld ik me effe hier!
Groet, Robert |
The V

Bericht door The V »

Lijkt me leuk! Als het droog is ben ik van de partij!
Bleustrom

Bericht door Bleustrom »

Jammer muis!
Dan nemen nostrom en ik zaterdag met z'n tweetjes wel een CBF-retour Essen.

Nostrom, ik weet niet of jij ook een TomTom of Garmin hebt maar in ieder geval heb ik die wèl bij me. De reistijd die de TomTom aangeeft is natuurlijk gebaseerd op "normale" verkeersomstandigheden. Bij die enkele reis van zo'n twee en een half uur moet je nog wel iets optellen (ook de koffie-stops )

v.w.b. een verzamelpunt: We kunnen eventueel 09:15 afspreken bij AC Reeuwijk? Dan doen we daar eerst even een bakkie.

Dit keer ben ik wél op tijd hoor

Groeten,
Hans-Ducteur

Hoi Mark leuk dat je weer zo spontaan mee wil hierboven een berichtje ui het MF cbf 1000 topic.

Daar is het begonnen en hans Honducteur woont heel dicht bij jou in de buurt van bp en dan de hoek om waar ik werk je weet wel.

Ik heb hem een berichtje gestuurd om te vragen waar jullie samen en hoelaat op kunnen rijden naar Reeuwijk.

Tot later Maarten :wink:
The V

Bericht door The V »

Ik ga het wel horen...
Bleustrom

Bericht door Bleustrom »

hier het antwoord van MForum



Door HonDucteur op 29-11-2006 23:55



Ook mijn idee, het weer moet goed zijn...

Maar als we gaan, dan wil ik het liefst zo rond kwart over negen in Reeuwijk ( Alberts Corner of MacDonalds ? ) zijn en daar ff een bakkie doen. Daarna vertrek richting Ost-zone... ik denk dat we dan zo rond kwart voor negen Den Haag uit moeten zijn.

Ok, van waar komen de andere Hagenaars? Dan kunnen we iets duidelijks afspreken. Zelf vertrek ik half negen vanaf het Monnickendamplein.


En natuuuurlijk CB1300S, jou zien we er ook graag bij hoor Hoe meer motor-zielen hoe meer vreugd Maar dan moeten we wel nog ff een tweede verzamelplaats afspreken In de buurt van Arnhem? Of Deventer? Ik denk dat Arnhem iets meer op de route ligt?

Wat mij betreft pikken we beide Louis-vestigingen mee op ons ritje



Groeten,
HonDucteur


Door HonDucteur op 30-11-2006 00:17



Damn ! Ik lees zojuist dat er zaterdag 70% regenkans is
Da's wel een beetje veel...




Door HonDucteur op 30-11-2006 13:02



Geen 70 maar 80% regen? Dan haak ik af! Daar is wat mij betreft geen lol meer aan dan.

Morgen is het nog mooi maar uitgerekend op zaterdag begint de rotzooi



Groeten,
HonDucteur



Besta Mark het is ons kwa weer ook weer niet gegund zaterdag word het voor 90 % bar winderig en vochtig herfstweer en om dan ´gezellig´een 500 km-etertjes te gaan toeren lijkt me overbodige luxe ik neem aan dat we dit in het geheugen griffen en zeker voor 31 december dit alsnog gaan doen!! :wink:
The V

Bericht door The V »

Met regen is er idd geen reet aan! Wel jammer! Monnickendamplein is idd vlak bij mij. Dus dat moet voor de volgende keer geen probleem zijn. Ik hoor het wel wanneer de volgende rit gepland is. Hou me uiteraard aanbevolen.

Enne Maarten... niet meer over de Escamplaan rijden :wink: Ik kan helaas niets voor je betekenen :cry:
Bleustrom

Bericht door Bleustrom »

Mark ik geloof je ,maar niet geschoten is altijd mis,we spreken later nog eens af.

Groeten Maarten met een 2 liter megane 77km/u :oops: :oops:
Bandit

Bericht door Bandit »

Bleustrom schreef:Mark ik geloof je ,maar niet geschoten is altijd mis,we spreken later nog eens af.

Groeten Maarten met een 2 liter megane 77km/u :oops: :oops:

77 Km/uur ?. dan kom je er met een "geel briefje"nog goed van af.
Ik had er gewoon een artikel 5 zaak van gemaakt, met tot gevolg in beslagname van het "barrel" en minstens drie jaar ontzegging van de rijbevoegdheid.

77 Km/uur binnen de bebouwde kom, schaam je diep Maarten, het is haast een "hals misdrijf".

Groetjes van je "slapie" :D


8)
Bleustrom

Bericht door Bleustrom »

:oops: :oops: Mijn excuses werden niet aanvaard door die mooie dame,misschien wel door jou ??

:lol: Ik spreek je nog wel eens! :lol:

Groetjes en als we gaan ga je dan mee naar duitsland.?
Bandit

Bericht door Bandit »

Dat zit er niet in Maarten, de Strom moet naar de dokter i.v.m. het afslaan wanneer hij goed op temperatuur is (gelukkig alleen bij stationaire toerental) en dat geeft nu even geen vertrouwen voor een langerit.
Maar het "zal goed kom".

Ik ga je zeker spreken :wink:

Toon 8)
The V

Bericht door The V »

Als ik zo naar buiten kijk is het toch wel een goede keuze geweest om niet te gaan vandaag :!:
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5115
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

Eeeeh .....hier nog prima motorweer :lol: :lol:
Nog geen druppel gevallen :!:
De buienradar geeft ook aan dat het droog blijft naar het oosten toe.....
Tja.... :roll:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Plaats reactie