Kuipje moet eraf

Plaats reactie
MarcT

Kuipje moet eraf

Bericht door MarcT »

Hi...

Weet iemand hoe ik het kuipje eraf krijg ? Ik heb volgens mij alle schroefjes los, maar hij zit nog ergens vast... zie plaatje

Afbeelding
Dit is wel een plaatje van een eerder model (ik heb die met het verstelbare ruitje), maar het lijkt er wel op...

Dus ik heb 1, 2 en 3 eraf. Het gaat om 4. Die wil ik eraf hebben (wil navigatiesysteem inbouwen).
Kan iemand zeggen wat ik allemaal moet doen om 4 eraf te krijgen ? Op dit moment is 4 vrij beweegbaar, behalve op 2 punten (ongeveer waar de 4 staat op het plaatje)

Oh ja, ik heb een model K5, dus 5 (de ophanging van het ruitje) zit er ook nog. Ook die moet er effe af.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7549
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Ik zou effe het werkplaatshandboek downloaden! Staat hier.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
MarcT

Bericht door MarcT »

Nou, voordat ik deze post plaatste heb ik natuurlijk gekeken of deze vraag al op het forum voorkwam, en heb ik de microfishes bekeken (daar heb ik bovenstaand plaatje vandaan). Maar ik kom er TOCH niet uit. Ik snap gewoon niet waar dat kuipje nog mee vast zit.
Dus misschien is hier ergens iemand die het kuipje al eens eraf heeft gehaald, en toen tegen hetzelfde is aangelopen ?
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7549
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

In het werkplaatshandboek staat er een note bij met de tekst; "*" indicates hook location. Die sterretjes staan ongeveer op de plek waar het lampglas in een punt eindigt. Wat het precies betekent weet ik ook niet, maar het lijkt dus alsof het geheel daar is vastgehaakt en niet geschroefd ofzo. Ik heb het er in ieder geval nog niet zo ver afgehad.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Plaats reactie