Reviseren slave koppelingscilinder.
Geplaatst: za 26-08-2023, 16:21
Beste Strommers,
Na een aantal weken niet gereden te hebben deed de koppeling van mijn dl1000 uit 2004 het niet goed meer. Aangrijp punt was erg vroeg, bleek dat mijn koppelings vloeistofpijl te laag was. Deze wat bijgevuld en een rivisiesetje voor de slave cilinder besteld.
Momenteel ben ik bezig met het reviseren en schrok van de bagger die ik tegen kwam (Zie foto).
Is dit gewoon opgehoopt ketting smeer of denken jullie dat het ergens anders vandaan komt?
Het begint er sterk op te lijken dat het onderhoud toch iets minder goed is gedaan dan de vorige eigenaar beweerde. Raden jullie aan na dit gezien te hebben om nog andere dingen aan te pakken?
De banden, tandwielen, ketting en remmen zijn overigens in goede staat.
Vriendelijke groet,
Jelte
Na een aantal weken niet gereden te hebben deed de koppeling van mijn dl1000 uit 2004 het niet goed meer. Aangrijp punt was erg vroeg, bleek dat mijn koppelings vloeistofpijl te laag was. Deze wat bijgevuld en een rivisiesetje voor de slave cilinder besteld.
Momenteel ben ik bezig met het reviseren en schrok van de bagger die ik tegen kwam (Zie foto).
Is dit gewoon opgehoopt ketting smeer of denken jullie dat het ergens anders vandaan komt?
Het begint er sterk op te lijken dat het onderhoud toch iets minder goed is gedaan dan de vorige eigenaar beweerde. Raden jullie aan na dit gezien te hebben om nog andere dingen aan te pakken?
De banden, tandwielen, ketting en remmen zijn overigens in goede staat.
Vriendelijke groet,
Jelte