Nieuwe TomTom Rider uit ...

Van Garmin tot TomTom, en alles daar tussenin
Plaats reactie
Berie

Nieuwe TomTom Rider uit ...

Bericht door Berie »

Tot mijn verbazing zag ik net op de TomTom website dat er een nieuwere versie is van de TomTom Rider, de TomTom Rider Europe

Deze is natuurlijk weer duurder geworden (699,-) en bied het volgende nu meer als de "oude" tomtom rider:
- Standaard europa mappen bijgeleverd
- nieuwere firmware
- software voor maken van routes op PC

Helaas nog steeds niet mogelijk of niet veranderd:
- track log mogelijkheid(opslaan/bijhouden zelf gereden route)
- geluid via eenvoudige normale speaker in een koekblik
- betere beugel die niet afbreekt en is beveiligd tegen diefstal
- betere BT zender die wel goed verstaanbaar is boven de 60km
- grotere SD kaart zodat je europa in 1 keer kunt laden (nu maar 1GB groot, je hebt 2GB nodig voor heel europa in te laden)
Dutchchef

Bericht door Dutchchef »

Vandaar dat ik de (oude) voor 550 euro zag?
DL1K5GT

Bericht door DL1K5GT »

Interessant allemaal! Net wat we nodig hebben een serieuze concurrent voor Garmin met Mapsource! Maar is deze nieuwe versie met Tomtom home wel beter dan Mapsource? Ik kan het op internet nog nergens vinden. In een handleiding van de nieuw TT 910 oid zag ik wel iets staan over TT home alleen dat was niet meer dan een vaag verhaal over het bestandsbeheer van het apparaat. Leek op activesync bij een PDA en ik zag geen Mapsource functionaliteit.

Volgens het persbericht van TT kunnen ze nu beter routes plannen en beheren? Hoe heb ik niet gelezen. Zal binnenkort wel duidelijk worden!
Beta2

Bericht door Beta2 »

Ik hoop het binnenkort te kunnen vertellen, ik heb de europe versie net besteld.
DL1K5GT

Bericht door DL1K5GT »

Al iets bekend over de verwachte levertijd of is dat nog niet bekend? Ben zeer nieuwsgierig!

Wim
Beta2

Bericht door Beta2 »

de shop waar ik het besteld heb verwacht volgende week een levering van Tomtom. Het zou me echter niets verbazen als het nog wat langer gaat duren :(
Plaats reactie