Ik ben Rick, 30 jaar en woon in de regio Twente.
Ik kijk al een poosje stilletjes mee op dit forum en vind het een ontzettend leuk en interessant forum. Ik volg praktisch alles om mezelf zo veel mogelijk in te lezen.
Ik ben compleet nieuw in de motorwereld. En wacht momenteel op mijn eerste motor.
Ik heb een V-strom DL650 uit 2004 kunnen kopen. Deze heeft een zwaar leven gehad. Altijd woon werk verkeer gereden en de 'karakter' sporen verklappen dat hij waarschijnlijk nooit een schuur of garage van binnen heeft gezien.
Ik was al wel specifiek op zoek naar een oudere V-strom maar kwam deze per toeval tegen bij mij in de buurt. Ik was eerst totaal niet onder de indruk van de motor. De garagist vertelde mij dat hij de motor zeker niet in die staat wilde verkopen. En had al plannen om deze fiets op te knappen. Toen kwamen we in gesprek en dat wekte wel stevig mijn interesse.
Om een lang verhaal kort te maken, komt er een leuke oude V-strom in mijn schuur te staan. Die zo stevig is opgeknapt dat je misschien wel kan spreken van een kleine restauratie.
Zodra ik de motor heb zal ik uiteraard foto's plaatsen. Voor wie het leuk vind heb ik foto's geplaatst van de motor toen ik hem aantrof.
Groet Rick.

Verstuurd vanaf mijn SM-A536B met Tapatalk