Voorstellen, Michel 62 jaar

Stel je hier voor en vertel wat over jezelf, wat je bezig houdt en waarom je een voorliefde voor V-Strom hebt
Michel
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650 XTA

Voorstellen, Michel 62 jaar

Bericht door Michel »

Beste V-Strommers, ik rij sinds mijn 18e jaar motor en hoop het nog lang te kunnen doen, ha ha.
Mijn laatste motoren wisselden sterk van type. Na 10 jaar jaar Yamaha FJR 1300 overgestapt naar een BMW K1600 gt wat iets tegenviel qwa gewicht en stroomlijn (nadat hij was omgevallen kreeg ik hem niet alleen rechtop (oei foute benaming) en had ik besloten een veel lichtere motor moest er komen. Het werd een Yamaha Tracer 700, best wel een fijne goede motor. Maar nadat in op Mallorca op een V Strom 650 de bochtige kustwegen had doorkruist was mijn besluit al genomen :) Ik wist van vroeger "de Alpenmasters" dat hij verkozen werd als beste all round motor, zelfs boven de 1000cc.