Nieuw in het motorrijden en ik overweeg de V-Strom 650 als mijn eerste adventure bike

Stel je hier voor en vertel wat over jezelf, wat je bezig houdt en waarom je een voorliefde voor V-Strom hebt
StartingOutStrom

Nieuw in het motorrijden en ik overweeg de V-Strom 650 als mijn eerste adventure bike

Bericht door StartingOutStrom »

Hallo iedereen,

Ik ben enthousiast om deel te nemen aan dit V-Strom forum en te leren van de ervaringen en inzichten van deze gemeenschap. Als beginnend motorrijder overweeg ik de V-Strom 650 ABS als mijn eerste adventure bike en ik heb er online veel positiefs over gelezen.

De vrijheid en het avontuur die motorrijden kan bieden hebben me altijd aangetrokken, en nu ik onlangs mijn rijbewijs heb gehaald, ben ik klaar om de volgende stap te zetten en mijn eerste motorfiets te kiezen. Hoewel er veel opties zijn, ben ik vooral geïnteresseerd in de V-Strom 650 vanwege zijn reputatie als betrouwbare en veelzijdige adventure touring-motor.

Ik weet dat er in deze gemeenschap veel ervaren motorrijders zijn die waardevol advies en begeleiding kunnen bieden, van het kiezen van de juiste uitrusting tot het verbeteren van de rijvaardigheid. Ik kijk ernaar uit om van jullie ervaringen te leren en deel uit te maken van deze gemeenschap.

Bedankt dat jullie me welkom heten, en ik kan niet wachten om op twee wielen op verkenning te gaan!
Oproep aan alle V-Strom forumleden! Op zoek naar een 650 met ABS tussen de €4000 - €5000 voor een beginnende rijder. Stuur een bericht en help de droomrit van een medelid te realiseren 🏍️💨 Alle aanwijzingen worden op prijs gesteld!
Zwabber
Mijn motor is een: V-Strom DL650 Adventure K8

Re: Nieuw in het motorrijden en ik overweeg de V-Strom 650 als mijn eerste adventure bike

Bericht door Zwabber »

Welkom en succes met je zoektocht naar een mooie V-Strom
zwab·ber (de; m; meervoud: zwabbers) - uit draden bestaande veger op een steel
Calimero
DL650 berijder
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650 L3 (2013)

Re: Nieuw in het motorrijden en ik overweeg de V-Strom 650 als mijn eerste adventure bike

Bericht door Calimero »

Hallo StartingOut, welkom op het forum.

Je hebt wel een hele mooie motivatiebrief gemaakt voor ons forum :wink:

Er is hier genoeg informatie te vinden over de V-Strom 650 en alles wat daar op past. Voor het verbeteren van je rijvaardigheid zou je kunnen beginnen met de aanschaf van zo'n mooie V-twin en dan heel veel kilometers maken... :-)}
Groeten,
Adri
Eikie
EX- V-Strom berijder
Mijn motor is een: Honda CRF1000A dè Africa Twin

Bericht door Eikie »

Welkom Fabian en lees jezelf lekker in op dit dit forum.
Groeten, René
It was only when I bought a motorbike that I found out that adrenaline is brown.
V-Strom 2011 DL650A GS Honda CRF1000A dè Africa Twin
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)

Bericht door Stroompje »

StartingOut op een Strom...... :-)} :duim:
Welkom hier en veel lees en postplezier.
S6 met het vinden van een mooie V-Strom, hou ons op de hoogte. We zien de foto's wel verschijnen!
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
StartingOutStrom

Bericht door StartingOutStrom »

Bedankt voor het welkom allemaal! :bye:
Oproep aan alle V-Strom forumleden! Op zoek naar een 650 met ABS tussen de €4000 - €5000 voor een beginnende rijder. Stuur een bericht en help de droomrit van een medelid te realiseren 🏍️💨 Alle aanwijzingen worden op prijs gesteld!
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino

Bericht door Sparkle Black Peter »

Let the search begin :duim: Welkom op 't forum Fabian. Hopen dat je snel iets vindt wat in de smaak valt. Er staan er redelijk wat te koop, maar ook de prijzen die er bijstaan zijn hoog. Blijven populair en dat is voor kopers ongunstig. Suc6 met de zoektocht. 8)
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
Eikie
EX- V-Strom berijder
Mijn motor is een: Honda CRF1000A dè Africa Twin

Bericht door Eikie »

Koekoek (Frank) heeft zijn 650 in de verkoop. Tis maar een idee
Groeten, René
It was only when I bought a motorbike that I found out that adrenaline is brown.
V-Strom 2011 DL650A GS Honda CRF1000A dè Africa Twin
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Mijn motor is een: Geen meer.

Bericht door Iron Horse »

Heeft geen ABS, komt uit 2006.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Sufos
DL1000 berijder
Mijn motor is een: V-Strom 1000 L8

Bericht door Sufos »

Deze komt ook te koop, ditmaal wel met ABS.

IMG_20190214_114636243.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
M-71
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650 (2004)

Bericht door M-71 »

Ik ben net opnieuw opgestapt na een jaar of 15 niet rijden en ik kan je de V-strom zeker aanbevelen. Heel lichtvoetig en toch een forse motor waar je je ook wel "het mannetje" op voelt. Kan je zeker wel een paar jaar mee vooruit en flink wat ervaring opdoen in het verkeer.
Ik heb er 1 uit 2004 gekocht, uiteraard zonder ABS maar wel een stuk vriendelijker voor de spaarrekening.

Veel succes met je zoektocht!