Hoi
-
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650 (2004)
Hoi
Hallo allemaal,
Na dik 15 jaar besloten om weer op te gaan stappen en na wat wikken en wegen is de keuze gevallen op een DL650 uit 2004.
Vrijdag kan ik hem ophalen, daarna natuurlijk flink wat km's maken maar ook rondkijken naar wat ik er nog op wil zetten. Dit leek mij de beste plek om wat op te steken over ervaringen en wat waar nog te koop is etc.
In ieder geval ga ik op zoek naar een telefoonhouder en een topkoffer, er zit een givi drager op maar de koffer ontbreekt nog. Verder maar eens kijken naar een skidplate, valbeugels, misschien wat bescherming voor de radiator en olie koeler, hoger zadel lijkt me ook wel fijn. Nou ja, genoeg plannen en we zien wat er van komt.
Ik woon in de regio Amsterdam
Na dik 15 jaar besloten om weer op te gaan stappen en na wat wikken en wegen is de keuze gevallen op een DL650 uit 2004.
Vrijdag kan ik hem ophalen, daarna natuurlijk flink wat km's maken maar ook rondkijken naar wat ik er nog op wil zetten. Dit leek mij de beste plek om wat op te steken over ervaringen en wat waar nog te koop is etc.
In ieder geval ga ik op zoek naar een telefoonhouder en een topkoffer, er zit een givi drager op maar de koffer ontbreekt nog. Verder maar eens kijken naar een skidplate, valbeugels, misschien wat bescherming voor de radiator en olie koeler, hoger zadel lijkt me ook wel fijn. Nou ja, genoeg plannen en we zien wat er van komt.
Ik woon in de regio Amsterdam
-
- Forum-moderator - DL1000 berijder
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Re: Hoi
Goedemorgen M,
welkom hier op het V-Strom forum!
De plek voor heel veel info in 9993 berichten.....
Veel lees en postplezier en vooral genieten van vele fijne en veilige kilometers
welkom hier op het V-Strom forum!
De plek voor heel veel info in 9993 berichten.....

Veel lees en postplezier en vooral genieten van vele fijne en veilige kilometers

Greetings, Heleen.
Smiling all the way 

-
- DL650 berijder
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650 L3 (2013)
Hallo M, welkom op het forum.
Over al de accessoires die je wellicht nog wil aanschaffen is hier ook zat info en foto's te vinden.
Heel veel heropstapplezier met je V-Strom.

Over al de accessoires die je wellicht nog wil aanschaffen is hier ook zat info en foto's te vinden.
Heel veel heropstapplezier met je V-Strom.

Groeten,
Adri
Adri
-
Nou, ik ben niet zo'n sleutelaar eigenlijk.
Zit me ook ernstig af te vragen of ik zelf moet beginnen aan valbeugels, skidplate, radiatorbeschermer erop zetten of dat ik dat beter kan uitbesteden.
Zit me ook ernstig af te vragen of ik zelf moet beginnen aan valbeugels, skidplate, radiatorbeschermer erop zetten of dat ik dat beter kan uitbesteden.
-
- DL1000 berijder
- Mijn motor is een: V-Strom 1000 L8
Welkom hier.
Zelfs voor iemand met 2 linkerhanden lijken me je wensen uitvoerbaar te zijn. Wellicht staan er op Youtube wat filmpjes die je op weg kunnen helpen.
Zelfs voor iemand met 2 linkerhanden lijken me je wensen uitvoerbaar te zijn. Wellicht staan er op Youtube wat filmpjes die je op weg kunnen helpen.
-
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650 Bj 2004
Welkom m
Eigenlijk wijst de weg van zelf met knutselen en als het goed is zit er een gebruiksaanwijzing bij en filmpjes op YouTube doet de rest .
wie niet in staat is een fout te maken is tot niets in staat gewoon aan beginnen succes
Eigenlijk wijst de weg van zelf met knutselen en als het goed is zit er een gebruiksaanwijzing bij en filmpjes op YouTube doet de rest .

wie niet in staat is een fout te maken is tot niets in staat gewoon aan beginnen succes
Iets teveel motoren nu en blijven komen .
-
- Forum-moderator - DL1000 berijder
- Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Hoi Jan, welkom op 't forum. Zat er na 15 jaar toch nog ergens het motorvirus. Gaaf dat je weer opstapt. Sommige accessoires zijn zelf goed te doen. Zijn van bijna alle denkbare accessoires wel filmpjes van. En anders heb je de handleiding nog. Ik weet niet wat je zoek voor koffer, maar heb hier nog een nette topkoffer liggen, origineel Suzuki. En als je onderstaand rek erop hebt zitten, past de koffer er zo op.
Drive safe.
Drive safe.

Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
-
Ja, na iets van 15 jaar weer, komt ook omdat ik in die 15 jaar getrouwd ben, kinderen heb gekregen en gescheiden ben..het leven hé..
Mijn laatste fiets voor ik stopte was een ZX-10, nu heel wat anders dus.
Ik kan hem morgen pas ophalen, weet nu alleen dat er een Givi drager opzit voor een topkoffer. Dus weet ook niet of jouw koffer daar op kan of niet.
Intussen wel aan het inkopen geslagen al.
Skidplate en radiator beschermer zijn onderweg uit griekenland en de valbeugels net bij motorcorner besteld.
DL1000 zadel gevonden die ik dit weekend ga ophalen.
Mijn laatste fiets voor ik stopte was een ZX-10, nu heel wat anders dus.
Ik kan hem morgen pas ophalen, weet nu alleen dat er een Givi drager opzit voor een topkoffer. Dus weet ook niet of jouw koffer daar op kan of niet.
Intussen wel aan het inkopen geslagen al.
Skidplate en radiator beschermer zijn onderweg uit griekenland en de valbeugels net bij motorcorner besteld.
DL1000 zadel gevonden die ik dit weekend ga ophalen.
-
- Forum-moderator - Ex DL650 berijder
- Mijn motor is een: Geen meer.
Zadels van de 650 en 1000 zijn vanaf 2004 in ieder geval van de K-serie gewoon uitwisselbaar. Die van de 1000 heb je in hogere maten.

Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.
Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
-
Zadel van de 1000 is inderdaad een paar cm hoger dan het 650 zadel. En voor mij (1.89) zit dat een stuk fijner.
Al flink aan het toeren geweest, echt een superfijne motor.
Heb er naast het zadel nu ook een 2e hands topkoffer voor gevonden, RAM mount erop gezet en ik wilde de valbeugels er op zetten maar toen heb ik per ongeluk een bout dol gedraaid. Dus daar komt nog een tweede poging voor. Ik verwacht deze week de skidplate en radiatorbeschermer dus die kunnen er dan ook meteen op.
Al flink aan het toeren geweest, echt een superfijne motor.
Heb er naast het zadel nu ook een 2e hands topkoffer voor gevonden, RAM mount erop gezet en ik wilde de valbeugels er op zetten maar toen heb ik per ongeluk een bout dol gedraaid. Dus daar komt nog een tweede poging voor. Ik verwacht deze week de skidplate en radiatorbeschermer dus die kunnen er dan ook meteen op.