Voorstellen

Stel je hier voor en vertel wat over jezelf, wat je bezig houdt en waarom je een voorliefde voor V-Strom hebt
Berndw

Voorstellen

Bericht door Berndw »

Hallo allemaal,

Mijn naam is Bernd en ik heb hiervoor een Honda VFR gereden. De keuze hiervoor was eigenlijk vooral gebaseerd op de geschiktheid voor de wat langere mens (ben 1.96 met lange benen) en de betrouwbaarheid. Fijne motor, maar toch zat ik niet helemaal lekker op de langere stukken.

Nu een paar jaar niet gereden, toch weer op zoek naar een motor. Ben nu op zoek naar een model waarop ik iets meer rechtop kan zitten. Hoop dat een vstrom daarin kan voorzien. Wat ik tot nu toe lees, zit het met de betrouwbaarheid ook wel snor

Mochten er mensen zijn die ook lang zijn en met plezier en vstrom rijden, laat het weten. Ik zal sowieso binnenkort eens wat testritten gaan maken.
Calimero
DL650 berijder
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650 L3 (2013)

Re: Voorstellen

Bericht door Calimero »

Hallo Bernd, welkom op het forum.

Ik heb dezelfde lengte als jij dus mag ik mij volgens mij wel lang noemen. Mijn kinderen noemen mij trouwens kleintje, maar ja, zij zijn allebei dan ook de 2 meter voorbij :schater:

Met 269.000 kilometer op de klok heeft mijn V-Strom mij al dan niet met mijn vrouw achterop al heel wat landen in Europa laten zien. Het zit dus wel goed met het comfort. Ik heb wel een verhoogd zadel en verlaagde voetsteunen aangeschaft om één van mijn knieën die ik beperkt kan buigen een wat grotere kniehoek te geven.

Een V-Strom is dus zeker geschikt voor langere mensen :duim: :-)}
Groeten,
Adri
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)

Bericht door Stroompje »

Goedenavond Bernd,
Welkom hier en veel lees en postplezier en ga maar gauw proefrijden.....dan weet je het zeker, ( Komt vast goed.... :duim: )
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Zwabber
Mijn motor is een: V-Strom DL650 Adventure K8

Bericht door Zwabber »

Welkom op het forum Bernd en veel leesplezier hier op het forum...... en hopelijk binnenkort ook veel rijplezier op een V-Strom of andere "goedzittende" motor
zwab·ber (de; m; meervoud: zwabbers) - uit draden bestaande veger op een steel
Blazingrock
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650 (2007)

Bericht door Blazingrock »

Welkom Bernd!
Ik ben 1.90 lang en heb hiervoor ook een vfr gereden.
Inderdaad op het moment dat je een langere tour gaat rijden is ie niet erg comfortabel.
Rijdt wel super en betrouwbaar!
Rij nu inmiddels bijna een jaar op een v-strom 650dl van 2007 en ik moet echt zeggen deze is kwa comfort en zitstand echt top voor mij.
Kwa rijstijl is deze gevoelsmatig een stukje minder sportief daar zul je iets meer moeite voor moeten doen om dat zelfde gevoel hierop ook te hebben in vergelijking met de vfr.
Maar dat "stapje terug" is het helemaal waard zodra je een lekkere tour pakt!

Verstuurd vanaf mijn SM-G996B met Tapatalk