MIO 268+

Van Garmin tot TomTom, en alles daar tussenin
Plaats reactie
M-Strom

MIO 268+

Bericht door M-Strom »

Vrijdag de knoop doorgehakt.

Een abonnementje bij t-mobile voor 2 jaar met een samsung X490(voor mijn vrouw)
en voor mij zat er een MIO 268+ NAVIGATIE bij. Actie van B.C.C.
De reviews bij kieskeurig zijn zo positief dat ik er maar voor ben gegaan.

Ik heb er een sd-card van 1 gig bij gekocht (29,95) en heb nu zowel BENELUX als heel Duitsland en 'the Alps' (tsjechië, oostenrijk, zwitserland etc. etc.) van deur tot deur inzitten.
Op de bijgeleverde DVD staan ook nog Engeland, Frankrijk, Spanje, Portugal, Griekenland, Italië en Scandinavië.

Ik moet alleen nog een goeie houder voor op de motor hebben, maar die schijnt binnenkort weer leverbaar te zijn.

Het is echt een fantastisch apparaat, snelwegen vermijden en kortste route invoeren en je komt op de meest wonderlijke weggetjes.

Ik sluit hem aan op de accu, zodat ik er gewoon mee door kan rijden.
Alleen voor vocht moet je oppassen, maar daar kan ik zelf ook niet zo goed tegen.

Afbeelding
Hunter6
EX- V-Strom berijder
Berichten: 722
Lid geworden op: wo 26-10-2005, 19:42

Bericht door Hunter6 »

Gefeliciteerd met je navigatie. Je zult zien dat je niet meer zonder wilt zodra je er aan gewend bent.
Zorg er wel voor dat hij niet nat wordt, deze is niet waterdicht :?
Ook een speciale bevestiging die de fijne trillingen er uit trilt is absoluut noodzakelijk anders is hij na een paar maand onherstelbaar kaduuk.

Veel plezier er mee :lol:
M-Strom

Re: MIO 268+

Bericht door M-Strom »

1e Pinksterdag mijn Mio 268+ uitgeprobeerd. De speciale Bikeholder heb ik nog niet dus heb ik de zuignap op m'n toerenteller geplakt.
Dat gaat ook wel, voor de zekerheid had ik 'm met twee touwtjes geborgd en dat was maar goed ook.
Toen ik over een hoge drempel reed vloog de flexibele stang uit de houder.

We hadden een route met 'snelwegen vermijden' uitgezet, van Maarssen via Wijchen naar Eindhoven, naar Waalwijk en dan terug naar Utrecht.

Tsjongen jonge wat een schitterende route was het geworden. Het leek wel of het een speciaal voor motoren uitgezette route was. We hebben zo'n 350 km gereden en echt geen snelweg gebruikt!!
Het voegt echt iets aan het motorrijden toe, zo'n Navigatie.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7556
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Prijskaarjes?
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
M-Strom

Bericht door M-Strom »

Iron Horse schreef:Prijskaarjes?
Ik denk dat je 'prijskaartjes' bedoelt? :roll:

Dan moet je even bovenaan kijken, en zie je dat ie mij niks gekost heeft.
Nou ja..... abonnementje van 20,00 euro, maar dat gebruikte mijn vrouw al met d'r prepaid.
Karma

Bericht door Karma »

Ik heb zo'n 169+ op mijn motor zitten. Werkt prima momenteel maar ik heb wel last van het zonlicht. Als er teveel zon is kan ik het schermpje bijna niet zien (het zit ook niet "recht" op mij gericht). Weet iemand hierop een oplossing?
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5101
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

Een zonneschermpje/kapje/pluutje......mischien :?:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Plaats reactie