Mijn naam is Arjen, 55 lentes jong en sinds vorige week in het bezit van een V-Strom 650 uit 2012 met slechts 21208 kilometers op de teller.
Complete onderhoudsgeschiedenis en ook compleet met originele zijkoffers en een topkoffer.
Sinds een maand in het bezit van een motorrijbewijs.....al sinds mijn 8ste motorgek, vooral motocross.
Op mijn 18de "vergeten" mijn motorrijbewijs te halen omdat al mijn maatjes alleen maar auto reden en ik er dus ook niet meer aangedacht heb.
Later nog wel eens willen doen maar getrouwd en een kleine dus andere prioriteiten.
Vorig jaar toch de knoop doorgehakt en begonnen.
Veel motors bekeken op internet, wist dat ik wat hogers wilde zodat ik niet opgefrommeld zou zitten (niet dat ik heel erg lang ben, 181).
Wilde ook niet meteen een hele zware motor dus toen ik deze vorige week vrijdag op internet zag staan meteen langs gegaan.
Ne een proefrit ook meteen verkocht dus de dag erna werd hij netjes thuis gebracht.
Omdat het lekker weer was meteen een rondje van een kilometer of 100 gemaakt

Nu, 7 dagen verder al 800 kilometer erbij gereden......

Wil toch wat dingen veranderen om nog wat beter te zitten, voetsteunen verlagen en stuur iets dichter naar me toe, zit net niet ideaal zo. Dat is iets wat je met een proefrit niet direct opvalt, zeker niet omdat het mijn eerste motor is

Hier wat plaatjes, vanmiddag vers geschoten