een nieuw lid!
-
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650 (2020)
een nieuw lid!
Na een aantal jaren achterop te hebben gezeten op de verschillende motoren van mijn man, en een zoon die met zijn A1 rijbewijs ook met de motor op pad wil besloten dat het tijd was om zelf maar eens mijn motor-rijbewijs te halen. Wel zo gezellig toch! Zo gezegd zo gedaan!
Sinds kort in het bezit van een heus motorrijbewijs. De feestdagen besloten de kinderen een paar dagen weg te zijn en dus konden mijn man en ik eens rustig op motor jacht. Wat eigenlijk alleen oriënteren was ging al snel over tot keuzes maken. Wat wel, wat niet, welke opties en nog wat meer keuzes die er bij komen kijken.
Om kort te zijn, nu staat er een mooi Suzuki DL650 V-Strom uit 2020 met maar 4400 km op de teller klaar voor ons huis om bij de eerste de beste gelegenheid ritjes op te maken. De rit naar huis was (van Rijen naar Den Bosch) was al een geweldige ervaring. De reactie van mijn zoon toen hij van zijn korte vakantie terug kwam was super. "Geef ze een paar dagen vrij en dan gaan ze gelijk helemaal los¨
Nu wachten op wat mooie dagen om de motor echt te leren kennen. Tot die tijd alles op internet zoeken wat er over te vinden is.
Petra
Sinds kort in het bezit van een heus motorrijbewijs. De feestdagen besloten de kinderen een paar dagen weg te zijn en dus konden mijn man en ik eens rustig op motor jacht. Wat eigenlijk alleen oriënteren was ging al snel over tot keuzes maken. Wat wel, wat niet, welke opties en nog wat meer keuzes die er bij komen kijken.
Om kort te zijn, nu staat er een mooi Suzuki DL650 V-Strom uit 2020 met maar 4400 km op de teller klaar voor ons huis om bij de eerste de beste gelegenheid ritjes op te maken. De rit naar huis was (van Rijen naar Den Bosch) was al een geweldige ervaring. De reactie van mijn zoon toen hij van zijn korte vakantie terug kwam was super. "Geef ze een paar dagen vrij en dan gaan ze gelijk helemaal los¨
Nu wachten op wat mooie dagen om de motor echt te leren kennen. Tot die tijd alles op internet zoeken wat er over te vinden is.
Petra
-
- Mijn motor is een: V-Strom DL650 Adventure K8
Re: een nieuw lid!
Welkom Petra en heel veel mooi en veilige km's op je DL650
Hopelijk gaan ze je nog vele dagen vrij geven, zodat je flink los kunt gaan
Hopelijk gaan ze je nog vele dagen vrij geven, zodat je flink los kunt gaan

zwab·ber (de; m; meervoud: zwabbers) - uit draden bestaande veger op een steel
-
- DL650 berijder
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650 L3 (2013)
Hallo Petra, welkom op het forum.
Volgens mij is zoonlief een beetje jaloers
Laat die zonnestralen maar snel komen om van je aanwinst te kunnen gaan genieten
Heel veel motorplezier, al dan niet in gezinsverband, en veel veilige kilometers toegewenst!
Volgens mij is zoonlief een beetje jaloers

Laat die zonnestralen maar snel komen om van je aanwinst te kunnen gaan genieten

Heel veel motorplezier, al dan niet in gezinsverband, en veel veilige kilometers toegewenst!

Groeten,
Adri
Adri
-
- Forum-moderator - DL1000 berijder
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Goedemorgen Petra,
welkom hier op het V-Strom forum!!
Veel lees en postplezier maar natuurlijk nog veel meer rij
plezier!!
Dat gaat vast een mooi 2023 worden
welkom hier op het V-Strom forum!!
Veel lees en postplezier maar natuurlijk nog veel meer rij

Dat gaat vast een mooi 2023 worden

Greetings, Heleen.
Smiling all the way 

-
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1050
Ha Petra,
Wat leuk!! En wat een goede keuze!! De V-Strom 650 is een uitstekende en uitgebalanceerde motorfiets waar je heel veel plezier van gaat beleven!!
Ik wens jou en je man alvast veel leuke ritten en veilige kilometers toe!! Geniet ervan. Het V-twin motorblok loopt heel fijn en is al een beetje legendarisch.
Hier op het forum las ik steeds over "de Griek" die allerlei accessoires verkoopt voor o.a. de V-Strom.
Bekijk deze site maar eens, leuke extra's voor je V-Strom tegen concurrerende prijzen.
https://www.cosmo-accessories.com/
Hieronder een knipsel van dec. 2020 uit MotoPlus:

Wat leuk!! En wat een goede keuze!! De V-Strom 650 is een uitstekende en uitgebalanceerde motorfiets waar je heel veel plezier van gaat beleven!!
Ik wens jou en je man alvast veel leuke ritten en veilige kilometers toe!! Geniet ervan. Het V-twin motorblok loopt heel fijn en is al een beetje legendarisch.
Hier op het forum las ik steeds over "de Griek" die allerlei accessoires verkoopt voor o.a. de V-Strom.
Bekijk deze site maar eens, leuke extra's voor je V-Strom tegen concurrerende prijzen.
https://www.cosmo-accessories.com/
Hieronder een knipsel van dec. 2020 uit MotoPlus:
++ 2021 Suzuki V-Strom 1050 ++
-
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1050
Link naar het artikel lijkt niet te werken.
Dit is de link:
https://www.motor-forum.nl/attachments/ ... g.1835212/
Dit is de link:
https://www.motor-forum.nl/attachments/ ... g.1835212/
++ 2021 Suzuki V-Strom 1050 ++
-
- Forum-moderator - DL1000 berijder
- Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Ook vanuit het mooie Helvoirt een warm welkom hier. Ga d'r van genieten en vele veilige km Petra. 

HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?