Een nieuw lid
-
Een nieuw lid
Goedemiddag,
Middels deze post wil ik mij graag voorstellen. Peter, 31 jaar uit Emmen, Drenthe.
Gisteren een Suzuki DL650 V-Strom uit 2005 opgehaald met 65k kilometers. Technisch een goede motor die er nog netjes uit ziet. Nog even lekker poetsen en de achterband moet een keer vervangen worden. Dit komt deze winter wel. Er zitten drie koffers bij van Givi.
In het verleden een aantal motoren gehad:
- Suzuki GSF 400 Bandit bj. 1994
- Suzuki GSF 600 Bandit bj. 1999
- Suzuki GSX 750 Inazuma bj. 1999
Het is nu tijd om wat meer te touren met de vrouw achterop
Hierbij een aantal plaatjes.
Groet, Peter
Middels deze post wil ik mij graag voorstellen. Peter, 31 jaar uit Emmen, Drenthe.
Gisteren een Suzuki DL650 V-Strom uit 2005 opgehaald met 65k kilometers. Technisch een goede motor die er nog netjes uit ziet. Nog even lekker poetsen en de achterband moet een keer vervangen worden. Dit komt deze winter wel. Er zitten drie koffers bij van Givi.
In het verleden een aantal motoren gehad:
- Suzuki GSF 400 Bandit bj. 1994
- Suzuki GSF 600 Bandit bj. 1999
- Suzuki GSX 750 Inazuma bj. 1999
Het is nu tijd om wat meer te touren met de vrouw achterop
Hierbij een aantal plaatjes.
Groet, Peter
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
- DL650 berijder
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650 L3 (2013)
Re: Een nieuw lid
Hallo Peter, welkom op het forum.
Een echte Suzuki-fan zo te zien. Dit keer geen viercilinder maar een heerlijke V-Twin
Met 65k is hij lekker ingereden.
Vrouwlief zal het comfort van je motor tijdens het toeren zeker weten te waarderen. Veel rijplezier met je V-Strom
Een echte Suzuki-fan zo te zien. Dit keer geen viercilinder maar een heerlijke V-Twin
Met 65k is hij lekker ingereden.
Vrouwlief zal het comfort van je motor tijdens het toeren zeker weten te waarderen. Veel rijplezier met je V-Strom
Groeten,
Adri
Adri
-
- Mijn motor is een: V-Strom DL650 Adventure K8
Welkom Peter en heel veel fijne km’s met je DL650
zwab·ber (de; m; meervoud: zwabbers) - uit draden bestaande veger op een steel
-
Bedankt,
Klopt ik heb wel wat met Suzuki motoren. Het is wel wennen met een V-Twin als je de vier cilinder gewend bent!
Ik hoop er veel veilige kilometers mee te rijden Nog even de puntjes op de i zetten de komende dagen
- Originele spiegels erop
- Flink wassen en poetsen
- Tomtom rider installeren
- Technisch nazien
- Middenbok monteren
- Alle lelijke warning stickers eraf
- Uitlaat behandelen met hitte bestendige verf
- Nieuwe handkappen erop (één is gescheurd)
- Wheelstriping erop
- De motor afstellen op mijn lengte (koppeling en rem e.d.)
Kortom leuk vermaak
Klopt ik heb wel wat met Suzuki motoren. Het is wel wennen met een V-Twin als je de vier cilinder gewend bent!
Ik hoop er veel veilige kilometers mee te rijden Nog even de puntjes op de i zetten de komende dagen
- Originele spiegels erop
- Flink wassen en poetsen
- Tomtom rider installeren
- Technisch nazien
- Middenbok monteren
- Alle lelijke warning stickers eraf
- Uitlaat behandelen met hitte bestendige verf
- Nieuwe handkappen erop (één is gescheurd)
- Wheelstriping erop
- De motor afstellen op mijn lengte (koppeling en rem e.d.)
Kortom leuk vermaak
-
- EX- V-Strom berijder
- Mijn motor is een: Honda CRF1000A dè Africa Twin
Originele spiegels er op ? Weet je het zeker?
Die Micky Mouse oren geven aardig wat turbulentie. Vele rijders hebben inmiddels andere spiegels gemonteerd.
Je hebt nu de turbulentievrije Kawasaki ER6N spiegels er op zitten. Prima oplossing
Die Micky Mouse oren geven aardig wat turbulentie. Vele rijders hebben inmiddels andere spiegels gemonteerd.
Je hebt nu de turbulentievrije Kawasaki ER6N spiegels er op zitten. Prima oplossing
Groeten, René
It was only when I bought a motorbike that I found out that adrenaline is brown.
V-Strom 2011 DL650A GS Honda CRF1000A dè Africa Twin
It was only when I bought a motorbike that I found out that adrenaline is brown.
V-Strom 2011 DL650A GS Honda CRF1000A dè Africa Twin
-
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650 XT van 2020
Je ziet wel veel meer in die zogezegde
Micky Mouse spiegels !! Ik laat ze lekker staan.
Micky Mouse spiegels !! Ik laat ze lekker staan.
-
De spiegels die er nu op zitten zijn niet heel mooi meer.. En volgens mij zijn het de goedkope ali spiegels..
Ik houd wel van een beetje zicht, dus ik zal het ervaren hoe het is met de turbulentie.
Ik houd wel van een beetje zicht, dus ik zal het ervaren hoe het is met de turbulentie.
-
- EX- V-Strom berijder
Goede morgen Peter,
welkom hier, veel lees en postplezier....maar vooral `G`enieten van het comfortabel (samen)
welkom hier, veel lees en postplezier....maar vooral `G`enieten van het comfortabel (samen)
Greetings, Heleen. Smiling all the way ...
-
- Mijn motor is een: Suzuki Vstrom 650 XT 2022
Welkom,
En dat wennen aan de Vtwin zal wel goedkomen, ik ben ook een verstokte 4 cyl liefhebber (Honda) maar als je echt lekker wil toeren ontkom je niet aan de Vstrom ....
Ik ben die van mij (net 2 weken geleden nieuw gekocht) nog aan het inrijden maar moet zeggen dat het blok prima draait en ik mn 4 cyl nog niet mis.
Voor wat betreft de spiegels ....de turbulentie die ik nu heb met een givi scherm is 1000 x minder dan dat ik had op de Honda dus lang leve Mickey Mouse.
Groet uit Salland.
En dat wennen aan de Vtwin zal wel goedkomen, ik ben ook een verstokte 4 cyl liefhebber (Honda) maar als je echt lekker wil toeren ontkom je niet aan de Vstrom ....
Ik ben die van mij (net 2 weken geleden nieuw gekocht) nog aan het inrijden maar moet zeggen dat het blok prima draait en ik mn 4 cyl nog niet mis.
Voor wat betreft de spiegels ....de turbulentie die ik nu heb met een givi scherm is 1000 x minder dan dat ik had op de Honda dus lang leve Mickey Mouse.
Groet uit Salland.
-
Bedankt!
Vanavond nog even twee uurtjes van het weer en de Vtwin genoten! Wat een heerlijke machine Na twee uur amper last van iets, terwijl ik op de vorige motoren snel last van de rug kreeg. De hoge zit bevalt ook erg goed.
Vanavond nog even twee uurtjes van het weer en de Vtwin genoten! Wat een heerlijke machine Na twee uur amper last van iets, terwijl ik op de vorige motoren snel last van de rug kreeg. De hoge zit bevalt ook erg goed.