Mijn naam is Wouter, 39jaar en woon in Oude Wetering (nabij Schiphol)
Ik sinds maart aan het lessen maar kan pas in december afrijden.
Er zijn enorme wachttijden bij het CBR.
Ik zit te denken om een tweedehands DL650 aan te schaffen.
Hoor er alleen maar positieve berichten over, en het schijnt een mooie beginnersfiets te zijn.
Hoi Wouter,
welkom hier op het V-Stromforum!
Nog even veel tijd om hier wat topic's door te nemen voordat......
Helaas overal lange wachttijden tegenwoordig
Succes met het lessen. Hopelijk wordt het een mooi Sinterklaas of Kerstcadeautje
De DL650 zou inderdaad zomaar een mooie beginnersfiets kunnen zijn. Meer ervaren rijders zoals ik (+ 1.000.000 motorkilometers) weten hem trouwens ook wel te waarderen
Welkom Wouter en je eerste 2 keuzes zijn perfect!
- Beginnen met motorrijden
- Keuze voor een V-Strom
Succes en plezier met het lessen en vooral ook plezier van het motorrijden tijdens de lessen.
Hopelijk kan je rijschool ergens eerder dan in december een vrije plek/vrijgevallen plek bemachtigen om te kunnen afrijden.
zwab·ber (de; m; meervoud: zwabbers) - uit draden bestaande veger op een steel
Ikzelf heb enkele fijne motoren gehad en kan je vertellen uit eigen ervaring dat de dl650 niet alleen voor beginners is. Zeker een hele fijne motor ook voor gevorderden.
Heb er zelf een gekocht in April en al heel wat km afgelegd.
Wat een fijne machine.
Alles in 1x gehaald, AVB, theorie en AVD. Met AVB in augustus was het 28graden en in december met de AVD ging het hagelen. Dus dat was fijn.
Ik heb een beetje rondgekeken en uiteindelijk bij Doornekamp Motorsport bij Hoevelaken geslaagd. Een DL650 in mooi oranje uit 2009 gekocht. Heel goed geholpen daar.
Rijdt echt super en zitten handkappen, handvat verwarming, en een middenbok op, dit stond allemaal op mn verlanglijstje.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.