Powercommander 3 en 5 mappen DL1000 k2/k3 gezocht.

Alles over het motorisch gedeelte van de strom
Gebruikersavatar
Sanscorp
DL1000 berijder
Berichten: 1144
Lid geworden op: vr 20-06-2008, 16:32
Mijn motor is een: DL1000 K2
Woonplaats: Almere

Powercommander 3 en 5 mappen DL1000 k2/k3 gezocht.

Bericht door Sanscorp »

Geen idee of het helemaal in techniek hoort, maar ik heb sinds kort een PC5 (PCV) op mijn dl1000 uit 2003 gezet en ben op zoek naar mappen voor de EU modellen.

Ik draai nu gewoon een zero map en ben eens goed aan het kijken naar alle beschikbare mappen op het internet.

Dynojet heeft een enkele map voor een standaard dl1000 en een map voor wanneer de O2 / lambda sensor uitgeschakeld is.
Beide mappen van Dynojet gaan echter de negatieve cijfers in terwijl US mappen op fora allemaal (tot wel 25%) meer brandstof inspuiten.

De DL1000 loopt af fabriek onderin te arm, dit heb ik overigens nog niet gemeten, ben weer bezig met het tot leven wekken van mijn DIY wideband controller.

Gevonden mappen op internet vind ik vooral erg abrupt, zo zie je soms ineens een piek van 0 naar 25 van bijv. 3000 rpm van 10% naar 20% tps/gasklepstand om daarna weer naar 0 te vallen.

Dat lijkt mij alles behalve bevordelijk voor de response.

Na dit lange verhaal ben ik dus benieuwd of er hier mensen met een vroege DL1000 zijn (2002/2003) en een PCIII of PCV hebben en zij hun map en ervaring willen delen.
Plaats reactie