Hoi! Aangenaam, ik ben Nynke! Ik heb gisteren m’n DL650 uit 2005 gehaald en heb er ondertussen al bijna 500 km op gereden
Wat een top ding! Ik heb vorig jaar oktober m’n rijbewijs gehaald en kocht toen een GSX600F uit 2001. Achteraf gezien iets te zware motor dus de v-Strom is met haar gewicht(verdeling) en rij-houding een hele verademing
Ik ben 31 en woon in omgeving Den Haag. Zijn er nog strommers in de omgeving die binnenkort samen rondje willen rijden?
Groetjes!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Welkom vanuit het wat koelere Brabant. Nice bike. de V-Strom is zwaarder dan je GSX Maar het zwaartepunt van je Strom is anders. Ga d'r van genieten en drive safe.
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
Wat wordt de omgeving van Den Haag toch mooi met al die V-Stroms
Heel veel plezier met je nieuwe aanwinst!
Zondag 7 augustus ben ik weer van plan een wat groter rondje te gaan rijden. Je bent van harte uitgenodigd!
Een kleine waarschuwing is wel op z'n plaats. Dat rondje vanuit Den Haag is al gauw +600 km.
De jaarlijkse Motorrit Kanne (België vlak onder Maastricht) wordt dan weer georganiseerd en zowel Den Drummer, Panoramaguy als ik vonden verleden jaar dat er wat meer forumleden van de partij mochten zijn. Het is zeker de moeite waard! Een aankondiging volgt nog.
Bon soir Nynke,
Vanuit mijn vakantieadres, welkom hier op 'ons' en nu ook jouw V-Stromforum
Véél lees en postplezier en nog veel meer veilig en fijn rij plezier.
Ziet er netjes uit! Mooi ding. Rij zelf een 650 uit 2008, dus ik kan met je meepraten haha.
Zelf uit de buurt van Amersfoort, die beetje uit de buurt om even een blokje om te doen
Hoi allemaal! Ik voel me super welkom, waarvoor dank! De kleding die ik op de foto draag is allemaal voor op de motor! Falco laarzen en motor jeans (Bullit fury) met knie en heup protectie. En Rev’it jas dank voor de zorgen