Topsellerie comfortzadel

...
Plaats reactie
Optiekerke
Berichten: 10
Lid geworden op: za 04-09-2021, 21:01
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650 (2019)

Topsellerie comfortzadel

Bericht door Optiekerke »

Gisteren mijn Topsellerie comfortzadel ontvangen :duim:
Ziet er goed uit, past zoals het origineel en het zit ook comfortabel :lol:
Nu wachten op wat beter weer voor eens goed te kunnen testen
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
Peerke
Berichten: 214
Lid geworden op: wo 18-04-2018, 17:43
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650A 2017 Geel (Champion Yellow)
Woonplaats: Leidschendam, NL
Contacteer:

Re: Topsellerie comfortzadel

Bericht door Peerke »

Ziet er prima uit.
Heb je je oude zadel eerst opgestuurd? Of een heel nieuw zadel besteld met een TopSellerie bodemplaat?

Zelf heb ik bij hen een compleet zadel met hun eigen bodemplaat besteld. Ziet er ietsjes anders uit dan originele van Suzuki, maar past verder prima.

Veel plezierige en comfortabele kilometers op je nieuwe zitbank.

Peer
Don't worry about life; you're not going to survive it anyway
Optiekerke
Berichten: 10
Lid geworden op: za 04-09-2021, 21:01
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650 (2019)

Re: Topsellerie comfortzadel

Bericht door Optiekerke »

Ik heb een volledig nieuwe besteld.
Had geen zin om enkele weken niet te kunnen rijden. Had ik op voorhand geweten dat ik enkele weken in quarantaine ging zitten, had ik het originele zadel wel opgestuurd 🙄
M.klene
Berichten: 41
Lid geworden op: zo 01-08-2021, 21:44
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 XTA (2020)

Re: Topsellerie comfortzadel

Bericht door M.klene »

Ik ben heel erg benieuwd hoe dat zadel zit, dus als je een (lange) rit hebt gedaan lees ik je review graag!
Gebruikersavatar
Peerke
Berichten: 214
Lid geworden op: wo 18-04-2018, 17:43
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650A 2017 Geel (Champion Yellow)
Woonplaats: Leidschendam, NL
Contacteer:

Re: Topsellerie comfortzadel

Bericht door Peerke »

Ik heb er aardig wat ritten gemaakt met de mijne.
Dat is deze:
1156_812.jpg
1156_809.jpg
Dit is een volledige TopSellerie Full Deluxe zadel op standaard hoogte maar wel de "long" versie waarbij de opstaande rand 3 cm naar achteren geplaatst is.

Dat gaat dus ten koste van de duo-zit. Door de extra lengte kun je eventueel wat makkelijker gaan verzitten als je wil. En meestal rijd ik zonder duo, maar heb geen klachten gehad over dit zadel voor die enkele keer dat ik wel met duo reed voor ritjes van circa 2 uur.

En dan heb ik nog gel in het voorste deel laten zetten, en daar heb ik dagen op rond gereden zonder last van wat dan ook, behalve dan bij echt warm weer dat je wat gaat plakken aan je zadel. Misschien dat dat wat beter gaat als je een ander materiaal kiest voor je bekleding, daar hebben ze best veel keus uit.
Ik heb gewoon het standaard gladde SEL003 zwart bekleding genomen, dat leek mij het beste aangezien mijn motor meestal buiten staat. Maar ze hebben enorm veel keus uit andere materialen en kleuren/patronen waarvan je eventueel vooraf samples kunt bestellen als je wil. Eventueel in leer/suede look of krokodillen/slangenleer motief e.d. Zie TopSellerie bekledings samples

Voor bijvoorbeeld de V-Strom 650 vanaf 2017 hebben ze al aardig wat standaardzadels:
TopSellerie DL650 vanaf 2017 zadels
En die kun je allemaal customizen zoals je zelf wil, met of zonder gel op 1 op beide delen, of eventueel verwarming in het zadel en verlaagd, standaard of hoog en eventueel verlengd zoals de mijne.

Ik heb er in ieder geval veel plezier van mijn TopSellerie zadel, maar is even puzzelen met wat de beste configuratie is voor je zelf. Is altijd een beetje gokken aangezien je niet kunt proefrijden eigenlijk. Maar mij is het zeer goed bevallen. Veel beter dan mijn originele zadel, wat ik al had laten verbeteren bij Tijger Leathers in Den Haag door het achter wat verder uit te laten snijden en iets andere vulling.
Maar deze long versie met gel vulling en hun bekleding bevalt mij een stuk beter.
Als je een verlaagd zadel besteld is dat circa 3cm lager dan het standaard zadel, bestel je een verhoogd zadel is het 3cm hoger dan het standaard zadel.

Bij het bestellen vragen ze ook om je lengte en gewicht op te geven, wellicht dat ze dat ook gebruiken om te bepalen hoe ze het opvullen. Levertijd is circa een week of 4 voor een compleet zadel. Als je je oude zadel opstuurt duurt het ook een week of 4 vanaf het moment dat ze je oude zadel binnen krijgen. Ik had het destijds binnen 3 weken na bestellen en nadat ik nog een foto van de onderplaat van mijn zadel verstuurt had waar ze daags na mijn bestelling om vroegen om te controleren dat ze het juiste zadel gingen maken.

Met vriendelijke groeten,
Peer.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Don't worry about life; you're not going to survive it anyway
M.klene
Berichten: 41
Lid geworden op: zo 01-08-2021, 21:44
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 XTA (2020)

Re: Topsellerie comfortzadel

Bericht door M.klene »

Hoi Peer,

Hartelijk bedankt voor je lange reactie/review.
Dit bevestigd mij wel in mijn idee dat dit wel een goed alternatief is om te bestellen.
Ik heb namelijk op lange ritten (langer dan 2 uren) wel eens het idee gehad het zadel in de berm te gooien en verder staand te rijden vanwege de zadelpijn...

Dat je kan customizen is wel leuk, ik heb de zwart-gouden versie (zie foto)
Ik ga dus lekker de komende weken mij verheugen op het nieuwe zadel wat ik ga bestellen en dan in de lente weer lekker rijden!
Nu al zin in :D

Groeten, Marc
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
Peerke
Berichten: 214
Lid geworden op: wo 18-04-2018, 17:43
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650A 2017 Geel (Champion Yellow)
Woonplaats: Leidschendam, NL
Contacteer:

Re: Topsellerie comfortzadel

Bericht door Peerke »

Ik heb ook bij Bagster zitten kijken, maar die werken zo te zien alleen met je eigen onderplaat, waardoor je dus een tijd niet kunt rijden, en daarbij zijn de zadels circa €100,- duurder dan die van TopSellerie in vergelijkbare uitvoeringen, en een levertijd van circa 6 weken volgens hun eigen site.

Soms hebben ze er toevallig 1 op voorraad, wat niet vaak voorkomt, dan kun je bij Bagster wel een proefrit maken met zo'n zadel voor je het besteld, dan moet je even naar Rob's accessoires, Korte Belkmerweg 7 1756 CB 't Zand in Noord Holland.
Maar de vraag is dan wel, als er een op voorraad hebben, of dat overeenstemt met wat je zelf zoekt wat qua hoogte/lengte/vulling etc.
Zie: Bagster comfortzadel Suzuki DL 650 V-Strom 2017-
Voor de V-Stroms hebben ze zo te zien bij Bagster nog geen Ready de Luxe zadels met eigen Bagster onderplaat zoals TopSellerie gebruikt.
Die hebben ze maar voor een beperkt typen motoren.

Daarbij werkt de configurator van TopSellerie erg goed, als je met de bekledingen, logos', randafwerking e.d. aan het spelen bent.
Heb je al meer een idee van wat het gaat worden. En je hebt je oude zadel dan ook nog als je daar net als ik voor de Full Deluxe zadel gaat.
Als je nieuwe zadel goed bevalt kun je altijd nog je oude zadel hier of op Marktplaats zetten om een deel van je aandschaf prijs weer terug te verdienen.

Zijn natuurlijk nog andere opties zoals van Corbin: Canyon Dual Sport saddle for 2017-2021 Suzuki DL-650 V-Strom maar dat is zo duur met import uit Amerika dat het niet leuk meer is.

En bij Sargent kun je een Foam Conversion bestellen waarbij alleen het schuim en het dek vervangen wordt. Maar dan moet je nog wel iemand vinden die het voor je monteert. Zie https://www.sargentcycle.co.uk/acatalog ... -2017.html
ofwel niet echt een optie.

Groeten en succes met samenstellen van een nieuw zadel.
Peer.
Don't worry about life; you're not going to survive it anyway
Gebruikersavatar
Tulipan
DL650 berijder
Berichten: 2949
Lid geworden op: wo 18-11-2009, 17:25
Mijn motor is een: DL 650 K9 Grijs "La Burra"
Woonplaats: Tenerife

Re: Topsellerie comfortzadel

Bericht door Tulipan »

M.klene schreef: zo 26-12-2021, 15:39 Hoi Peer,
Ik heb namelijk op lange ritten (langer dan 2 uren) wel eens het idee gehad het zadel in de berm te gooien en verder staand te rijden vanwege de zadelpijn...
Een schapenvelletje :duim:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Hasta luego
Tulipan ( Niks mogen vond ik als kind al illegaal )
Alle Toeters en Bellen
" Your studies can guide you, but experience is what teaches you "
Gebruikersavatar
Eikie
EX- V-Strom berijder
Berichten: 7810
Lid geworden op: zo 25-11-2012, 23:12
Mijn motor is een: Honda CRF1000A dè Africa Twin
Woonplaats: Oud Beijerland

Re: Topsellerie comfortzadel

Bericht door Eikie »

Lekker tijdens een Hollandsch buitje Edy 😁
Groeten, René
It was only when I bought a motorbike that I found out that adrenaline is brown.
V-Strom 2011 DL650A GS Honda CRF1000A dè Africa Twin
Gebruikersavatar
Peerke
Berichten: 214
Lid geworden op: wo 18-04-2018, 17:43
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650A 2017 Geel (Champion Yellow)
Woonplaats: Leidschendam, NL
Contacteer:

Re: Topsellerie comfortzadel

Bericht door Peerke »

Je kunt voor weinig anders ook eerst zoiets proberen https://www.amazon.nl/dp/B0927BP4VV/
Dat is snel droog na een Hollands buitje :bye:
Don't worry about life; you're not going to survive it anyway
Panoramaguy
Berichten: 186
Lid geworden op: wo 09-12-2020, 10:35
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650 XT van 2020
Woonplaats: Bocholt (BE)

Re: Topsellerie comfortzadel

Bericht door Panoramaguy »

Zou graag weten wat de beweegreden is om over te schakelen naar een topselleriezadel.
Heeft het soms met jullie gewicht te maken, met jullie lengte? Ikzelf weeg ongeveer 108 kg, en mijn lengte is 1,85 m. Mijn V-Strom is van 2020, en heeft het reeds verbeterde zadel (sinds 2017).
Heb inmiddels 9.000 km gereden, en slechts af en toe wat zadelpijn gehad op langere dagritten.
Heb wel nog geen reizen naar bv de Alpen gemaakt of zo, waar de heen/terugreis een 800 tal km bedraagt. Maakt een topselleriezadel zo'n verschil wat comfort betreft?
Wat kost zo'n zadel ongeveer?
Ik lees het graag.
Gr Guy
M.klene
Berichten: 41
Lid geworden op: zo 01-08-2021, 21:44
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 XTA (2020)

Re: Topsellerie comfortzadel

Bericht door M.klene »

[/quote]

Een schapenvelletje :duim:
[/quote]

Prachtig :lol:
Ik ga denk ik toch voor een mooi zadel
M.klene
Berichten: 41
Lid geworden op: zo 01-08-2021, 21:44
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 XTA (2020)

Re: Topsellerie comfortzadel

Bericht door M.klene »

Panoramaguy schreef: ma 27-12-2021, 09:13
en slechts af en toe wat zadelpijn gehad op langere dagritten.

Juist daar wil ik graag van af. Ook al is het af en toe...
Prijzen zie je in een linkje in eerdere post
Panoramaguy
Berichten: 186
Lid geworden op: wo 09-12-2020, 10:35
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650 XT van 2020
Woonplaats: Bocholt (BE)

Re: Topsellerie comfortzadel

Bericht door Panoramaguy »

Bedankt voor jouw reactie. Heb ook een tweede berichtje gestuurd op het forum.
Gr Guy
Gebruikersavatar
Peerke
Berichten: 214
Lid geworden op: wo 18-04-2018, 17:43
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650A 2017 Geel (Champion Yellow)
Woonplaats: Leidschendam, NL
Contacteer:

Re: Topsellerie comfortzadel

Bericht door Peerke »

Gewoon zadelpijn na een paar uur rijden, maar dat scheelt per persoon/motor denk ik.
Vroeger veel op mijn TDM's 850 gereden zonder zadelpijn op het standaard zadel tot afstanden van 1400km op een dag.
Maar op mijn DL650 van 2017 kreeg ik na een uur of 3 tot 4 wel zadelpijn en dan kun je gewoon niet lekker meer zitten, en ben je geneigd op je steps te gaan staan, maar da's niet zo lekker op de autoweg, ook niet achter een Givi AirFlow :lol:
Maar zal per persoon afhangen van lengte, gewicht, binnenbeenlengte, afstand tussen zitbotjes, vorm/lengte van het zadel en de hardheid/vulling ervan.

De TDM's hadden altijd al een wat rechter zadel, en de Suzuki meer een kuilvorm, tenminste het zadel met de standaard hoogte, wat voor mijn 1,80 hoog genoeg is. De hoogte was dus prima, maar ik gleed eigenlijk steeds naar voren richting tank, daarom wilde ik een ietwat vlakker en langer zitplekkie.

Hiervoor had ik het zadel bij Tijger Leather's in Den Haag al wat verder uit laten snijden aan de achterkant en een iets steviger schuim er tussen laten zetten, dan houd je wel het standaard Suzuki dekje op je zadel.
Dat ging al stuk beter bij mij, maar ik was nog niet helemaal blij. Ik had ook weer terug kunnen gaan naar Tijger Leathers, maar dacht probeer gewoon eens een TopSellerie zadel. Zag goede recensies van ze en de prijs vond ik acceptabel. de mijne koste €363,30 met een kortingsactie die ze destijds hadden van €38,10 Dat is dus zonder inleveren van je oude zadel, je krijgt dan gewoon een compleet zadel met nieuwe bodemplaat van TopSellerie.

Trouwens als je eerst materiaal samples vooraf op laat sturen, krijg je de kosten van de samples vergoed bij uiteindelijke aanschaf.
Voor mij is de long versie met ietwat langer en rechter zitdeel blijkbaar gewoon beter gezien mijn zit op de motor en de mogelijkheid om wat makkelijker te gaan verzitten. En de gelvulling voorin geeft nog wat extra comfort op de erg lange ritten. Daarbij het beetje pimpen van het zadel met de fel gele striping en V-Strom logo borduursel vond ik ook wel grappig bij mijn reflecterende gele velg striping en de champion yellow kleur van mijn 650.

Op TopSellerie V-Strom 650 zadels ≥ 2017
Heb je ze al vanaf €252,- staan. Maar dan sturen ze een nieuw zadel op en moet je later je oude zadel opsturen, daarvoor moet je wel eerst €116,- statiegeld betalen die je terug krijgt als ze je originele zadel ontvangen hebben. In de tussentijd kun je gewoon rijden op je oude zadel tot het nieuwe binnen is. Bent dan alleen extra verzendkosten kwijt om je oude zadel na omwisselen op te sturen.
Of je stuurt je eigen zadel vooraf op, dan kun je tijd niet rijden en wacht tot het terug komt. Dan hoef je geen statiegeld te betalen. Dan kost een basis zadel €292,-
Of net als ik geen compleet zadel kopen vanaf €329,- dat je kunt pimpen en duurder kunt maken dus. Als ik het een beetje uitreken is een compleet zadel circa €40,- duurder dan dat gedoe met je eigen zadel op en neer naar Frankrijk sturen met de verzendkosten van je oude zadel eraf getrokken.
Dan ben ik dus snel klaar, dat oude zadel kan ik dan altijd nog wel voor meer dan dat verschil hier of op Marktplaats kwijt als ik zou willen, maar ligt nu gewoon braaf in de schuur in de TopSellerie doos als reserve of tot ik het opruim :?

Groeten,
Peer.
Don't worry about life; you're not going to survive it anyway
Panoramaguy
Berichten: 186
Lid geworden op: wo 09-12-2020, 10:35
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650 XT van 2020
Woonplaats: Bocholt (BE)

Re: Topsellerie comfortzadel

Bericht door Panoramaguy »

Mijn tweede bericht blijkbaar niet verzonden!
Vergat te vermelden dat ik een "Skiveeze" moto onderbroek draag (80 euro), waardoor zadelpijn vermindert, en draagbaar wordt.
Dit is een goedkoper alternatief dan een confortzadel te kopen, ook al geloof ik dat dit niet kan evenaren met een comfortzad!
Panoramaguy
Berichten: 186
Lid geworden op: wo 09-12-2020, 10:35
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650 XT van 2020
Woonplaats: Bocholt (BE)

Re: Topsellerie comfortzadel

Bericht door Panoramaguy »

Peerke, bedankt voor je uitgebreid en heldere antwoord.
Gr
Gebruikersavatar
Peerke
Berichten: 214
Lid geworden op: wo 18-04-2018, 17:43
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650A 2017 Geel (Champion Yellow)
Woonplaats: Leidschendam, NL
Contacteer:

Re: Topsellerie comfortzadel

Bericht door Peerke »

Op YouTube staat nog een filmpje met het V-Strom zadel waarin je het zadel wat beter kunt bekijken.

Dit is mijn basismodel: V-Strom DL650 2017 zadel TopSellerie

En dit is het basismodel van de topicstarter V-Strom DL650 2017 zadel TopSellerie 2

En hier zie je hoe ze gelvullingen monteren TopSellerie gel montage

En hoe je eventueel je zadelverwarming aansluit als je een verwarmde versie besteld hebt: Verwarmd zadel
Niet bij alle modellen zal het verwarmingsknopje in het zadel zelf passen. Bij sommigen moet je dan ergens een gaatje maken in de zijpanelen om het aan/uit knopje te monteren.

Groeten,
Peer
Don't worry about life; you're not going to survive it anyway
Panoramaguy
Berichten: 186
Lid geworden op: wo 09-12-2020, 10:35
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650 XT van 2020
Woonplaats: Bocholt (BE)

Re: Topsellerie comfortzadel

Bericht door Panoramaguy »

Wou ook nog ff vermelden dat ik nooit 3 of 4 uur aan een stuk rijd, ook niet indien ik 800 of 1000 km naar mijn vakantiebestemming moet rijden. Dit vind ik niet comfortabel!
Na 2 uur rijden maak ik altijd een kleine stop, en soms combineer ik dat met tanken.
Ik sta, of wandel dan ook liever een klein stukje ipv weer ergens te gaan zitten.
Op die manier rem ik de nakende zadelpijn ook wat af! (maar hoe dan ook, met een beter zadel zal het wel nog allemaal wat comfortabeler zijn !)
Optiekerke
Berichten: 10
Lid geworden op: za 04-09-2021, 21:01
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650 (2019)

Re: Topsellerie comfortzadel

Bericht door Optiekerke »

Ikzelf heb ervoor gekozen omdat ik na enkele uren rijden ook last krijg van zadelpijn.
En ik vind het er ook gewoon mooier uitzien :D

Deze week heb ik normaal wel tijd om het zadel te testen en wat foto's te nemen.
Gebruikersavatar
Tulipan
DL650 berijder
Berichten: 2949
Lid geworden op: wo 18-11-2009, 17:25
Mijn motor is een: DL 650 K9 Grijs "La Burra"
Woonplaats: Tenerife

Re: Topsellerie comfortzadel

Bericht door Tulipan »

Toen ik het originele zadel nog had ( van een 650 2009 ) had ik ook al
na 2 uur zadelpijn. Ik heb toen een zadel van een 1000 overgenomen.
Ik eerste instantie niet om de zadelpijn, maar om de zithouding ( 1.89 )
De zeer prettige bijkomstigheid was dat zadelpijn een heel stuk minder was.
Het zadel van een 1000 is 2 cm hoger en daardoor minder diep, dus je kunt makkelijker
gaan verzitten, er is gewoon meer ruimte om te verzitten.

En het Ijslandse schapevelletje heeft me wel van Bordeaux in een ruk naar Breda ( 1000 km ) gebracht.
Niet dat de zadelpijn verwaarloosbaar was, maar dat waren de rest van lichaam en geest ook niet meer O:-)
Hasta luego
Tulipan ( Niks mogen vond ik als kind al illegaal )
Alle Toeters en Bellen
" Your studies can guide you, but experience is what teaches you "
Hannes
Berichten: 223
Lid geworden op: di 01-01-2019, 16:16
Mijn motor is een: DL650 XTA 2019

Re: Topsellerie comfortzadel

Bericht door Hannes »

Geen enkel probleem met mijn standaardzadel, 1.78 en 80 kg. Mijn lief evenmin, hoewel ze nog wel eens terugverlangt naar het zadel van de Yamaha, dat scheen voor haar toch wel wat lekkerder te zitten.
Heinkel 175cc; BMW R60-5; BMW R60-7; Suzuki DR400; Kawasaki Z750; Yamaha Diversion 900; V-Strom 650 XTA
Optiekerke
Berichten: 10
Lid geworden op: za 04-09-2021, 21:01
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650 (2019)

Re: Topsellerie comfortzadel

Bericht door Optiekerke »

Ik heb gisteren het zadel kunnen uittesten en ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben.
3u aan 1 stuk kunnen rijden zonder iets van zadelpijn :worship:

Ik heb de standaard maat gekozen, zowel hoogte als lengte, aangezien ik zelf ook maar een standaard maat ben :schater: (1,76m en 70kg)
Naar mijn gevoel is de zitting iets breder en ik zou toch ook durven zeggen iets hoger. Dit merk ik vooral bij stilstand als je voet aan grond moet zetten.
De opstaande rand geeft je wat steun in de rug wat ik zelf ook wel aangenaam vind :duim:
Met het standaard zadel moest ik regelmatig verschuiven voor wat comfortabel te zitten, nu kon ik gewoon blijven zitten.

Voor mij is het zeker een aanrader en zijn geld meer dan waard :D
Optiekerke
Berichten: 10
Lid geworden op: za 04-09-2021, 21:01
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650 (2019)

Re: Topsellerie comfortzadel

Bericht door Optiekerke »

20220101_113939.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
M.klene
Berichten: 41
Lid geworden op: zo 01-08-2021, 21:44
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 XTA (2020)

Re: Topsellerie comfortzadel

Bericht door M.klene »

't ziet er ook gewoon mooier uit.
Vandaag kleurstalen besteld!
Gebruikersavatar
Peterscheidsbach
Berichten: 43
Lid geworden op: do 03-02-2022, 19:30
Mijn motor is een: Vstrom 650xta L6

Re: Topsellerie comfortzadel

Bericht door Peterscheidsbach »

Optiekerke schreef: za 01-01-2022, 11:40 20220101_113939.jpg
Welk stofnummer heb jij op je zitting?
Vind dit er altijd wel luxe uitzien.
Rob1050xt
Berichten: 6
Lid geworden op: ma 24-10-2022, 21:43
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (rood-wit)
Woonplaats: Hoorn (NH)

Re: Topsellerie comfortzadel

Bericht door Rob1050xt »

Dag,

Standaard zadel beviel me niet. Heb een vervanger van Top Sellerie op mijn motor gezet, bevalt mij persoonlijk beter dan de standaard. Deze is 3 cm verlaagd, dan kom ik toch iets makkelijker bij de grond als ik voor alweer een stoplicht moet wachten. Er zit een gel-pad in voor een beetje extra comfort.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
De Ron
Berichten: 35
Lid geworden op: di 14-03-2023, 20:45
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650 (2016)

Re: Topsellerie comfortzadel

Bericht door De Ron »

misschien ook de firma "Cuir concept" eens bekijken, mijn zadel komt er van (stond er op toen ik hem kocht. Lijken ook echte vakmensen, ze zitten in Franstalig België. Heb echter geen idee van de prijzen ...
Henri Quaedvlieg
Berichten: 11
Lid geworden op: ma 26-12-2022, 12:33
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650 (2020)
Contacteer:

Re: Topsellerie comfortzadel

Bericht door Henri Quaedvlieg »

Mooi zadel, zal zeker en vast goed zitten, waar heb je die rode 650 sticker gekocht die zoek ik ook alleen in andere kleur.

M.V.G. Henri.
Optiekerke
Berichten: 10
Lid geworden op: za 04-09-2021, 21:01
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650 (2019)

Re: Topsellerie comfortzadel

Bericht door Optiekerke »

Ik heb deze sticker op Ebay gevonden, verkoper is resin4bike.
Ze bestaan in verschillende kleuren en goede kwaliteit, gemakkelijk te plaatsen.

Mvg,
Dimitri
Plaats reactie