Myroute-app annulatie
Geplaatst: zo 18-07-2021, 14:00
Krijg ik onlangs een mail van Myroute-app dat mijn jaarlijkse betaling van Gold-member geannuleerd word zonder enige uitleg.Ik heb daarna natuurlijk een mail gestuurd waarom mijn gedomicileerde betaling geannuleerd werd,waarop ik totaal geen antwoord op krijg.
Nu ik heb destijds een jaarlijks betaling kunnen afsluiten voor 23,96euro.De jaarlijkse betalingen kosten nu 39,-.
Nu hebben ze wel een algemene mededeling gezet op de site waarin staat dat ze in 2022 een nieuwe aanbieding gaan plaatsen maar wel geen kostprijs.
Tja je voelt hem al aankomen.
Ik doe mijn betaald jaar nog uit bij Myroute-app en dan hou ik het voor gezien van zulke praktijken hou ik niet en ga dan over naar de concurentie die nog eens veel goedkoper zijn.Zijn hier nog meer gedupeerden?
Greetz
Gerard
Nu ik heb destijds een jaarlijks betaling kunnen afsluiten voor 23,96euro.De jaarlijkse betalingen kosten nu 39,-.
Nu hebben ze wel een algemene mededeling gezet op de site waarin staat dat ze in 2022 een nieuwe aanbieding gaan plaatsen maar wel geen kostprijs.
Tja je voelt hem al aankomen.
Ik doe mijn betaald jaar nog uit bij Myroute-app en dan hou ik het voor gezien van zulke praktijken hou ik niet en ga dan over naar de concurentie die nog eens veel goedkoper zijn.Zijn hier nog meer gedupeerden?
Greetz
Gerard