Kentekenplaat verlichting DL1050

draadjes, lampjes
Plaats reactie
Gebruikersavatar
F2ride2001
Berichten: 347
Lid geworden op: ma 27-11-2017, 13:59
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650 2017
Woonplaats: Oudenbosch
Contacteer:

Kentekenplaat verlichting DL1050

Bericht door F2ride2001 »

Pfffff, echt weer iets voor meneer Suzuki, Vandaag thuis gekomen, kentekenplaat verlichting donker.
Huh? Heel de motor is LED, dus hoe kan ik dan geen licht hebben??
Nalezen in de manual leert dat er dus een gloeilamp inzit 12V5W :shock:

Nouja, bij de DL650 haal je die zo eraf met 2 M6 moertjes, dus hoe moeilijk kan het zijn........... :twisted:
Nou bij de DL1050, erg moeilijk dus. Het zijn de 12 stappen in de gebruiksaanwijzing en de hele achterkant moet eraf. Als je een kofferset hebt, zoals ik, zijn het geen 12 stappen, maar 100 :frusty: :frusty:

Dus dit simpele lampje kost ruim 2 uur voor dat je het in je handen hebt. :shock:
Dat wordt meteen de laatste keer!
LED ingebouwd, inclusief overspannings beveiliging. Nog een 1 uur om alles weer te monteren, incl kofferset. Daar gebeurt nooit meer iets mee!

Pffff, idioten bij Suzuki. Ze hebben, waarschijnlijk, nog zo'n 6 miljoen kentekenplaat lichtjes liggen (denk aan de mickey mouse spiegels)

u bent gewaarschuwd, bij deze.
TL1000 forever
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7549
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Re: Kentekenplaat verlichting DL1050

Bericht door Iron Horse »

F2ride2001 schreef: zo 20-12-2020, 18:58 Het zijn de 12 stappen in de gebruiksaanwijzing en de hele achterkant moet eraf. Als je een kofferset hebt, zoals ik, zijn het geen 12 stappen, maar 100 :frusty: :frusty:
Omdat ik soortelijke zaken vaker heb gehad heb ik bij de laatste 2 DL650's in de grondplaat op de plek waar de bevestigingsbouten van de beugel eronder zitten het rasterwerk dat er zit weggehaald. Nu kan ik door alleen het dekplaatje te verwijderen gewoon de achterbeugel inclusief de grondplaat van de koffer eraf halen zonder de grondplaat te hoeven demonteren. Ik ben er dus maar even de garage voor ingedoken om er een fotootje van te maken.

Grondplaat1.jpg
Grondplaat2.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Gebruikersavatar
F2ride2001
Berichten: 347
Lid geworden op: ma 27-11-2017, 13:59
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650 2017
Woonplaats: Oudenbosch
Contacteer:

Re: Kentekenplaat verlichting DL1050

Bericht door F2ride2001 »

Handig!, maar ben niet meer van plan dit open te knutselen..... :mrgreen:
TL1000 forever
Plaats reactie