op aanraden van de leden van het forum niet zelf aan beginnen! dus mijn motor netjes naar een Kawasaki dealer gebracht voor controle van de kleppen voor de 24000km inspectie omdat dit toch het veiligste is!
kosten 500 Euro geen remolie enkel kleppen,motorolie oliefilter bougies ketting nazien en een nieuw lampje
ik wil na betalen van de factuur de parking afrijden nog steeds in 1ste versnelling met half slippende koppeling slaat plots de motor af en niets deed het nog alle lichtjes instrumentenpaneel uit en geen leven meer in te krijgen!
terug naar binnen gegaan en ze moeten hem terug helemaal nazien omdat er geen zekering gesprongen is!
kreeg direct een rot verhaal te horen dat iemand bij eerdere herstellingen de kabelboom naar de instrumenten verkeerd gelegd was(dit staat niet op mijn factuur!) ik denk dat ze er een knoeier aan laten werken hebben!
nu spraken ze al van nog extra kosten gaan aanrekenen voor de extra werkzaamheden die nu gaan volgen!
Wat zijn mijn rechten en wie betaald eventuele schade voor een slecht uitgevoerd onderhoud door de merkdealer van Kawasaki die aan mijn motor heeft gewerkt?