Pagina 1 van 1

vocht in navigatiescherm

Geplaatst: ma 22-06-2020, 12:30
door LaarH
Na een behoorlijke regenbui komt er onder in het scherm vocht ( Rider400)
Is hier wat aan te doen?

Re: vocht in navigatiescherm

Geplaatst: ma 22-06-2020, 16:01
door David
Daar heb ik ook last van gehad met mijn rider 400.
Maar Tom Tom geeft levenslang garantie op waterdichtheid. Mijne kon ik opsturen en is gratis vervangen. Ondanks Dat ik deze al 4 jaar had. Even contact opnemen met Tom Tom.

Re: vocht in navigatiescherm

Geplaatst: ma 22-06-2020, 21:59
door Castlelane
Volgens mij heb ik via support van TomTom gedaan.
Ik kreeg een refurbsihed TomTom 42 terug.

Vocht achter het scherm van mijn Rider 40

"Goedemiddag,

Het onderwerp zegt het eigenlijk al. Het hoort niet en moet niet kunnen al is mijn TomTom al meer als 3 jaar oud.
Het is een bekend probleem en mijn vraag is wat gaan jullie er aan doen?"



"Ik begrijp uit uw e-mail dat er vocht in het scherm van TomTom Rider 40 is gekomen. Het spijt me heel erg wat er is gebeurd en ik zal u zeker helpen.

Ik zou u willen vragen om het apparaat te verzenden voor een controle in ons reparatiecentrum. Ons reparatiecentrum zal het apparaat herstellen. Wanneer dit niet mogelijk zou zijn, wordt het vervangen. Ik heb uw probleem ook doorgestuurd naar mijn senior team en ze hebben me gezegd dat ze dit product als in garantie beschouwen. Wees gerust, de reparatie wordt niet in rekening gebracht. Ons reparatiecentrum zal dit probleem in het apparaat oplossen.

Als u verder wilt gaan met de reparatie, bevestig dan de volgende informatie:

Re: vocht in navigatiescherm

Geplaatst: ma 29-06-2020, 18:18
door LaarH
bedankt voor de info.
ik ga kijken of het opgelost kan worden bij TomTom.