A.N.W.B lidmaatschap
-
- Mijn motor is een: Vstrom 650
A.N.W.B lidmaatschap
Voor diegenen die lid zijn van deze club kunnen vanaf verleden maand hun contributie per maand gaan betalen indien gewenst. Over dit onderwerp is nog niet veel rugbaarheid gegeven naar hun leden. Raar maar waar.
-
- EX- V-Strom berijder
- Mijn motor is een: HONDA crf1000.+crf1100dct + suzuki drz 400S
Re: A.N.W.B lidmaatschap
Ondanks dat ik al jaren geen lid meer ben. Vind ik dit dan weer wel een nette service. Nu nog wat meer bekendheid aan geven idd.
-
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 650 XT 2018
Was er ook niet van op de hoogte,maar het klopt.
Vandaag toevallig weer 90 euro voor een jaar afgeboekt,vraag me eigenlijk af waarvoor ik nog lid ben met mijn gratis Mobiliteitservice voor motor en de auto
https://www.anwb.nl/binaries/content/as ... n-2019.pdf
Vandaag toevallig weer 90 euro voor een jaar afgeboekt,vraag me eigenlijk af waarvoor ik nog lid ben met mijn gratis Mobiliteitservice voor motor en de auto

https://www.anwb.nl/binaries/content/as ... n-2019.pdf
Als je het gevoel hebt dat je niet genoeg vermogen hebt om lekker te rijden is de weg niet bochtig genoeg.
Robert Jan 

-
- EX- V-Strom berijder
- Mijn motor is een: HONDA crf1000.+crf1100dct + suzuki drz 400S
Dat is de reden dat ik een jaar of 5 geleden. De boel heb opgezegd. Had een lease auto. En mobilteitservice. Van suzuki en ktm
-
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 650 XT 2018
Ja het is ook gewoon laksheid en nu ben ik weer te laat.
Vraag mij ook af of het helemaal kan want ik heb er ook een diefstal verz voor mijn e bike en een pechpas.
Vraag mij ook af of het helemaal kan want ik heb er ook een diefstal verz voor mijn e bike en een pechpas.
Als je het gevoel hebt dat je niet genoeg vermogen hebt om lekker te rijden is de weg niet bochtig genoeg.
Robert Jan 

-
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650 (2007)
Voor de auto heb ik mobiliteitsservice van Ford en gelukkig nog niet nodig gehad. Voor de motor heb ik tot en met 31 december pechhulp van de KNMV.
Ik heb dan ook het goede voornemen om met de Suzuki geen pech te krijgen in het nieuwe jaar.
Ik heb dan ook het goede voornemen om met de Suzuki geen pech te krijgen in het nieuwe jaar.