Ja... da's ook leuk, maar moet je zeggen dat ik het niet zo volg als de GP... maar als ik kijk zie ik Rea bijna altijd winnen... maar van der Mark doet het ook steeds beter!
Erg jammer dat Seb en Charles elkaar letterlijk in de wielen rijden.
Vervolgens heeft Gasly een Hamiltontje (geluk door toedoen van een ander) en heeft Sainz pech dat ze Hamilton niet van het podium durven af te houden/halen en het incident pas na de race gaan bekijken.....
Tevens ben ik van mening dat het nog steeds veel te lang duurt voordat ze die kapotte F1 bolides (en de daarbij behorende rotzooi) eindelijk eens van de baan hebben verwijderd.
zwab·ber (de; m; meervoud: zwabbers) - uit draden bestaande veger op een steel
Inderdaad erg saaie race. Zelfs in het middenveld was het rustig. Rare strategie wederom van Ferrari. Pannekoek Bottas reed best een nette race, maar zette te laat aan om nog op het podium te eindigen.
Leuk voor Hulkenberg dat hij verkozen werd tot Driver of the Day. Ik ben heel benieuwd waar we hem gaan terug zien in de autosport
zwab·ber (de; m; meervoud: zwabbers) - uit draden bestaande veger op een steel
Twee wielen teveel en een echte Hollander is de Rotterdammer MvdMark.
Stuurt zijn SBKtweewieler regelmatig naar het podium waaronder op de hoogste trede.
Klopt motorpa, ook zeker iemand om trots op te zijn. Ik verbaas mezelf iedere keer met snelheids sporten. Ze knallen op een bocht af en ik denk, nu zullen ze wel een keer moeten gaan remmen... nee hoor, de goden schakelen nog 2X op en remmen komt blijkbaar op dat moment niet voor in hun woordenboek. Maar F1 in het eggie gezien en ook diverse keren naar de 24 uur van Le Mans geweest. Respect voor al die vrouwen/mannen, op twee of vier wielen.