Het was even wennen

alle non-motor praat...
Hannes
Berichten: 223
Lid geworden op: di 01-01-2019, 16:16
Mijn motor is een: DL650 XTA 2019

Het was even wennen

Bericht door Hannes »

Na de aanschaf van de strom heb ik nogal wat twijfels gehad, zie eerder topic. Ik miste de viercilinder. Inmiddels goed gewend aan de fiets, zowel snelweg als provinciaal, file rijden gaat super, wat stuurt de machine fijn. Good cycle, happy man.
Heinkel 175cc; BMW R60-5; BMW R60-7; Suzuki DR400; Kawasaki Z750; Yamaha Diversion 900; V-Strom 650 XTA
Gebruikersavatar
F2ride2001
Berichten: 347
Lid geworden op: ma 27-11-2017, 13:59
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650 2017
Woonplaats: Oudenbosch

Re: Het was even wennen

Bericht door F2ride2001 »

Ik wissel nog wel eens (heb ook een bandit 1250) tussen 4 of 2 cilinder.
Beide hebben hun voor en nadelen.

Voor mijn woon / werk verkeer en kruip / sluip file verkeer is er geen betere dan de DL. Ook een stuk zuiniger dan de bandit.
Aan de andere kant, de bandit rijdt geweldig, maakt niet uit in welke versnelling je zit, gewoon gas geven en gaan.
Lekkere grom, omdat ie altijd lag in de toeren blijft.
TL1000 forever
Hannes
Berichten: 223
Lid geworden op: di 01-01-2019, 16:16
Mijn motor is een: DL650 XTA 2019

Re: Het was even wennen

Bericht door Hannes »

Ja, zo kan het ook. Eens zien hoe mijn lief reageert als ik er een FJR 1300 naast zet....
Heinkel 175cc; BMW R60-5; BMW R60-7; Suzuki DR400; Kawasaki Z750; Yamaha Diversion 900; V-Strom 650 XTA
Rene
Berichten: 246
Lid geworden op: zo 24-03-2013, 20:30
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650

Re: Het was even wennen

Bericht door Rene »

3 cylinder dus :-) best of both worlds