GIpro DS-S01

...
Plaats reactie
Anndm
Berichten: 22
Lid geworden op: za 05-08-2017, 14:33
Mijn motor is een: V-Strom 650 2008

GIpro DS-S01

Bericht door Anndm »

Hallo!

Ik kwam dit tegen: https://www.healtech-electronics.com/shop/gpds/
Mooie aanbieding dacht ik zo.

Iemand ervaring met expliciet deze, de GPDS-S01? Installatie echt zo makkelijk als dat men zegt?

Groet Ann
Gebruikersavatar
Erik L.
Berichten: 14
Lid geworden op: wo 19-09-2018, 21:35
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL650A
Woonplaats: Hillegom

Re: GIpro DS-S01

Bericht door Erik L. »

Hallo Ann,

Geen ervaring van deze i.c.m. een V-strom maar wel ooit eens geplaatst op een Honda Varadero. Was inderdaad plug en play.
Het wegwerken van de kabel was het meeste werk.


Groet, Erik
Michielo
Berichten: 151
Lid geworden op: zo 06-01-2019, 00:23
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL650
Woonplaats: Nijmegen

Re: GIpro DS-S01

Bericht door Michielo »

Wat is het essentiële verschil in werking met de s-02? Ik zag touch bediening, lichtsensor en menu opties? Ik wil er namelijk ook nog een, maar die gewoon doet wat ie moet doen inclusief tre.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Johnp
Berichten: 183
Lid geworden op: zo 29-03-2015, 12:26
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL650 MO
Woonplaats: Zoetermeer

Re: GIpro DS-S01

Bericht door Johnp »

Installeren is inderdaad heel makkelijk. Maar deze versie heeft volgens mij geen Atre.
Ik heb de Gipro met Atre en het verschil is enorm.

Gebruik even de zoekfunctie en ik weet zeker dat je een andere versie zult kopen. :-)

Groet, John
Anndm
Berichten: 22
Lid geworden op: za 05-08-2017, 14:33
Mijn motor is een: V-Strom 650 2008

Re: GIpro DS-S01

Bericht door Anndm »

Bedankt voor reacties tot nu toe!
Hoe bedoel je verschil is enorm Johnp? Ik heb er het e.e.a. over gelezen en voor mij gaat het vooral dat ik kan zien in welke versnelling ik rijdt.
En de Atre is niet plug en play dacht ik? Ik zoek nl. ook vooral daar het gemak! de GIpro ds-s01 is zo aan te sluiten als ik me goed heb laten voorlichten...
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7543
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Re: GIpro DS-S01

Bericht door Iron Horse »

Gipro met Atre is ook gewoon zo aan te sluiten. Kan hooguit nodig zijn dat hij gekalibreerd moet worden als hij niet de juiste versnelling aangeeft. Maar als je de gebruiksaanwijzing volgt is dat ook een fluitje van een cent. Maar ook bij de andere versies kan het nodig zijn nog even te moeten kalibreren. Zoals al aangehaald, kijk even met de zoekfunctie.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Anndm
Berichten: 22
Lid geworden op: za 05-08-2017, 14:33
Mijn motor is een: V-Strom 650 2008

Re: GIpro DS-S01

Bericht door Anndm »

inderdaad al heel veel gevonden en wellicht ga ik ook inderdaad voor de atre versie. Ik vermoed dat ik dan echt zelf ook een stuk beter de bochten door ga komen als ik weet in welke versnelling ik rijd. Daar ga ik nog best wel vaak mee de mist in. :oops:

ik wacht sowieso nog even aangezien ik wat andere prioriteiten heb zoals het aansluiten van een tomtom 550 :lol: en dat valt ook niet mee als je geen kaas hebt gegeten m.b.t. elektra enzo :D
Maar we komen er wel!
bedankt zover voor de reacties! super tof!
Laatst gewijzigd door Iron Horse op do 23-05-2019, 12:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Volledig quoten in een directe reactie is onnodig en ongewenst.
Gebruikersavatar
Joske
Berichten: 805
Lid geworden op: vr 24-09-2010, 08:38

Re: GIpro DS-S01

Bericht door Joske »

Heb hem er ook op, plug and play. En idd...heerlijk met tochtjes in de bergen! Aanrader, zeker nette prijs...betaalde de hoofdprijs destijds
Plaats reactie