..........nog niet......in het midden van ons land.
Heb ik juist plannen gemaakt om mijn grote vriend uit zijn warme winterstalling te halen....... Op naar de beloofde 17 graden dit weekend
Nou afspuiten wel,maar met een hogedrukIs dan niet slecht dan.
Ik deed dat ook altijd met mijn racefiets maar dat heeft mijn fm mijn tenzeerste afgeraden.
Als je het gevoel hebt dat je niet genoeg vermogen hebt om lekker te rijden is de weg niet bochtig genoeg. Robert Jan
Meeste connectoren en lagers zijn IP67 (spatwaterdicht). Een hogedrukstraal gaat daar dwars doorheen.
En dan ~~ een jaar later valt er ineens een elektrische functie uit (kijk maar eens elders op dit forum)
Dit dus.
Hogedrukreiniger: Het verschil tussen zakelijke moteren en prive motoren
Hasta luego
Tulipan ( Niks mogen vond ik als kind al illegaal ) Alle Toeters en Bellen " Your studies can guide you, but experience is what teaches you "
Een hogedrukspuit kun je ook zodanig gebruiken dat er geen gevaar is. Ligt er maar aan hoe je de straal instelt, welk mondstuk je gebruikt , hoever je er vanaf staat en indien mogelijk hoe hoog je de druk instelt. Het kan dus prima wanneer je het met beleid doet. En weet wat je doet.
Groeten, Rob.
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.
Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Hasta luego
Tulipan ( Niks mogen vond ik als kind al illegaal ) Alle Toeters en Bellen " Your studies can guide you, but experience is what teaches you "
Hasta luego