DRIVE LENKERSTULPEN "WINDBREAKER" voor slechts 19,99 euro (plus verzendkosten)

Airflow en met opengeklapte systeemhelm rijden ziet er ook niet uit, maar dat doen we ook wel.
Ligt er een beetje aan hoe groot de opening is die over het handvat/stuur gaat en hoe hij wordt aangesnoerd. Zo te zien zijn deze groot genoeg om over de handkappen te passen. Maar dat is slechts een aanname, ik heb ze ook nog niet in de praktijk gezien.
Ooit kom je op de leeftijd dat het je geen hol meer uitmaakt wat een ander er van mag vinden.
Al jaren Gerbings met een snoertje....
Al jaren Gerbings met batterijtjes in de handschoenen.
Waar laat jij het snoer? Door de jas via de mouwen of aan de buitenkant?SamCrow650 schreef:Ik rijd de hele winter door en heb 1 jaar geleden verwarmde handschoenen gekocht. Beste koop ooit. Nooit meer last van koude handen.
Je hebt volgens mij 2 verschillende systemen. Een op batterijen en een op 12v (aansluiten op accu). Ik ben voor de laatste gegaan. Even wennen met de snoertjes maar het voordeel weegt op tegen de nadelen. En batterijen moet je natuurlijk iedere keer opladen. Er zitten verschillende standen op. Ik gebruik ze nu al om de ochtend kou te 'verdrijven'. Heerlijk.![]()
Heb ook verwarmde handvatten maar die verwarmen alleen je handpalm, terwijl het juist de vingertoppen zijn die koud worden. Daar heb je met deze handschoenen geen last van. En je kunt overal bij.![]()
Succes.