Iemand van jullie al eens gehad dat de zumo ( 590 in mijn geval) niet door wil starten ? En dan natuurlijk wat nu te doen ?
Hij blijft maar proberen en na logo Garmin weer opnieuw. Ook wordt hij niet meer herkent in Garmin Express. Toestel is 3 jaar oud en werkte tot nu toe prima.
Wel heb ik afgelopen donderdag in een mega hoosbui gezeten . Op de cockpit bleef ook het lampje knipperlicht branden terwijl de knipper uit stond !! Later weer gewoon Leuk ,rij je dan in Normandie ,met mooie routes in je navi , wil hij niet opstarten
Al eerder op de dag stopte mijn Scala 9gx er ook al mee maar dat was echt een vocht probleem denk ik want die werkt inmiddels weer.
Heb ik al geprobeerd zonder resultaat .
Ook de aan/uit knop ingedrukt houden met je vinger in de linker onderhoek van het scherm. Dat zou een reset moeten uitvoeren maar dat lukt volgens mij niet.
Klinkt als vocht. Open maken, alles eruit wat eruit kan, en lekker een tijdje in het zonnnetje leggen.
Wil wel eens helpen.
Kijk ook even bij Hans mrgps hoe je de fabrieksinstellingen krijgt. Volgens mij rechtsonder op het scherm drukken en blijven drukken terwijl je het toestel opstart.
Daarna weer gewoon starten. Dan die je een reset die ook wel eens wil helpen.
Eerst rijden, dan oordelen. 2010-2015 DL650 uit 2006; 2015-2021 DL1000 uit 2014; 2022-heden Tenere 700 uit 2021
RedStrom schreef: ↑zo 03-06-2018, 18:15
Klinkt als vocht. Open maken, alles eruit wat eruit kan, en lekker een tijdje in het zonnnetje leggen.
Wil wel eens helpen.
Ook bedankt voor het mee denken ; had ik vanmiddag ook al gedaan
Misschien inderdaad even langs Waypoint
Eikie schreef: ↑zo 03-06-2018, 18:07
Tijd voor wat nieuws Peter...
Meteen al zitten kijken inderdaad maar dan is de keuze nog best moeilijk.
Hoewel ik Garmin fan ben , nijg ik dan nu toch meer naar de rider 550.
Maar om nu na 3 jaar de 590 af te schijven is het wel een beetje duur apparaat voor ; dus ga eerst voor fixen van de 590
Vanmiddag even tijd gehad om langs Waypoint Moordrecht te gaan.
Zumo loopt weer als een trein
Top service , zonder afspraak meteen ter plekke nagekeken . Bleek geen vocht te zijn maar een hik in de software.