Motorbeurs Utrecht 16 t/m 19 februari 2006

Met wie is waar wat te doen?
Forumregels
  1. Om ritten fantastisch, leuk en vooral veilig te maken, gezien vaak een wisselend ervaringsniveau, is het wenselijk, voor de veiligheid en om de groep bij elkaar te houden, om je aan de volgende regeltjes te houden.
  2. Heb genoeg benzine in de tank om de rit uit te rijden zonder te tanken, en zorg dat je motor in goede staat is.
  3. De voorrijder heeft altijd gelijk; hij bepaalt de route, de stops, het tanken, etc.
  4. Voorrijder: zorg dat je weet wat je in je groep hebt, vraag daar naar.
  5. Eerste forumrit, meldt het bij je voorrijder.
  6. Minder ervaren voor in de groep, meer ervaren achterin.
  7. Tijdens een pauze/lunch kun je van groep wisselen indien gewenst (door jezelf of door de groep).
  8. Rij alsof alleen de voorrijder de route weet en we zonder navigatie rijden.
    1. Hou de persoon achter je in de gaten; zie je hem/haar niet dan stop je op de eerst volgende afslag!
    2. Afslag is waar je normaal je knippers aandoet, rotonde included dus.
    3. Rij je rechtdoor, dan hoef je niet te stoppen (behalve op een rotonde).
    4. Jouw voorligger let ook zo op jou.
  9. Stunten doe je maar in je eigen tijd.
  10. Inhalen binnen de groep in principe niet. Tenzij je bijvoorbeeld wilt filmen, maar maak dat van tevoren aan je groep duidelijk.
  11. Rij nooit naast iemand of in de dode hoek; als je zijn/haar ogen in zijn/haar spiegels kan zien, dan ziet hij/zij jou ook.
  12. Rij zoveel mogelijk in baksteenformatie; dat geeft meer zicht en remweg; de eerste ''steen'' rijdt linksvoor.
  13. Oh ja, en de voorrijder heeft altijd gelijk!!!
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7556
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Motorbeurs Utrecht 16 t/m 19 februari 2006

Bericht door Iron Horse »

Voor wie geïnteresseerd is en het wil gaan bezoeken:

Afbeelding
(Plaatje is klikbare link naar de website)

LET OP DE VOORKOOPMOGELIJKHEDEN van toegangskaarten dat scheelt 3 Euro. Normale toegangsprijs 13 Euro, met (voorkoop)korting 10 Euro!

En ga je er naartoe en heb je een V-Strom-dogtag,....... vergeet hem dan niet te dragen. Only the real members know...... 8)
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Blueberry

Bericht door Blueberry »

Geen verzamelplaats afspreken voor een mini-meeting?

Robert
Remakil

Bericht door Remakil »

Ik zal er iig op zaterdag zijn... met beeb en kids... :)
Voor dochterlief kopen we een echt motorpak, zodat ze eindelijk een stukje achterop kan...


Overigens... een week eerder gaan we naar Den Bosch... De Nationale Motorbeurs

Afbeelding
DL650

Beurs utrecht

Bericht door DL650 »

Ik ga op vrijdag 17 feb.

Dl650
Black Rhino

Re: Beurs utrecht

Bericht door Black Rhino »

Ga op zaterdag maar met een hele groep van de brandweer. Is al een aantal jaren de start van ons motorseizoen: dus ons eerste weekendje met de brandweermotorclub.
Biker

Re: Beurs utrecht

Bericht door Biker »

Is al een aantal jaren de start van ons motorseizoen
Volgens mij is de winter nog maar net begonnen..... Ik laat hem nog maar even staan :lol:
Erik Hofstee

Bericht door Erik Hofstee »

er zijn ineens zoveel motorbeurzen in de volgende maanden.....

http://www.denoordelijkemotorbeurs.nl/?pagina_id=2" onclick="window.open(this.href);return false;

en Den Bosch dan

en natuurlijk Utrecht....

word mij een beetje veel, ze kunnen die dingen beter een beetje spreiden.

voor mij is er maar 1 motorbeurs.....UTRECHT!!!!!!
Remakil

Bericht door Remakil »

Erik Hofstee schreef:er zijn ineens zoveel motorbeurzen in de volgende maanden.....

http://www.denoordelijkemotorbeurs.nl/?pagina_id=2" onclick="window.open(this.href);return false;
Yep... maar deze is inmiddels voorbij... :bye:
Black Rhino

Re: Beurs utrecht

Bericht door Black Rhino »

biker schreef:
Is al een aantal jaren de start van ons motorseizoen
Volgens mij is de winter nog maar net begonnen..... Ik laat hem nog maar even staan :lol:
We letten natuurlijk wel op het weer, vorig jaar ging het goed ondanks de sneeuw op zaterdagochtend. Het jaar daarvoor zijn we met auto's gegaan aangezien het glad was. En stilstaan mag Rhino als het glad is, een beetje regen is goed voor het uitharden van de lak :lol: :lol: en de motor moet wel ingereden zijn voordat de echte tochten beginnen.
Erik Hofstee

Bericht door Erik Hofstee »

Remakil schreef:
Erik Hofstee schreef:er zijn ineens zoveel motorbeurzen in de volgende maanden.....

http://www.denoordelijkemotorbeurs.nl/?pagina_id=2" onclick="window.open(this.href);return false;
Yep... maar deze is inmiddels voorbij... :bye:
I Know
ABo
DL650 berijder
Berichten: 272
Lid geworden op: zo 13-03-2005, 21:12
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 04
Woonplaats: Poortugaal

Bericht door ABo »

Black Rhino en brandweer :?:
Dacht altijd dat rood de favoriete kleur van een brandweerman was? :)
Maar wie weet zie we elkaar zaterdags nog wel.
Trek mijn HD Firefightershirt wel aan.... :wink:
Black Rhino

Bericht door Black Rhino »

ABo schreef:Black Rhino en brandweer :?:
Dacht altijd dat rood de favoriete kleur van een brandweerman was? :)
Maar wie weet zie we elkaar zaterdags nog wel.
Trek mijn HD Firefightershirt wel aan.... :wink:
Tja de Black Rhino is er in allerlei kleuren als het maar zwart is dus de keuze was beperkt. De rooie DL 650 T had inderdaad mijn voorkeur tot de Rhino ter wereld kwam. Nou misschien tot ziens dan maar.
Jado

Bericht door Jado »

Dit weekend motorbeurs in ZWOLLE :lol:
MaxZeiler

XJ900F stilletjes altijd nog mijn fietsie...

Bericht door MaxZeiler »

Stromers!

Lopen jullie vrijdagmiddag ook nog ff langs de Yamaha XJ900F stand? Als sentimenteel aanhanger van deze all time favorite cardanfiets en XJ900 clublid bemant MaxZeiler dan tijdelijk die clubstand.

Hoop dat wij met dit V-Strom forum over een paar jaar ook een veteraan motor op de weg hebben met 'n probleemloze 4-ton op de teller! (d.i. bijna 400.000 echte kilometers op een en hetzelfde blok - geen revisies dus!)

R E S P E C T !

http://www.xj900club.nl/forum/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;
ABo
DL650 berijder
Berichten: 272
Lid geworden op: zo 13-03-2005, 21:12
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 04
Woonplaats: Poortugaal

Bericht door ABo »

400.000 km ....
Dat verdient zeker respect, hoe lang hebben ze daar over gedaan :?:

Ik mag dan nog wel even iets meer op de fiets gaan zitten, doe nu zo'n 8.000 per jaar
Bandit

Bericht door Bandit »

Dat moet zo'n moeilijke rekensom niet zijn (lijkt mij). :?:
400.000 : 8.000 = 50 (jaren dus in de huidige conditie)
rekening houdend met het terug lopen van de vitaliteit ( ja ook jij krijgt daarmee te maken) :D
moet daar dus nog tenminste een % of 20 bij.
Dat leert ons dus 50 jaar +20 % = 60 jaar. :?

Dus zo rond het jaar 2066 zullen wij u uitnodigen op de "stand der legioners" van Suzuki V-Strom. :wink:

Ik hoop je daarbij te kunnen vergezellen :lol:

8)
ABo
DL650 berijder
Berichten: 272
Lid geworden op: zo 13-03-2005, 21:12
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 04
Woonplaats: Poortugaal

Bericht door ABo »

Laten we dan alvast maar een afspraak maken Bandit. :wink:
Zal de 18e wel eens rondkijken waar we goed in de picture kunnen staan 8)
Maar ik vroeg me eigenlijk meer af hoelang die XJ er overgedaan had om die 4 ton vol te maken.
MaxZeiler

viertonner

Bericht door MaxZeiler »

Uit mijn hoofd dacht ik dat het een XJ-uit 1993 was. Kan ook een 92-er zijn (blauw-wit). Vorig jaar had 'ie 3,5 ton op de klok dus verwacht dit jaar een (bijna) viertonner. 400/13= precies 30/k per jaar. Stond ook gewoon op de stand, met een bord erbij van de km-historie en de reparaties. Indrukwekkend en zeker een ommetje waard.

Heb het voor de zekerheid nog ff nagevraagd en bericht jullie omgaand als de berijder mij bericht.
Gebruikersavatar
Gerrit
DL1000 berijder
Berichten: 190
Lid geworden op: di 28-09-2004, 22:16
Mijn motor is een: DL1050 XT, DL1000A L6(zilver), DL1000A, DL1000 K8 DL1000 K2 (opeenvolgend)

Bericht door Gerrit »

Ik sta donderdag en vrijdag bij de MAG-stand leden te werven.

Groets,

Gerrit
Rob

Motorbeurs

Bericht door Rob »

Hauwdie,

dan komen wij even langs de MAG stand zwerven, want lid worden hoeft niet meer, en we gaan als het effe kan op de 650 en de 1000.

zie joe al :twisted: :twisted: .
Rob
Crazychris

Bericht door Crazychris »

gerrit schreef:Ik sta donderdag en vrijdag bij de MAG-stand leden te werven.

Groets,

Gerrit
mag dat ???
Biker

Bericht door Biker »

crazychris schreef:
gerrit schreef:Ik sta donderdag en vrijdag bij de MAG-stand leden te werven.

Groets,

Gerrit
mag dat ???
Why not?
MaxZeiler

Magbakkie

Bericht door MaxZeiler »

Ben nét MAG lid geworden, dankzij het enthousiasme van @Pink op de nieuwjaarsborrel. Heb het ledenpasje gister binnengekregen, verwacht als vers lid wel n vers MAGbakkie op jullie stand vrijdag.

De Maggers mogen er ook een terug komen halen. Sta er vrijdag van 10.00 tot 14.00u. Op de XJ900F stand. De R E S P E C T viertonner is natuurlijk weer. Is trouwens n 91er, fotootje van vorig jaar hierbij.

Afbeelding
Bleustrom

Bericht door Bleustrom »

Ja,bij droog weer ga ik vrijdag en bij slecht weer wel per ns,gaan er nog meer uit regio rotterdam?

Het afspreken waard.

Groetjes Maarten
DL650

Ook vrijdag

Bericht door DL650 »

Maarten,

Ik ben ook van plan om vrijdag te gaan, mijn vertrekpunt is Puttershoek .
Als het weer het toelaat ga ik ook op de Motor.



Peter,
Bleustrom

Bericht door Bleustrom »

oké Peter we houden contact heb je al een tijdstip in gedachten,zo ja ik zie het wel dan en kom er op terug als de tijd zover is,leuk.

Groetjes Maarten
ABo
DL650 berijder
Berichten: 272
Lid geworden op: zo 13-03-2005, 21:12
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 04
Woonplaats: Poortugaal

Bericht door ABo »

Nou voor ons wordt het zaterdag, alleen mijn vrouw nog overtuigen (bij mooi weer) dat op de motor leuker is...... :wink:
Bandit

Bericht door Bandit »

Ook voor mij wordt het zaterdag, en als het heel lekker is (wel wat optimistisch met deze luchten) dan ga ik ook op de strom :D

8)
Remakil

Bericht door Remakil »

Ik loop er ook op zaterdag, met beeb en 2 kids... ben herkenbaar aan een wit T-shirt, met aan de voorzijde een lap tekst die begint met mijn nickname... :)

En verder ben ik kaal, dus dat maakt het "zoeken" weer wat makkelijker... :P
ABo
DL650 berijder
Berichten: 272
Lid geworden op: zo 13-03-2005, 21:12
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 04
Woonplaats: Poortugaal

Bericht door ABo »

Rood Harley Davidson Firefightershirt en ik ben 'zilverblond'..... :wink:
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5101
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

Hier nog 2 zilver-"blonde" types :wink: die op zaterdag gaan zo als het er nu uitziet.....
tja en ik ben uiteraard te herkennen aan een Schots shirt en buff :lol: :lol:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Bandit

Bericht door Bandit »

bandit schreef:Ook voor mij wordt het zaterdag, en als het heel lekker is (wel wat optimistisch met deze luchten) dan ga ik ook op de strom :D

8)
de plannen zijn aagepast - het wordt zondag- dus het weer heeft een dag langer de kans om op te knappen. :D

8)
Crazychris

Bericht door Crazychris »

nou mischien kom ik je vrijdag wel tegen
als t goed is gaat mn vrouwtje ook mee
zou dan wel leuk zijn als we je tegen komen
ik ga met mn vrienden vroeg er heen 10 uur ofzo
Gebruikersavatar
Gerrit
DL1000 berijder
Berichten: 190
Lid geworden op: di 28-09-2004, 22:16
Mijn motor is een: DL1050 XT, DL1000A L6(zilver), DL1000A, DL1000 K8 DL1000 K2 (opeenvolgend)

Bericht door Gerrit »

Overigens de MAG-stand kijkt in hal 8 uit op 2 mooie v-stroms van bruggeman motoren (een grijze 650 en een grijze 1000) :wink: . Ik zal herkenbaar zijn aan een oranje jasje.
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5101
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

Planning is veranderd......we gaan vandaag.......misschien zien we nog V-Strom liefhebbers..... al dan niet in het oranje :wink: :P :P
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
The V

Bericht door The V »

Stroompje schreef:Planning is veranderd......we gaan vandaag.......misschien zien we nog V-Strom liefhebbers..... al dan niet in het oranje :wink: :P :P
Ik ben ook nog aan het twijfelen of ik vandaag zal gaan.
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5101
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

Afbeelding

Buiten op de parkeerplaats......Gespot: 1 gele en 1 grijze gezamelijk in de regen.... + nog een zilvergrijze DL650 met een flitsende zwarte S op te tank.

Binnen de 2 in oranje jasjes in de MAG stand......en Bluestrom..... :!: :lol: :lol:
:arrow: en wat stonden er veel V-Stroms te koop tussen al het andere "mooi's" :wink:
Toch wel weer heel bijzonder om in zo'n massa mensen met dezelfde passie een groot aantal bekenden tegen te komen, leuk zo'n reunie aan het begin van het motorseizoen!
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
MaxZeiler

Steile wand

Bericht door MaxZeiler »

Ja die twee zag ik buiten ook naast elkaar staan. Verder helemaal niemand gezien... :(

Zijn jullie nog bij de steile wand "Wall of Death" wezen kijken? Fascinerend hoor! Heb (hopelijk) een wereldfoto gemaakt van mijn vriendin die zich voor op het stuur een paar rondjes stoer hield! Bij het afstappen spontaan even door de knietjes ging...

Lators!
Pink

Bericht door Pink »

gerrit schreef:Overigens de MAG-stand kijkt in hal 8 uit op 2 mooie v-stroms van bruggeman motoren (een grijze 650 en een grijze 1000) :wink: . Ik zal herkenbaar zijn aan een oranje jasje.
Ik heb ze gezien. Ik MAG twee dagen van dit uitzicht genieten.
Bleustrom

Bericht door Bleustrom »

Ja het was leuk en naar mate de dag vorderde werd het goed druk,enne die striptease was eigenlijk té heftig voor een mooie hobby dag.


Groetjes Maarten en wie nog gaat veel plezier.
Jado

Bericht door Jado »

Ik ga Zondag ff rondsnuffelen en kijken naar al dat moois :lol:
margaretha

leuk

Bericht door margaretha »

Leuk dat jullie langs zijn geweest. :D

Zelf heb ik weinig van de beurs gezien. Wel een goede omzet voor de MAG gerealiseerd. :D :D :D

Helemaal verbaasd van de SHOEI service stand terug gekomen. :o Ze hebben mijn helm helemaal schoongemaakt en omdat ze het visier en de pinlock niet goed passend kregen, kreeg ik die helemaal NIEUW!!! :lol:
HELM WEER ALS NIEUW

groets,
Margaretha
The V

Bericht door The V »

Ik sta op het punt om te vertrekken. Toch ook maar even kijken in Utrecht.
Prof

Bericht door Prof »

Vandaag geweest. Leuk maar veel te druk. Ga in het vervolg maar op vrijdag. Wel even mijn banden bij dunlop (ingang) op spanning laten zetten. Schrok van de lage spanning. Had 2 maanden er niet meer naar omgekeken.
The V

Bericht door The V »

Errug druk! Paar fotootjes gemaakt van Strommers op P-plaats. Staan in "V-Strom gespot" :lol:
adro

Bericht door adro »

Ik ben donderdag geweest. Toen was het gezellig druk en kon je overal nog rustig kijken of zitten. :D
Ik moet zeggen dat de KTM 950/990 Adventure ook een best leuk brommertje is. Verliefd staan kijken naar de Bos Hoss met V8 blok :shock: .
Bij de stand van Alpine heb ik me een paar oordoppen laten aanmeten.
Mijn vrouw gaat een vervolg cursus doen en ik had een paar beste tassen vol met foldermateriaal en magazines. Op de stand van Bridgestone de BW kunnen aanschouwen enz.
Biker

Bericht door Biker »

Mijn vrouw gaat een vervolg cursus doen
:?: :?: :?: :?:
adro

Bericht door adro »

Een verhoogde motorvaadigheidstraining (VMT1) via de Motor Instructie Groep Twente. http://www.mig-twente.nl
Bandit

Bericht door Bandit »

Het was meer dan gezellig druk vandaag :x , maar dat heeft mij er toch niet van weer houden mijn slag te slaan. De al zo lang verlangde laarsjes zijn nu de mijne :D
En dat voor een prijsje waar geen dealer tegen op kan :P

Afbeelding

8)

HELP waar zijn mijn laarsjes ??
Bleustrom

Bericht door Bleustrom »

Hoe was het gister en vandaag met de striptease en bandit ben je op je dame geweest. :lol:

Groet Maarten
Plaats reactie