Transport topic

alle non-motor praat...
Camino
EX- V-Strom berijder
Mijn motor is een: KAWA Z1000SX Vorige: DL1000 L4,SuzukiDL1000 2005,ZZR1100, FZR600R,TDM850

Transport topic

Bericht door Camino »

Wat bedoel ik hiermee? Op een eerder forum (FZR) hadden we dit topic en bood vaak uitkomst.
Als je nl. iets koopt van een particulier kan de lokatie van de verkoper wel eens ver weg liggen van je eigen woonplaats. Om het gekochte artikel op te halen kost dan benzinegeld en meestal ook veel tijd. Daarmee kunnen we elkaar helpen door het gekochte te laten ophalen door iemand van het forum die in de buurt van de verkoper woont en die toch toevallig in de richting van de koper komt. (Geheel of gedeeltelijk). Gaat uiteraard niet op voor zaken die je per postpakket op kunt sturen

Ik zit nu ook met zo'n situatie.
Ik zou graag een rubberboot trailer willen overnemen van een aanbieder op MP. Deze woont echter in Delfzijl en ik in Eindhoven.
Is er iemand op het forum die in de buurt van Delfzijl woont en die toevallig een trekhaak heeft en ook nog toevallig voor het werk of andere reden op korte termijn richting het Zuiden komt? Al is het maar in de richting zodat het voor mij minder ver rijden is.

Nogmaals: op het fzr forum hebben we elkaar regelmatig kunnen helpen in zulke situaties en het werd een topic waar dankbaar gebruik van werd gemaakt.
Met een helm op nooit te oud voor........ (niemand ziet meer hoe lelijk je bent)

Groeten Rene
Camino komt nog uit mijn buikschuiverstijd, Spaans voor (snel)weg.
TT-Strom
Forum-moderator - DL1000 berijder
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL1000XTA L8

Re: Transport topic

Bericht door TT-Strom »

Mmmz... goed punt!

Helaas, heb onder nieuwe leasebak geen trekhaak meer, daar ik per 1-1 prive ga rijden, waar dan wel weer een trekhaak onder zit maar daarmee rijd ik zakelijk niet naar Eindhoven, waar ik wel regelmatig ben. Volg je het nog? :-)

Anders was het geen probleem geweest.
Wie altijd met beide benen op de grond staat, komt nooit een stap verder.
Camino
EX- V-Strom berijder
Mijn motor is een: KAWA Z1000SX Vorige: DL1000 L4,SuzukiDL1000 2005,ZZR1100, FZR600R,TDM850

Re: Transport topic

Bericht door Camino »

Het is al gelukt dus probleem opgelost.
Met een helm op nooit te oud voor........ (niemand ziet meer hoe lelijk je bent)

Groeten Rene
Camino komt nog uit mijn buikschuiverstijd, Spaans voor (snel)weg.