Beslagen bril

alle non-motor praat...
Ate
Mijn motor is een: DL 650 (2004)

Re: Beslagen bril

Bericht door Ate »

Viberatio schreef: vr 03-02-2017, 08:51
FidesNL schreef: do 02-02-2017, 08:38 Zijn er echt mensen die met het vizier open rijden????????????? Zo gevaarlijk!
Ik maak mijn vizier maandelijks schoon omdat het vol met insecten zit. En als ik dan alle kleine krasjes zie... ik zou echt geen seconde met open vizier rijden..!
Dit kan natuurlijk ook :schater: Scheelt wel een hoop vizier poetswerk :mrgreen:
Afbeelding
Dit is wel een hele grote helm......
Bozobin †
DL650 berijder
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 L0

Bericht door Bozobin † »

Ik heb bij dat ding altijd het idee dat hij voorover door rolt bij hard remmen ....
--
Suzuki DL650 V-Strom 2011 (Strompel)

Honda Accord 1.8 Vtec 2002
Burstner Club 1986

(Licht)beschadigde delen DL650 V-Strom L0 te koop
http://www.facebook.com/kees.vanleeuwen ... 407&type=3
Margon
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom L5 650xta Grijs

Bericht door Margon »

Margon schreef: ma 19-12-2016, 17:29 Als het regent komt er bij mij redelijk wat water binnen.

Door dit topic schiet het mij te binnen dat ik afgelopen motor beurs een flesje hiervoor heb gekocht maar nooit gebruikt O:-)

https://www.hein-gericke.de/klar-pilot-kp-comfort.html

Weet dat mijn twee collega`s die brandweerman zijn dit spul ook op de kazerne hiervoor gebruiken.
Eindelijk dit spul gisteren uitgeprobeerd , ben er niet zo tevreden over.
Bril beslaat in het begin niet maar is daarna vrij snel mistig vet mist achtig beeld. :cry:
:-)}650 K7 / L13 / L14/ L15 650 2018 xta geel
Eikie
EX- V-Strom berijder
Mijn motor is een: Honda CRF1000A dè Africa Twin

Bericht door Eikie »

Hmm was ik al bang voor Marlon. Het lijkt dat een onschuldig huismiddeltje met wat afwasmiddel of scheerzeep het beste is. Of contactlenzen natuurlijk O:-)
Groeten, René
It was only when I bought a motorbike that I found out that adrenaline is brown.
V-Strom 2011 DL650A GS Honda CRF1000A dè Africa Twin
Ebrostrom
DL650 berijder
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL650A

Bericht door Ebrostrom »

Ik heb wel eens op n jaarmarkt zo'n nano goedje gekocht. Kon je gebruiken op de voorruit en bril. Gebruikt op de voorruit maar op een gegeven moment werd t zicht erg slecht. T werd vettig en probeer t er dan maar weer eens af te krijgen.
Ook n zonnevizier helpt niet altijd volledig (was achteraf wel blij dat ik dat iig naar beneden had). Vorig jaar kwam daar n insect precies op de rand. Wss n grote want t was alsof je n steen op je gezicht krijgt en het scherm voor m'n linkeroog was voor de helft geel en de derrie zat ook op m'n mond en voering vd helm. m'n jukbeen was later blauw.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Groeten Erik
DL650A K9 | Zilvergrijs | Topkoffer | Valbeugels | Carterbeschermer | GIpro | ER6N | Handkappen | HVV | Witte knippers | Fork brace | Hyperpro | Footpeg & Control lowering kit | Kloontje & airflow | TTR 450 | A40 | Xenon
Heppie
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 650 XT 2018

Bericht door Heppie »

Ik ben hier erg tevreden over,blijft lang werkzaam en is niet slecht voor brille glazen.
Word ook veel gebruikt in de wielersport.

https://www.motorkledingoutlet.nl/muc-o ... 35-ml.html
Als je het gevoel hebt dat je niet genoeg vermogen hebt om lekker te rijden is de weg niet bochtig genoeg. :-)}
:bye: Robert Jan :-)}