M4

Dat soort opdrachten heb je idd bij de wat meer MilSim gerichte evenementen
Nee, maar wel iemand die een fotograaf/filmer zoekt met een droneCamino schreef: ↑ma 04-12-2017, 22:20 Sinds kort interesseer ik me een beetje in drones. Komt eigenlijk omdat we op het werk voor fotografie een dji Mavic pro gebruiken. Nu is dat ding meteen rond de 1000 euro dus daar wacht ik nog even mee.
Sinds kort hebben de Chinezen een mini kopie gemaakt van deze Mavic pro nl de Eachine E58. Zie onderstaande afbeelding. Dit ding kost maar rond de 50 USD en uit meerdere reviews en testen blijkt dit ding opmerkelijk goede vliegprestaties te hebben. In vergelijking met de dure drones heeft hij natuurlijk ook beperkingen en dit zit meer in de categorie speelgoed maar om mee te beginnen bevalt dit ding goed. Op reviews op youtube zijn zelfs ervaren drone hobbyisten enthousiast verrast door dit kleine opvouwbare compacte ding. Het is natuurlijk een hobby waar een volwassen man weer een beetje kind wordt maar toch vind ik het gewoon Leuk, zeker het fotograferen. Nog meer drone fanaten hier?
![]()
Toevallig sindkort begonnen met Horizon, je voelt wel dat Kojima ff een bezoekje heeft gebracht in Amsterdam , het speelt echt zoals een goeie MGS spel ( en niet MGSV ).Marian schreef: ↑za 10-12-2016, 09:35Uncharted 4 op dit moment en uitkijkend naar de release van Horizon!!! Maar op de laatste dag vh jaar eerst CrashValetek schreef:tussen de nachtflesjes door, blijf ik wel wakker met online gamen.. iemand hier bezig met Destiny op PS 4 toevallig ?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Boulderen voor het laatst 2 jaar geleden nog gedaan in Fontainebleau. Nu alleen nog voor de gezelligheid mee als instructeur en als achtervanger.Leanne schreef: ↑ma 01-01-2018, 13:45 Mijn hobby's zijn vooral crea-bea dingen. Zo haak ik knuffels (op bestelling of voor fun en verkoop als het te veel worden in huis). Deze witte draak heb ik de afgelopen weken gemaakt als kraamcadeau. Voor mijzelf heb ik een groene met een prothese![]()
Daarbij borduur ik veel. Zo heb ik behoorlijk wat vakanties op deze Afrikaanse vrouw zitten zwoegen. En ben ik nou bezig met een prachtige zigeuner vrouw.
En natuurlijk klimmen en boulderen in de hal, maar ook soms buiten.
Ssssst, die komt straks onder de fruitbomenDaring Red Frank schreef: ↑di 02-01-2018, 11:44 Beter een wietplantage beginnen, Edy. Lijkt me lucratiever..![]()
Zo ik moet toch weer iets vaker opt forum kijken