LED, Halogeen of Xenon koplampen

draadjes, lampjes
Tuinsjeik
DL650 berijder
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 '07 - "Orka" + DL650 ABS '09 zilvergrijs

Re: LED, Halogeen of Xenon koplampen

Bericht door Tuinsjeik »

Drewman schreef:Vanmiddag ook kerstlampjes gefixt. Omdat ik super onhandig ben duurde het veel te lang en de ali klemmetjes passen niet volledig dus moet eea nog een keer gaan rechtzetten. Miss volgend weekend als de led lampen er ook inzitten :d voor mij is het plaatje nu wel compleet!Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn GM1913 met Tapatalk
Klopt, ik heb hier en daar ook de beugels en klemmetjes aangepast en eigen voorzieningen gemaakt.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Uw "Motograaf" ;-)
'n dag niet gelachen is 'n dag niet geleefd ! / Ride to Live, Live to V-Ride!
Drewman
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 2019 A

Bericht door Drewman »

Nou... led voormlamp vervangen is niet zo plug en play helaas :( ik heel stom dacht om 21:30 ah dat is zo gelukt... Niet.

Het eraf halen van de Dashboard lukte vrij makkelijk. Dimlicht (normaal daglicht) daar kom je makkelijk bij, om bij de rest te komen moet de koplamp eraf vrees ik. Is dat te doen?

Terwijl ik de lamp losmaak, sprong gelijk een klem eruit. Bij (zie foto). Vorige motoren of auto's zat dit niet vast onder spanning en een schroef! Dat is al 1 uitdaging om het straks weer vast te maken.

Vervolgens kom ik erachter dat de led lamp allemaal wel past behalve de bedrading die erbij komt. Ik zit te denken om de deksel een inkeping te zagen zodat de bedrading buiten hangt na dicht maken . (Niet handig? Graag even reageren xd)

To be continued. Morgen na werk begin ik er in ieder geval niet om 21:30 Hahaha.

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Heppie
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 650 XT 2018

Bericht door Heppie »

Bij MVM hadden ze er bij mij in een kwartiertje alle drie de lampen vervangen voor leds,dus mits de juiste lampen moet het niet zo moeilijk zijn lijkt mij.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Als je het gevoel hebt dat je niet genoeg vermogen hebt om lekker te rijden is de weg niet bochtig genoeg. :-)}
:bye: Robert Jan :-)}
Drewman

Bericht door Drewman »

Ik heb het nogmaals terug gelezen, niet handig om stofkap eraf te houden... en wat ik heb besteld heeft een canbus/adapter met draad lopen waardoor het allemaal zowiezo niet gaat passen. Ik ga alweer nieuwe bestellen! To be continued. :-)} :schater:

Eikie
EX- V-Strom berijder
Mijn motor is een: Honda CRF1000A dè Africa Twin

Bericht door Eikie »

Voor de motorfiets van mijn zoon heb ik onlangs deze led lampen gekocht. Zoals je kan zien steken alleen de 3 stekers achterop de lamp naar buiten. Dit is dan een H4 uitvoering. Je zou dan de juiste lamp / fitting (socket) kunnen kiezen voor jouw fiets.

€ 12,67 33% Off | Zarkor Zes Chips H4 Led H7 Auto Koplamp 12000lm 6500K M3 Snijden Gloeilamp 55W 12V 24V Auto Fog Lamp
https://a.aliexpress.com/_dYxaMOJ
B98323F8-5A94-4EC6-B860-C71D5CB54086.jpeg
.
14E51B25-F3E3-439E-8287-835C0DEC2069.png
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Groeten, René
It was only when I bought a motorbike that I found out that adrenaline is brown.
V-Strom 2011 DL650A GS Honda CRF1000A dè Africa Twin
Drewman

Bericht door Drewman »

Bedankt voor de reacties, blijkt dat de H9 wel past. (ik heb het hele koplamp unit los gemaakt)
En de T10 Led lampjes passen ook niet ( ik heb ook een overdreven parkeer lamp met 20 ledjes erop gehaald :schater: )

Nu soortgelijk als boven H7 gehaald voor stadslicht. Leuk , straks leer ik de motor ook een beetje kennen voor een niet knutselaar.
De Ron
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650 (2016)

Bericht door De Ron »

Ik heb een 650cc V strom van 2016 gekocht, er was echter geen handleidingsboekje bij, kan er iemand eens kijken in zijn boekje welke lampen er allemaal inzitten ? koplamp, pinkers, achterlicht ...
Zo weet ik zeker welke reserve lampen ik moet kopen om mee te nemen op verlof.
Dank bij voorbaat
Sufos
Mijn motor is een: V-Strom 1000 2018

Bericht door Sufos »

Instructieboekje van jouw motor is gewoon te vinden bij Suzuki op de site:

https://www.suzuki.nl/motoren/browse/v- ... 650a-2016/
Binnenkort te koop: V-Strom 2007 Black rhino, 2007 ABS